• Heeeeyy!
    Ik wil een nieuwe story gaan maken over One Direction! Ik heb alleen nog een paar Rollen nodig:P
    p.s. zal ik er een Zayn of een Liam story van maken? x

    Waar gaat de story ongeveer over..
    Skye is een van de populaire meisjes en een echte bitch, al weet niemand wat achter haar Bitcherige gedrag zit.. Maar op een normale schooldag word ze geconfronteerd met haar verleden. Niets is meer hetzelfde en degene die ze haat word haar beste vriend voor het leven of toch niet...Heeft ze toch altijd gelijk gehad met de haat die ze voor hem voelde? In deze story zit Liefde, Bedrog, Drama en nog veel meer!

    Wat het ik nog nodig:
    *Vriendinnetje van Louis leeftijd tussen 15 en 17
    *Beste vriendin Skye Leeftijd tussen 15 en 18
    *Broertje(s) en/of zusje(s) van Skye
    *Ongeveer 3 Vriendinnen Leeftijd tussen 15 en 18
    *2 goede vrienden van Skye Leeftijd tussen 15 en 18
    *Vader van Skye
    *Moeder van Skye

    Graag dit invullen:

    Naam: Engelse namen!
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Rol:
    Karakter:
    Foto: Als je geen foto hebt heb ik nog wel een paar fotos! dus je kan diegene ook hier geschrijven en dat ik een foto erbij doe!
    Familie:
    Extra informatie:
    Titel:
    moet ik je Waarschuwen?

    Hoofdrol:
    Naam: Skye
    Achternaam: Grice
    Leeftijd: 16
    Rol: De hoofdpersoon
    Karakter: Skye kan aardig zijn maar soms is ze een grote Bitch. Dat komt door haar verleden, ze is namelijk gepest en toen ze het niet meer pikte werd ze arrogant en bitchy. Haar vriendinnen zijn alles voor haar en ze laat ze nooit in de steek. Ze is vaak in het park of in een Discotheek te vinden omdat dat echt de plekken zijn waar ze tot rust komt of zich even lekker kan laten gaan!
    Foto: Skye haar foto die komt bij de Proloog
    Familie: Komen nog rollen voor!
    Extra informatie: Skye houd van Zingen het liefst zingt ze de hele dag. Ook houd ze van Paardrijden, wat je bij een meisje zoals zij niet snel zou verwachten.

    Naam: Scarlett
    Achternaam: Stellan
    Leeftijd: 17
    Rol: Beste vriendin van Skye
    Karakter: Scarlett is best populair. Scarlett is best verwend, waardoor ze een beetje arrogant wordt. Ze kan zich echt als een bitch gedragen. Als ze je mag, kan ze aardig zijn, maar je moet geen ruzie met haar zoeken. Ze zegt wat ze denkt en het kan haar niks schelen wat andere voor haar denken. Wel kan ze zich goed inleven in andere mensen, en wilt ze, als ze je aardig vind, je best helpen met je problemen.
    Foto:


    Familie: Scarlett woont bij haar vader en is enigskind. Haar moeder is overleden toen ze ongeveer 4 jaar oud was. Haar vader heeft een goede baan, en verdiend zeer goed, hij is best rijk. Regelmatig komt hij thuis met een vriendin, maar die vertrekt al snel weer doordat hij zo weinig thuis is.
    Extra informatie: Scarlett houdt van uitgaan, is jongensgek, en is dol op makeup en fashion.
    Titel: ?
    moet ik je Waarschuwen? - Graag! (:


    I've always been that kind of girl that hid my face, so afraid to tell the world what I've got to say.

    primarsum schreef:
    Ja ik heb wel een Gf voor Niall en Harry nodig maar die komen wel pas later in het verhaal... dat vinden jullie niet erg dan toch?

    x
    Natuurlijk niet!!! Mag Jessica ander Gf van Niall worden??? (zou dat leuken eerst goede vriendin van skye en dan Gf van Niall)


    If someone tells you to change yourself. Tell them to go fuck themselves.

    Ik Beslis vanavond:)

    het liefst zou ik mijn gevraagde rol krijgen, maar als jij denkt dat mij dingetje beter voor een andere kan dan doe ik mij ook wel content (: stuur jij via pb door?

    primarsum schreef:
    (...)

    Heb je ook nog namen voor de familie en leeftijden? of mag ik die verzinnen?
    x
    Euhm ze heeft een ook nog een zus Alex Woods zij is 19
    Haar mam Clair Jones ( Alex en Jessica hebben de achternaam van hun vader)
    dus haar moeder is 39 (heb je uiterlijk nodig?)


    If someone tells you to change yourself. Tell them to go fuck themselves.

    LoveMyx schreef:
    (...) Euhm ze heeft een ook nog een zus Alex Woods zij is 19
    Haar mam Clair Jones ( Alex en Jessica hebben de achternaam van hun vader)
    dus haar moeder is 39 (heb je uiterlijk nodig?)


    Zou wel fijn zijn:P

    Naam: Alice
    Achternaam: Grice
    Leeftijd: 12 jaar
    Rol: Zusje skye
    Karakter: behulpzaam, slim, aardig
    Foto: Bruin haar met lokken. Mooie blauw/groene ogen en is slank.
    Familie: Zusje van Skye --> dus dezelfde familie :)
    Extra informatie: Is goed op piano en houd enorm van dieren (panda's)
    Titel: / ( weet niks, sorry)
    moet ik je Waarschuwen? Yes :)


    xx

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 18:50 ]


    Het orakel van Delphi.

    Mag ik dan een vriendin voor Harry invullen?
    (wil ook wel Louis doen hoor)

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 18:50 ]

    1DLovexx schreef:
    Naam: Alice
    Achternaam: Grice
    Leeftijd: 12 jaar
    Rol: Zusje skye
    Karakter: behulpzaam, slim, aardig
    Foto: Blond haar met lokken. Mooie blauw/groene ogen en is slank.
    Familie: Zusje van Skye --> dus dezelfde familie :)
    Extra informatie: Is goed op piano en houd enorm van dieren (panda's) kan je echt indringend aankijken.
    Titel: / ( weet niks, sorry)
    moet ik je Waarschuwen? Yes :)


    xx


    Het orakel van Delphi.

    Calypso doe die van Harry maar invullen ik denk dat ik nu alvast beetje ga kijken welke rollen ik al kan invullen x

    Mag ik het vriendinnetje van Niall invullen ? :]


    You're nothing without a dream.

    Is goed, maar ik beslis echt pas vanavond wie wat gaat doen en als iemand de enige is die een rol wilt ja dan is die rol gelijk ingevult

    Volgens mij heb ik die van mijzelf perongeluk verwijdert, dus ik doe m ff opnieuw ;D




    Naam: Alice
    Achternaam: Grice
    Leeftijd: 12 jaar
    Rol: zusje van Skye
    Karakter: Lief, zorg-behulpzaam,
    Foto: Blond haar, groene ogen, en ze is slank.
    Familie: Zelfde als die van Skye :D
    Extra informatie: Ze houd heel erg van dieren (panda's) en ze is heel goed op de piano en harp.
    Titel: / (sorry weet niks)
    moet ik je Waarschuwen? Yes ,, (H)


    xx Veel succes met schrijven van het verhaal ! (flower)


    Het orakel van Delphi.

    Dankjewel(L)

    SorrySorrySorry
    ik zie nu pas dat ik 3x heb gedaan maar ik zag m niet dus ik heb m telkens overnieuw gedaan ;o

    SorrySorrySorry

    xx


    Het orakel van Delphi.