• don't wanna think of all the different ways to kill you..
    I Can Kill you.. But I won't..


    Bij de 67ste Hongerspelen gebeurt het onverwachte,
    De McAlister Tweeling word uitgeloot, de tweeling die bijna geen moment van elkaars zijde wijken.. En de hel begind pas echt als ze de arena in worden gesleurd.. Alex word verlieft op een andere tribuut..


    Het orginele verhaal van Suzanne Collins
    Nederlands gesproken, nederlands geschreven

    (Het plaatje is de link :) )


    Heey mensjes, ik ben nu bezig met de bovenstaande story maar ik heb dringend tributes nodig! Zouden jullie willen helpen?

    Ik zoek.. :




    Jongen - District 9




    Voledige naam:
    Leeftijd:
    District:
    Als je wil mischien de jurken/pakken die ze aanhebben bij de intervieuws Enzo?
    Uiterlijk (Graag foto):
    Innerlijk :
    Goed in:


    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Kolenmijnen

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 18:34 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Niemand? ...

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 13:14 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Voledige naam: Aphrodi Asselin Clark
    Leeftijd: 16
    District: 2
    Als je wil mischien de jurken/pakken die ze aanhebben bij de intervieuws Enzo?
    Uiterlijk:


    Met jurk
    Taylor Swift
    Innerlijk: Aphrodi is een meisje, dat verschillende kanten heeft. De ene dag is ze lief en heel vrolijk, maar de andere dag kan ze hard zijn, iemand die iedereen uit haar omgeving laat. Soms is ze best wel druk/hyper, en dan kan ze niet te stoppen zijn. Ze vertrouwd soms te snel mensen, waar door ze soms wel eens schade oploopt. Ze kan heel serieus zijn, maar als ze melig is, vermoeid ze meestal mensen, omdat ze dan de hele tijd rond springt, bijvoorbeeld als ze zich verveeld. postieve kanten: Betrouwbaar, zelfverzekerd, gelukkig, doorzettingsvermogen, evenwichtig, eerlijk, behulpzaam, grappig, vrolijk, slim, spontaan, maakt makkelijk contact, bezorgd, apart, sportief, vriendelijk, wil problemen oplossen, Komt voor zichzelf op. Negatieve kanten: Hard, bazig, eigenwijs, te nieuwsgierig, te fantasierijk, Aggressief, hard, Arrogant, egoistisch
    Goed in: vechten met Samurai zwaarden en freerunnen.

    laat je me weten als ik de rol heb??


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Tuurlijk! Dankje voor infullen (flower)


    Don't be like the rest of them, darling

    Nog iemand? :$


    Don't be like the rest of them, darling

    Mag ik een meisje van district 4 { nvm } en een van district 10 als je het goed vind?

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 13:34 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Voledige naam: Yinthe Ireni Meysan
    Leeftijd: 16
    District: 4
    Jurk: http://weheartit.com/entry/26130833
    Uiterlijk:


    Click!
    Innerlijk: Yinthe is een vrolijk meisje, al heeft ze niet veel vrienden. Meestal zwerft ze gewoon rond in het District. Veel mensen zouden zeggen dat ze niets kan, maar ze is getraind en zeker één van de gevaarlijke Beroeps. Yinthe had zichzelf altijd voorgenomen om vrijwilliger te zijn, telkens als mensen haar weer die blik toewierpen. In hun ogen was ze niemand. Ze wilde tonen wat ze kon, maar het kwam er nooit echt van. Nu is het het laatste jaar dat Yinthe kan meedoen, en ze gaat een vrijwilliger zijn. Dat zeker.
    Goed in: Yinthe is in diverse dingen goed. Ze kan goed richten, met zowel speren als bogen als messen. Maar het liefst vecht ze met een zwaard. Het kan haar niet schelen dat ze beter is met een boog, het zwaard is haar wapen.

    Voledige naam: Finley Letho Everwood - Iedereen noemt hem Fin
    Leeftijd: 17
    District: 2
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Mensen zouden Fin ouder schatten dan 17, maar dat vind hij helemaal niet erg. Hij traint al zijn hele leven om te winnen in de Spelen en is nu helemaal klaar om dat ook te doen. Iedereen in zijn District kent hem en hij wil ook bewijzen dat de reden daarvoor ook een feit is. Hij is koppig en denkt dat hij altijd gelijk heeft, wat hem soms wel een heleboel problemen kan geven.
    Goed in: Hij is in redelijk veel goed. Als hij wapens moest kiezen, ging hij voor het mes. Als het mes er niet is, de speer en als de speer er niet is, het zwaard. Denk maar niet dat hij zonder die wapens niets is. Meestal gebruikt hij toch gewoon zijn handen.

    Finley is de tweede Cato... XD Yep, ik heb twee vrijwilligers :Y)

    Sorry, ik vond echt niets van kleren... Kga anders nog ff zoeken xd

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 16:03 ]


    help

    Appelstroop schreef:
    Mag ik een meisje van district 4 en een van district 10 als je het goed vind?


    Iemand heeft net eem meisje van district 4 ingevult.. Wil je mischien een ander district? De jongen is nog vrij dus kan nog :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Iemand heeft net eem meisje van district 4 ingevult.. Wil je mischien een ander district? De jongen is nog vrij dus kan nog :Y)


    Ik zag het net, ik doe nog wel en meisje van 1 dan. & ben het meisje van 10 nu aan het invullen, Reserveer je die twee alvast dan? anders doet iemand anders die weer :}

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 13:35 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Zou er bij uiterlijk niet "liefst foto moeten staan" in plaats van bij innerlijk? xd)


    help

    Appelstroop schreef:
    (...)

    Ik zag het net, ik doe nog wel en meisje van 1 dan. & ben het meisje van 10 nu aan het invullen, Reserveer je die twee alvast dan? anders doet iemand anders die weer :}


    Sowwy, btw... Ik had echt niet gezien dat jij het meisje van 4 wilde...


    help

    Eglantine schreef:
    (Zou er bij uiterlijk niet "liefst foto moeten staan" in plaats van bij innerlijk? xd)


    Hmm.. JA eigelijk wel he XD.. Ik verander het wel even XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Eglantine schreef:
    (...)

    Sowwy, btw... Ik had echt niet gezien dat jij het meisje van 4 wilde...


    Volgens mij was je al bezig toen ik het vroeg, maar dat maakt niet uit. Ik doe net zo graag 1 & 10 :]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Voledige naam:Marella Mea Fentum
    Leeftijd:13
    District:10
    Jurk:


    Uiterlijk:


    - Volgens mij heeft het meisje op de foto's een piercing bij haar mond & neus maar dat moet je ff wegdenken :)
    Innerlijk:Marella is een klein tenger meisje en helemaal niet geschikt om mee te doen aan de hongerspelen. Ze haat het om alleen te zijn en zoekt graag mensen op die ze kan vertrouwen. Marella is lief en bescheiden en zal eerst nadenken voordat ze iets belangrijks moet gaan beslissen.
    Goed in: Marella komt uit district 10 en weet daardoor niet veel van wapens en overlevingsmiddelen. De mensen in district 10 werken met vee en Marella weet heel goed dat ze het daarmee niet gaat redden. Het enige wat Marella echt goed kan is hard wegrennen als ze moet vluchten, maar misschien kan dat haar helpen als ze weg moet rennen van andere tributen.

    { meisje van 1 komt eraan! }

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 13:50 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Leuk geworden :)


    Don't be like the rest of them, darling

    Nice! Mag ik er nog een maken? Ik verveel me like dood... Finnick should have a little brother... :Y)


    help