• De 55ste hongerspelen zijn begonnen.
    Alle kinderen tussen de 12 en 18 jaar worden bijeen gedreven. Het doet me denken aan hoe de vissen in een versmalde stroming zwemmen. Vanuit mijn ooghoek van ik een glimp op van Flint. Hij lacht me bemoedigend toe en ik denk terug aan wat hij nog geen uur geleden had gezegd. “Er zijn vier ticketjes met jouw naam op. Je wordt niet getrokken. Dat kan niet.” Genda White houdt haar jaarlijkse speech over hoe belangrijk de spelen zijn en hoe dankbaar we moeten zijn voor het bestaan ervan. Naast me prevelen een paar meisjes een kort gebedje. Alleen meisjes. De jongens hoefde zich geen zorgen te maken. Niet deze keer.

    url=http://www.quizlet.nl/stories/81464/55th-hungergames/]x[/url

    Meisjes; 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11
    Jongens; 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

    Naam:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Sterke kanten in de arena:
    Zwakke kanten in de arena:
    Extra (bijvoorbeeld de aandenker uit zijn/haar district):



    Districten:
    1. Luxemiddelen
    2. Gesteentes
    3. Industrie
    4. Vissen
    5. Kernenergie
    6. Transport
    7. Hout
    8. Textiel
    9. Graan
    10. Veeteelt
    11. Landbouw
    12. Koolmijnen

    Dank je. c:

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 20:06 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik vul zo wel even een meisje uit 3 in, eerst even eten. :Y)

    Naam: May Porter
    Leeftijd: 15
    District: 3
    Uiterlijk:


    May is een slank en sportief gebouwd meisje. Door haar bouw lijkt ze best lang, maar eigenlijk is ze 'maar' 1m67. Haar lange bruine haren hangen vaak in grove krullen over haar schouders, en af en toe steekt ze het warrig op. May's lichtblauwe ogen maken een sterke indruk op veel mensen.
    Karakter: May is een meisje met veel vrienden. Ze heeft veel charme en kan altijd goede gesprekken aangaan. Ze kan soms wel erg koppig en gemeen uit de hoek komen als mensen een verkeerde opmerking maken.
    Sterke kanten in de arena: May is heel behendig met speren en messen en ze is zeker niet bang om te doden. Maar ze zou zich nooit bij de beroeps aansluiten, ze wacht gewoon tot de vijanden op haar afkomen.
    Zwakke kanten in de arena: Ze is niet erg snel en ze is niet goed in het inschatten van vijanden

    Naam: Amy Soul
    Leeftijd: 15
    District: 5
    Uiterlijk: Rood haar, ongeveer tot op schouders, bruine ogen, en vaak een groene skinny aan met daarop een zwart met witte stippen hemdje. vrij slank, omdat ze bijna nooit te eten kreeg in haar district. ongeveer 1.65m
    (Ariana Grande)
    Karakter: Lief, maar ook besluitvaardig, hard en zonder medelijden
    Sterke kanten in de arena: In haar district was ze de allerknapste. Jongens veroveren lukt haar makkelijk.
    Zwakke kanten in de arena: lang volhouden kan ze niet, omdat ze een slecht uithoudingsvermogen heeft. Dansen is dus niet haar sterkste kant.
    Extra (bijvoorbeeld de aandenker uit zijn/haar district): Ze heeft altijd een ketting om van groen, gloeiend kernsteen, om nooit te vergeten wat ze er voor had moeten geven.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 11:08 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik heb nu vooral nog jongens nodig. En een meisje uit district 10.
    Dank je voor alle anderen. Ik ga waarschijnlijk niet zo diep op de meesten ingaan. Maar ze komen er zeker in.


    Cool, neat, swell -Cry