• De stelling van deze week luidt:
    Internetvrienden hebben is zielig.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Niet mee eens, ik heb mijn 2 beste vrienden ontmoet via internet en ik heb altijd super leuke tijden als ik ze weer eens zie!


    I can do whatever i like since those hipsters discovered that we only live once.

    Oneens. Ik heb juist leukere vrienden via internet dan via gewone 'comunicaties'. Sommige kinderen maken er wel eens een opmerking over zoals: 'Oh, jij hebt wel echt veel internet vrienden'. Ik ga er al niet eens meer op in, het is mijn keuze niet die van hun. Dus nee, het is niet zielig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dat vindt mijn vriend ja. Of niet zielig, maar stom, dacht ik.
    Nuja, zelf vind ik dat niet anders zou ik geen vrienden maken via internet (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik denk dat dit een beetje de verkeerde website is om deze stelling te hebben lol.
    Oneens.


    Great minds think alike.

    Oneens. De mensen hier zouden net zoveel voor me kunnen betekenen dan anderen, het enige verschil is dat ik ze van internet heb leren kennen.

    Heel erg oneens. Mijn beste vriendin woont in Frankrijk en internet is nou eenmaal de enige manier om contact te hebben.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat geldt zeker niet voor deze site


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Oneens


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ja (': maar 't is wel gezellig!

    Nee okay het is echt heel leuk. Internet mensen zijn leuker dan reallife mensen. :)


    All I wanna be is somebody to you.

    Unbroken schreef:
    Ik denk dat dit een beetje de verkeerde website is om deze stelling te hebben lol.
    Oneens.


    i put the fun in funeral

    Haha. Dan zijn we niet alleen maar leveloos, geen ziel hebbend, maar dan nog ook eens zielig.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 10:09 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Unbroken schreef:
    Ik denk dat dit een beetje de verkeerde website is om deze stelling te hebben lol.
    Oneens.

    Unbroken schreef:
    Ik denk dat dit een beetje de verkeerde website is om deze stelling te hebben lol.
    Oneens.

    Dat was mijn eerste gedachte toen ik de stelling zag XD


    Deep inside, I've never felt alive

    Unbroken schreef:
    Ik denk dat dit een beetje de verkeerde website is om deze stelling te hebben lol.
    Oneens.


    Sowieso dit.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oneens. Hoezo zou je zielig zijn als je juist nieuwe vrienden maakt? Oke, je ziet ze dan wel niet, maar je kan ze wel beter leren kennen en dan ga je ook niet gewoon meteen af op het uiterlijk, maar juist op het innerlijk.


    Birds born in a cage think flying is an illness.