• Ik ben al een paar weken een beetje down, depri. Ik zit al een week thuis omdat ik ziek en doodmoe ben en vandaag was m'n moeder er even niet en toen heb ik gedronken. En daar voel ik me heel slecht over. Het gebeurde gewoon, ik wist waar het lag en ik sloeg het zo achterover. Het voelde even fijn.. Nu ben ik alleen bang dat ik dat vaker ga doen en dat ik alcolist word ofzo. Mja. Nu voel ik me slecht want ik vind het echt dom dat ik het heb gedaan.


    Me so good.

    Je hebt er spijt van dus waarschijnlijk ga je het niet vaker doen joh ; )
    Fouten maken is menselijk, zelf heb ik ook wel eens zoiets gedaan toen ik niet lekker in mijn vel zat. Geloof me, na een hele week thuis zitten zou ik me ook ontzettend depri voelen, probeer gewoon een keer op je tanden te bijten en naar school te gaan, zodra je weer onder de mensen komt voel je je stukken beter. In elk geval beterschap!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    FlowerOnFire schreef:
    Je hebt er spijt van dus waarschijnlijk ga je het niet vaker doen joh ; )
    Fouten maken is menselijk, zelf heb ik ook wel eens zoiets gedaan toen ik niet lekker in mijn vel zat. Geloof me, na een hele week thuis zitten zou ik me ook ontzettend depri voelen, probeer gewoon een keer op je tanden te bijten en naar school te gaan, zodra je weer onder de mensen komt voel je je stukken beter. In elk geval beterschap!

    Ik wil ook echt graag terug naar school. Waarschijnlijk ga ik morgen weer. En bedankt! (:


    Me so good.

    ik snap hoe je je voelt, echt waar. Ik ben ook door zo'n periode gegaan. Ik dronk heel veel alcohol om maar niet mezelf te hoeven zijn. Want als het ware was ik even iemand anders. En die vreselijke gevoelens die ik had waren ook even verdwenen. Maar zodra die alcohol was uitgewerkt voelde ik me alleen nog maar rotter. Het is dus echt geen oplossing, het maakt echt meer stuk dan dat je lief hebt. Geloof me. Je kunt er beter even met iemand over praten, ik weet dat ehet moeilijk is. Of schrijf het desnoods van je af.. Maar ga echt niet drinken om je gevoelens even te vergeten. Echt waar, het maakt alles veel erger. Ik wens je heel veel sterkte toe! <3


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik denk niet dat je zo makkelijk alcolist wordt, hoor. Vooral omdat je er duidelijk spijt van hebt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Shortie schreef:
    ik snap hoe je je voelt, echt waar. Ik ben ook door zo'n periode gegaan. Ik dronk heel veel alcohol om maar niet mezelf te hoeven zijn. Want als het ware was ik even iemand anders. En die vreselijke gevoelens die ik had waren ook even verdwenen. Maar zodra die alcohol was uitgewerkt voelde ik me alleen nog maar rotter. Het is dus echt geen oplossing, het maakt echt meer stuk dan dat je lief hebt. Geloof me. Je kunt er beter even met iemand over praten, ik weet dat ehet moeilijk is. Of schrijf het desnoods van je af.. Maar ga echt niet drinken om je gevoelens even te vergeten. Echt waar, het maakt alles veel erger. Ik wens je heel veel sterkte toe! <3

    Ahw, bedankt!


    Me so good.

    Je word echt geen alcoholist als je ene keer wat drinkt omdat je je kut voelt, zo veel mensen doen dat zonder meteen alcoholist te zijn. Zolang het niet te vaak gebeurt is het echt niet erg.
    Je bent toch ook niet meteen verslaaft aan chocola als je een keer chocola eet omdat je j depri voelt?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Tempesta schreef:
    Ik denk niet dat je zo makkelijk alcolist wordt, hoor. Vooral omdat je er duidelijk spijt van hebt.

    Maar ik ben bang dat ik het nog eens ga doen, want ik wil mijn leven er niet aan kapot maken :/
    Maar ik heb er idd veel spijt van, dus ik denk wel dat dat me ervan weerhoud het nog eens te doen.


    Me so good.

    MyFairyKing schreef:
    Je word echt geen alcoholist als je ene keer wat drinkt omdat je je kut voelt, zo veel mensen doen dat zonder meteen alcoholist te zijn. Zolang het niet te vaak gebeurt is het echt niet erg.
    Je bent toch ook niet meteen verslaaft aan chocola als je een keer chocola eet omdat je j depri voelt?

    Nouja, chocola is toch wel iets anders dan alcohol. Met chocola kan je nou niet echt je gevoelens zo sterk onderdrukken als met alcohol


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    FlowerOnFire schreef:
    (...)
    Nouja, chocola is toch wel iets anders dan alcohol. Met chocola kan je nou niet echt je gevoelens zo sterk onderdrukken als met alcohol

    Nee ok, maar je snapt me punt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MyFairyKing schreef:
    (...)
    Nee ok, maar je snapt me punt.

    Owja?
    No jk, ik snap je :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Tempesta schreef:
    Ik denk niet dat je zo makkelijk alcolist wordt, hoor. Vooral omdat je er duidelijk spijt van hebt.


    comfort in c h a o s

    Gewoon terug onder de mensen komen, geloof me dat helpt. Ik had ook zo'n periode dat ik mezelf niet meer wilde zijn en constant stoned was, maar mijn vrienden hebben me daaruit geholpen, en daar ben ik ze nog steeds heel erg dankbaar voor.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Heel veel sterkte <3

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 21:07 ]


    26 - 02 - '16