• Lionel en Luca zijn al sinds kleins afaan de beste vrienden. Hun ouders waren ook altijd al vrienden geweest en de twee families waren erg close met elkaar. Toen Luca vijftien werd, moest ze met haar ouders verhuizen naar Portugal voor haar vaders werk. Met veel verdriet lieten de twee beste maatjes elkaar achter.
          Het is 2012 en Lionel is helemaal in zijn element. Hij speelt bij Fc Barcelona, heeft veel geld, maar is altijd zichzelf gebleven. Hij heeft de tijd van zijn leven met zijn vrienden in het team en zou het voor geen goud op willen geven.
          Op een de echte koppelsavond van het Barcelona team, neemt Cesc Fabregas hen mee naar een nieuw café in Barcelona. Lionel neemt de prachtige, i]rol[/i, met zich mee omdat hij haar een tijdje geleden heeft leren kennen. Hij moet niks hebben van dit model, maar wilde ook niet alleen aankomen op de koppelsavond.
          Terwijl hij aan het dansen is met i]rol[/i, hoort Lionel een mooie meisjesstem zingen die hij nog al te goed herinnert. Hij draaide zich naar het podium en ziet een volwassen Luca staan. Hij wist dat ze een ongelofelijk zangtalent had en had altijd voor haar geduimd dat ze door zou breken.
          Lionel benadert haar en meteen klikt het weer. Luca en Lionel doen veel samen en hebben weer de grootste lol, net zoals ze vroeger hadden.


    ''Who finds a true friend, finds a treasure.''


    Eén ding: dit is geen liefdesverhaal waarin ze uiteindelijk dolgelukkig bij elkaar komen, maar een verhaal dat gaat over een hele hechte vriendschap. (:

    Rollen.
    Vriendinnen voetbalsplers Barcelona.
    Twee aardige, één echte bitch.
    Beste vriendin Luca.
    Model met wie Lionel date.
    Een hele mooie vrouw die alleen met hem gaat voor zijn geld en roem.
    Oudere zussen van Luca.
    26 en 28.
    Jongere broertje Luca.
    Grote fan van Lionel, 19 jaar oud.

    Informatie.
    Rol:
    Voornaam: Een spaanse naam.
    Achternaam: Luca heet Rodriguez met haar achternaam, voor de familie van haar.
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Uiterlijk: Een bekend persoon, Lea Michele is al bezet.
    Extra informatie: Dingen als hobby's, relatie, familie, idk alles wat jij nog belangrijk vindt. (:
    Mag ik je waarschuwen?

    Ik weet dat meesten van jullie graag WAG's in willen vullen, maar ik heb ook echt de andere rollen nodig. Dus, haha. Meerdere rollen per persoon is toegestaan.(krul)

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 20:17 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil ook nog wel een broertje voor je maken, als je die echt héél hard nodig hebt!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik vul straks wat in! x


    Tell me about it, stud.

    Maverick schreef:
    Ik wil ook nog wel een broertje voor je maken, als je die echt héél hard nodig hebt!


    Haha die heb ik hard nodig, ja. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Haha die heb ik hard nodig, ja. (:


    Dan zal ik eens kijken of ik iets kan maken voor je!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Rol: Broertje Luca
    Voornaam: Rico
    Achternaam: Rodriquez
    Volledige naam: Rico Navarro Julián Rodriquez
    Leeftijd en geboortedatum: Rico is 19 jaar en geboren op 8 oktober 1992
    Uiterlijk:


    Freddie Highmore
    Rico heeft lichtbruin, wat warrig haar wat vaak een beetje naar voren staat en hij heeft mooie donkerbruine ogen. 's ochtends is niet veel werk, een beetje gel in zijn hand, een paar keer door zijn haren woelen en het zit prima. Rico ziet er een beetje uit als een slungel omdat hij best wel lang is en ook redelijk slank. Rico heeft totaal geen kledingissues en het kan hem dan ook niks schelen hoe hij eruit ziet. Vaak is het gewoon een spijkerbroek met een shirt erop of een vest of iets in die richting.
    Extra informatie: Rico is een enorme fan van Lionel Messi, maar dat kan ook niet anders want Lionel is de beste voetballer ter wereld! Rico is zelf ook een fanatieke voetballer en hij is zeker niet een van de slechtste. Rico weet dat zijn zus vroeger veel met Lionel omging maar toen was hij eigenlijk nog te jong om iets van voetbal te snappen. Ook is Rico ontzettend muzikaal is ingesteld, speelt hij wel 6 verschillende instrumenten, waaronder piano, gitaar, trompet, harp, fluit en saxofoon. Zelf schrijft hij ook liedjes maar hij laat ze liever zingen door iemand met een mooiere stem, zoals zijn zus. Rico heeft een enorme verliefdheid op Mia, een meisje wat hij kent van muziek. Hij is normaal geen onzekere jongen maar qua de liefde durft hij niet veel te doen.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Rol: Beste vriendin
    Voornaam:[/b[ Olivia
    Achternaam: Gonzales.
    Volledige naam: Olivia Isabelle Gonzales.
    Leeftijd en geboortedatum: Olivia is 23 jaar oud geworden en was jarig op 2 april.
    Uiterlijk:


    Extra informatie: Dingen als hobby's, relatie, familie, idk alles wat jij nog belangrijk vindt. (:
    Mag ik je waarschuwen?


    Andere doe ik straks (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Heel erg bedankt! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil geen rol, maar wil je me waarschuwen als je begint? (:


    Tears are words the heart can't say.

    Meeh, nu zijn beste vriendin én broertje al ingevuld. Welke heb je nog nodig dan, Sanne?

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 16:28 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    HazzaStyles schreef:
    Ik wil geen rol, maar wil je me waarschuwen als je begint? (:


    Omg loveyou haha. Maar tuurlijk wil ik dat!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Omg loveyou haha. Maar tuurlijk wil ik dat!

    Thank you (:


    Tears are words the heart can't say.

    Rol: Zus van Luca.
    Voornaam: Noiva, wat afkomstig is van het woord 'Novia', wat lieveling betekent. Niet dat Noiva écht een schatje is..
    Achternaam: Rodriguez.
    Volledige naam: Noiva Evita Rodriguez.
    Leeftijd en geboortedatum: Noiva is 26 jaar. Ze verjaart op 8 juni, midden in de hete Spaanse zomers dus.
    Uiterlijk:


          Rachel Bilson
    Extra informatie: Noiva is echt geen schatje. Ze heeft een tijdje aan de drugs gedaan, is altijd al een rebelse tiener geweest en heeft zelfs een tijdje in een kliniek gezeten. Niet echt voorbeeld gedrag voor Luca en haar broertje dus.
    Echt veel hobby's heeft Noiva niet. Toen ze klein was, rond de 12, begon Noiva wel met surfen, want ze was altijd erg sportief. Later ging haar conditie achteruit en stopte ze met deze sport, maar nu probeert ze het weer op te pakken, aangezien ze toch niet veel beters te doen heeft. Noiva is werkloos en spoedig op zoek naar een baan om uit huis te gaan, maar het lijkt echter niet mee te werken, omdat Noiva nogal kieskeurig is.
    Een relatie heeft Noiva niet. Ze is meer iemand die na elk feestje met een ander het bed in duikt en geloof me, ze feest vaak. Wel heeft ze een beste vriendin waar ze alle party's in Barcelona mee afstruint, namelijk Dolores.
    Mag ik je waarschuwen? Jeppp!

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 17:11 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: Vrouw David Villa
    Voornaam: Cristina
    Achternaam: Andrejevna Villa
    Volledige naam: Cristina Fedora Elisa Andrejevna Villa
    Leeftijd en geboortedatum: Cristina is negenentwintig en is geboren op negenentwintig juni.
    Uiterlijk:


    Anna Kournikova
    Cristina heeft lange blonde haren. Haar haren heeft ze bijna altijd over haar schouder hangen of in een nonchalant staartje. Cristina heeft een stralende glimlach met prachtige hagelwitte tanden. Ze is bijna 1. 85 m lang en ze weegt 75 Kg. De verhouding klopt dus niet helemaal, dit komt omdat Cristina intensief sport. Als ze niet werkt dan sport ze. Daar bestaat haar leven eigenlijk uit. Cristina heeft mooie rondingen en een sexy lichaam. Haar ogen kleuren grijs en zijn meestal zwart omringt. Qua make-up is ze niet erg overdreven. Meestal een beetje lipgloss of lippenstift en wat eyeliner met mascara meer stelt het niet voor. Nou heeft Cristina ook het geluk dat ze een prachtige gave huid heeft. Hier heeft de natuurlijk trucjes voor. Deze trucjes komen uit haar vaderland; Rusland. Haar licht getinte huid komt van haar moeder.
    Cristina heeft een sexy kledingstijl. Haar stijl bevat veel kant en doorschijnende kledingstukken. Natuurlijk houdt Cristina alles wel stijlvol want dat is ze zelf ook. Hiernaast draagt Cristina ook veel sportkleding. Dit vaak omdat ze vierentwintig, zeven aan het sporten is.


    Extra informatie: Cristina is in St. Peterburg geboren maar op haar derde verhuisde naar Spanje, Barcelona. Ze verhuisde omdat haar ouders, Anna en Andre, gingen scheiden. Ondertussen zijn zowel haar vader als haar moeder overleden. Een goede band had ze niet met haar ouders. Cristina is enigs kind maar heeft wel een grote vriendenclub. Haar beste vriend heeft Lopez, zo noemt ze hem in ieder geval. Lopez is haar gay best friend. Haar beste vriendin heet Ada en is even oud als Cristina.
    Cristina werkt nog gewoon op kantoor. Ze heeft economie gestudeerd en doet nu de financiën van een groot bedrijf.
    Cristina en David zijn drie maanden geleden getrouwd. Cristina is nu vijf maanden zwanger van hun eerste kindje.
    Mag ik je waarschuwen? Of Course


    [Als je nog iemand nodig hebt...]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nog wat nodig?


    Every human being has equal worth.

    callmemaybee schreef:
    Nog wat nodig?


    Ik kan anders wel die model die met Lionel date invullen voor je? Als je die nog nodig hebt?

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 19:21 ]


    Tell me about it, stud.