• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jade Skyler Bright
    Ik zucht. Hij probeert de aandacht van zichzelf weg te halen om zijn zwakte niet te tonen. 'Jace. Ik ben een mensen lezer en je bent een boek voor me doe ik lees. Je voelt je niet goed. Excuses voor wat ik nu ga doen.' Zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt. Ik geef hem een zetje zodat hij wel goed in hè water terecht kwam. Het speet me zeer maar anders kon hij flauwvallen. Ik dook achter hem aan en nadat hij boven zou komen zou ik meteen mijn excuses aanbieden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Julian Dan Forli
    Jace staat op waardoor mijn hand wegvalt en hij valt bijna tegen me aan. Ik had mijn handen in een reflex uitgestoken om hem op te vangen, maar hij leek zijn evenwicht terug te vinden, hoewel hij nog wel een beetje wiebelig was.
    Hij beweerde dat het prima ging, maar hier recht voor me beweerde hij het tegendeel. En het feit dat hij meteen overging op een ander onderwerp werkte ook niet erg mee.
    Skyler zei iets en vervolgens duwde ze hem omver, waardoor Jace vol in het water terecht kwam.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 22:36 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [WACHT, even aanpassen]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jace Dream Duval
    voor ik het wist lag ik in eht koude water. De shock en de kou zorgde meteen voor een imense hoofdpijn. Maar ik was niet meer duizelig. Hoestnd en proestend kwam ik boven. Metteen grijp ik mijn armen bij elkaar, maar de trui zat nog goed. Metteen werd ik kalmer.
    'Laat me er uit!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Skyler
    'Sorry.' Zeg ik zacht waarna ik eruit klim en zijn handen pak om hem eruit te trekken wat gelukkig ook lukt. 'Je werd zo oververhit. Als je nog langer boven water was zou je flauwvallen. Of erg ziek worden. Gaat het? Het spijt me echt.' Zeg ik gemeend. Het speet me echt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Julian Dan Forli
    Ik keek helemaal verbaasd toe. Skyler trok hem uit het water en bood haar excuses aan. Ze had wel gelijk, hij zag er inderdaad uit alsof hij kon flauwvallen, maar nu niet meer.
    Ik had bijna weer voorgesteld dat hij die trui eens uit moest doen, vooral nu hij zo om zijn lichaam plakte, maar ik had het idee dat hij toch weer zou weigeren, om wat voor reden dan ook.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jace Dream Duval
    He was niet meer warm tenminste. water droop van me af en de trui woog plots honderd kilo of zo.
    'Het is wel goed,' mompel ik. 'Bedankt, sorry...' Ze bedoelde het goed.. ik streek mijn haar uit mijn ogen en drong tranen terug. Waarom kon ik zulke dingen niet beter verbergen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    "Als je iets kwijt wilt, moet je zeggen, hoor. Ik wil en kan je best een luisterend oor bieden," zei ik zacht. Ik dacht niet dat hij ooit een woord erover tegen me zou zeggen, maar ik vond gewoon dat hij het moest weten. En of hij daar nu gebruik van wilde maken, of over zes weken of helemaal niet, dat maakte me niet zoveel uit.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Skyler
    ik glimlachte even maar toen ik de tranen bijna uit zijn ogen zag lopen zuchte ik en omhelsde hem. 'Wat is er? Ik zie de tranen. Tranen zijn geen teken van zwakte maar een teken van gevoel. Laat ze maar stromen.' Sus ik hem. Arme Jace. Wat was er met hem?

    [Sorry was brb. Me moeder kwam binnengestormd xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jace Dream Duval
    Met mijn armen tegen mijn borstkas aangedrukt kijk ik Julian aan. hij meent het volgens mij nog ook. Ik schud mijn hoofd en kijk weg. Ik moest me misschien maar gaan omkleden ofzo. Water droop nogaltijd van de trui.
    'Bedankt,' mompel ik, maar daar kan ik geen gebruik van maken. Skylar slaat haar armen om me heen als de eerste tranen vallen.
    'Niets, ik voel me gewoon niet zo lekker,' ik heb nog steeds koppijn. Mam zou zeggen dat ik me neit zo aan moest stellen. Snel voog ik mijn tranen weg. 'Maak je maar geen zorgen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    Ik zie tranen vallen maar wend mijn blik af. Ikzelf zou het vreselijk vinden moest iemand me zien huilen en ik weet niet hoe hij erover denkt. Het enige wat ik wel weet, is dat hij het hier niet over wil hebben en dus hou ik me stil. Zijn laatste opmerking is alleen een beetje nutteloos, want zorgen maak ik je me wel, net als Skyler. En ook al is hij een vreemde, ik ga me automatisch zorgen maken om mensen en me afvragen wat er met ze is als ik ze zo ineengedoken zie zitten en zie huilen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Skyler
    'Oke dan.' Zeg ik vriendelijk. Hij wou het blijkbaar dus niet vertellen. Hij veegd zijn tranen weg waarna ik even mijn witte tanden bloot lach. Volgens mij was hij echt een lieve jongen, maar hij zat zo in zijn schelp. 'Ook mij kan je alles vertellen dat je het weet.' Zeg ik vriendelijk. Ik kon een onwijze rebel zijn, maar ook een lief geduldige jongedame met manieren. Het lag er aan met wie ik praatte.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jace Dream Duval
    'Is goed,' mompel ik. 'Ik, uh, ga me omkleden.' Snel draai ik me op en loop weg van de twee. Recht naar de slaapzaal, die nu gelukkig leeg is. De trui smijt ik af, hij valt met een natte plof op de grond. mijn ogen dicht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jayden Jason Bright
    Ik spoel de wc van zaal 3 door en ga in mijn bed liggen. Ik lag lekker bovenaan en zo kon ik relaxen. Ik hoorde iets op de grond ploffen en keek onopgemerkt en zag een jongen met zijn ogen dicht. Ik deed een oortje van mijn iPod in en ging muziek luisteren lekker relaxen.

    Skyler
    Ik zucht even en zie Jace weggaan. Ik ga op de rand zitten en kijk naar Jullian. 'Zo waarom zit jij hier?' Vraag ik nieuwschierig. Ik zat hier opdat in PanSexueel was. Mijn ouders waren erachtergekomen toen ik met een omgebouwd meisje thuiskwam. Ik zei dat ze eenbeetje jongen was en mijn stiefvader stuurde haar weg en sloot mij op. Ik verachte hoe ze me toen behandelde.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Must.... not.... follow....]

    Julian Dan Forli
    Jace stond in een oogwenk op en verdween naar de slaapzaal. Ik besloot dat ik beter nog een hele tijd hier kon blijven voor ik terugkeerde, want ik nam aan dat hij nu even geen mensen om zich heen wilde.
    En dus liep ik weer een paar meter verder het water in, dook een keer kopje onder en kwam weer boven. Skylar was er ook nog en ik besloten dat ik haar aardig vond.
    Ze vroeg waarom ik hier zat.
    "Omdat ik hand in hand liep met een jongen en toen werden ze boos," antwoord ik. "En toen ik dus bekende dat ik inderdaad op mannen val... nou, toen was de maat vol. En jij?"

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 23:21 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen