• Ik had net ruzie met mijn ouders, en toen zag mijn moeder daarna dat ik een zweetbandje om mijn pols heb (jeweetwel, zo'n ding van tennis). En meteen kijkt ze heel argwanend. Dus ik loop weer naar boven, komt mijn vader naar boven en gaat hij vragen of ik mezelf niks aan doe op mijn polsen o.o Hallo?? Hoe bedoel je bezorgde ouders. Ik werd echt zó pissig, ik heb beide polsen onder zijn neus gehouden en gezegd dat ze zich een keer níét zorgen moeten maken. Natuurlijk waardeer ik het dat ze me willen helpen, maar om nou gelijk te denken dat ik mezelf snij omdat ik een polsbandje draag.. Nee dat gaat me echt te ver.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ok, dat is misschien wel een beetje overbezorgd ja. Maar ze bedoelen het vast goed.;s


    The universal language of art.

    Wie draagt er dan ook een zweetbandje voor niks. (cat)


    -

    ZARRYPAYNEx schreef:
    Ok, dat is misschien wel een beetje overbezorgd ja. Maar ze bedoelen het vast goed.;s

    Bedoelen ze ook wel hoor

    Genius schreef:
    Wie draagt er dan ook een zweetbandje voor niks. (cat)

    K zag dat ding gewoon liggen in m'n kamer :'D Wist ik veel dat ze meteen zulke dingen zouden denken


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hahaha, wel lief maar misschien is er wel een rede dat ze zo overbezorgd doen - misschien merken ze dat je anders doet ofzo ik ken je niet of zo en ik wil je niet beledigen maar ik dacht er eventjes aan ;p.


    The odds are néver in our favor.

    oh lol ik had twee topics tegelijk openstaan :')

    Maar dat slaat echt nergens op tbh

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 20:10 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    ZARRYPAYNEx schreef:
    Ok, dat is misschien wel een beetje overbezorgd ja. Maar ze bedoelen het vast goed.;s


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Liever dat dan andersom.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Liever dat dan andersom.


    26 - 02 - '16

    ZARRYPAYNEx schreef:
    Ok, dat is misschien wel een beetje overbezorgd ja. Maar ze bedoelen het vast goed.;s


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Audacity schreef:
    Liever dat dan andersom.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Genius schreef:
    Wie draagt er dan ook een zweetbandje voor niks. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ZARRYPAYNEx schreef:
    Ok, dat is misschien wel een beetje overbezorgd ja. Maar ze bedoelen het vast goed.;s


    comfort in c h a o s

    Mischien is het een goed plan om aan je ouders te vragen waarom ze dat dachten. Meestal komen ouders daar niet zomaar opeens mee.
    Als ze geen goede reden hebben word dan niet gelijk boos, daar krijg je alleen maar mee elende mee. Hebben ze wel een goede reden, accepteer dat dan en zeg sorry, omdat je ze hebt laten schrikken.
    Ik hoop dat ik je hiermee hebt geholpen (K)


    He like girls how eat carrots!

    ps. ik bedoel het niet lullig of onaardig ofzo


    He like girls how eat carrots!

    Cadentium schreef:
    Hahaha, wel lief maar misschien is er wel een rede dat ze zo overbezorgd doen - misschien merken ze dat je anders doet ofzo ik ken je niet of zo en ik wil je niet beledigen maar ik dacht er eventjes aan ;p.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.