• Quizlet wel heel erg is veranderd op gebied van artiesten. Ik bedoel, ik ben al echt suuuuuuuuuuper lang niet meer op Q geweest sinds laat ons zeggen vorige week, en dat is het eerste wat me meteen opviel. Alle topstories gaan over One Direction, elke keer als ik me terug aanmeld. Of in het forum zie ik ook heel veel RPG's.. Niet dat ik daar een probleem mee heb ofzo en ik heb hier ook helemaal niets op tegen, maar het viel me gewoon op. Vroeger waren er echt hypes rond Justin Bieber en Tokio Hotel, en die zie ik hier nu -amper- nog.

    Ik bedoel hier niets kwaad mee, dit is alleen maar mijn eigen mening. Wat vinden jullie hier van?

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 16:19 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Copper schreef:
    Ik kijk al uit naar de hungergames-hype. *O*


    Don't be like the rest of them, darling

    ik wacht tevergeefs op een Sherlock hype.

    al ben ik ergens blij dat het niet komt, anders wordt het zo mainstream en gaan alle huppelkutten denken dat ze Sherllyy of Jim zijn. puh. niet dat ik denk dat ik Sherlock ben, ik kan me gewoon veel tegoed inleven in zijn leven omringd door idioten.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik ben al gewend aan hypes dus dat doet me niet zoveel meer maar soms word ik wel een beetje gek van al die RPG´s. Er waren ineens zoveel dat ik op een gegeven moment echt dacht dat mensen met elkaar hadden afgesproken om massaal RPG topics aan te maken.


    Physics is awesome

    JohnHWatson schreef:
    ik wacht tevergeefs op een Sherlock hype.

    al ben ik ergens blij dat het niet komt, anders wordt het zo mainstream en gaan alle huppelkutten denken dat ze Sherllyy of Jim zijn. puh. niet dat ik denk dat ik Sherlock ben, ik kan me gewoon veel tegoed inleven in zijn leven omringd door idioten.



    & ik voorspel dat de volgende hype THG word.
    Glad to say that the first time I read THG is almost 2 years ago.


    Remember when...

    Cloelia schreef:
    True. En ooit vergaat 1D en komt er iets nieuws. Ben benieuwd.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ben ik echt de enigste die op een onbekende personen-hype wacht? o.O


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ben ik echt de enigste die op een onbekende personen-hype wacht? o.O


    Ik hoop dat die er ooit komt, heel hard, but I don't think so ):


    Remember when...

    Binnenkort zijn de Olympische Spelen daar, dan wordt de sport vast weer populair. (cool)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Attracted schreef:
    (...)

    Ik hoop dat die er ooit komt, heel hard, but I don't think so ):


    Meh ;( een THG-hype zie ik ook nog wel zitten, maar een onbekende personen-hype is echt helemaal het einde.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Cloelia schreef:
    True. En ooit vergaat 1D en komt er iets nieuws. Ben benieuwd.

    Cloelia schreef:
    True. En ooit vergaat 1D en komt er iets nieuws. Ben benieuwd.


    comfort in c h a o s

    Inderdaad, ook 1D zal wel eens verdwijnen.. Maar daar kijk ik een beetje tegenop. :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Frodo schreef:
    (...)

    Meh ;( een THG-hype zie ik ook nog wel zitten, maar een onbekende personen-hype is echt helemaal het einde.


    ja en het zal mijn oude inspiratie misschien weer omhoog brengen, sinds ik in fanbases zit heb ik alleen maar inspiratie voor verhalen over bekende mensen. Ik wil weer terug naar mijn oude verhalen. (cat)


    Remember when...

    McZed schreef:
    Inderdaad, ook 1D zal wel eens verdwijnen.. Maar daar kijk ik een beetje tegenop. :')


    ik ben vanaf xfactor een fan, dus al stopt die hype, blijf ik ze trouw. :Y)


    Remember when...

    Kut. Met name de RPG's.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."