• Dat ik je stem vergeet.

    "Vragen zijn niet meer van toepassing. Gedachten doen er
    niet meer toe. Lege tranen blijven stromen, gevoelens zijn
    uitgeschakeld op het moment dat ik hoor dat jij hier nooit
    meer zal zijn. Dat jij hier niet meer wilde zijn.
    " - Gwen.



    12 jaar en ouder • Nederlands gesproken en geschreven
    Gwendolyn Tackozi (16)Elles Montomar (15)

    Deze story begint op 19 april 2014.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    waar gaat je story precies over? ^^


    everything you're running away from is in your head, darling.

    Over twee beste vriendinnen, waarvan eentje zelfmoord heeft gepleegd. Ik wil nog niet te veel vertellen, maar het zal gaan over hoe het nu gaat met het overgebleven meisje. Hoe zij nu door het leven gaat, hoe verschrikkelijk moeilijk ze het heeft en hoe ze de mensheid is gaan haten en verafschuwen. Het zal heftig worden, met diep beschreven details en hopelijk een tranentrekker haha.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Twee beste vriendinnen? Ik dacht bijna dat ze echt zusjes waren. Ik vind het echt een heel leuk verhaal, ik heb een abo genomen. Het eerste stukje was al een tranentrekker voor mij haha.


    Some people are art and do art at the same time

    Dankjewel! (: Nee het zijn vriendinnen, maar ze zagen elkaar als zusjes, zoals wel meerdere meiden haha.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Abo.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zelf ben ik echt gevoelig op dit gebied omdat ik momenteel ook een beste vriendin heb die ik echt nooit meer wil loslaten. Ik krijg al tranen als ik eraan denk. Dat mijn beste vriendin weg is. Want als zij er niet meer is, heb ik niemand anders meer. En daarom ben ik best geïnteresseerd in dit soort verhalen. Ik ben erg nieuwsgierig naar hoe het verder zal gaan (;


    Some people are art and do art at the same time

    Ik wil eigenlijk graag een abo nemen, maar zelfmoord is nogal een zwakke plek van mij. Ik wordt snel depressief van zulke verhalen.


    -

    Ellery schreef:
    Ik wil eigenlijk graag een abo nemen, maar zelfmoord is nogal een zwakke plek van mij. Ik wordt snel depressief van zulke verhalen.

    Dan kun je het beter misschien niet doen. Dit verhaal gaat erg diep, en als je nu al twijfelt zou ik het niet doen. Hoe graag ik ook zo veel mogelijk lezers wil, ben ik hier wel heel eerlijk in. Aan de andere kant kun je misschien herkenning hier in vinden, maar als het niet goed voelt zegt men; bij twijfel nooit doen.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Squeal schreef:
    (...)
    Dan kun je het beter misschien niet doen. Dit verhaal gaat erg diep, en als je nu al twijfelt zou ik het niet doen. Hoe graag ik ook zo veel mogelijk lezers wil, ben ik hier wel heel eerlijk in. Aan de andere kant kun je misschien herkenning hier in vinden, maar als het niet goed voelt zegt men; bij twijfel nooit doen.


    Gelijk in. Als je het doet, kun je spijt krijgen.


    Some people are art and do art at the same time