• mensen kadootjes kopen voor mijn verjaardag. Dan zeggen ze de hele tijd: 'Ik ga iets héél leuks voor je kopen!' En dan gaan ze geld uitgeven en moeite doen..
    Ik vind dat echt niet leuk. Ik ben al die aandacht niet gewend en ik hoef het ook niet. Maar dan zegt iedereen altijd: 'Dat is toch leuk, jarig zijn? Lekker kadootjes enzo?' maar dat vind ik dus helemaal niet. Niet dat ik het erg vind ofzo, maar het hoeft gewoon allemaal niet voor mij.
    Wie heeft dit nog meer of ben ik de enige?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb dat ook. Ik voel me schuldig en lullig als anderen iets voor mij kopen of betalen. Ik zou graag zelf wel voor anderen willen betalen, zolang ze het maar niet voor mij doen :3


    Sometimes it's best not to care.

    Boeit me eigenlijk vrij weinig of ik iets krijg of niet. Het is natuurlijk wel leuk en lief, maar het zou me niet uitmaken moest ik niks krijgen (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Eerlijk gezegd vind ik het van de ene kant wel leuk, maar van de andere kant heb ik hetzelfde idee..


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb dat ook! Ik was toevallig vorige week maandag jarig en ik wilde géén felicitaties, géén visite, gewoon niks. Nou kreeg ik dan van mijn ouders wel geld, want dat mocht ik niet afschaffen. Ook geen taart, er mocht niet gezongen worden en dat soort dingen. Bij het eten even envelopje overhandigen, maar géén felicitaties.

    En iedereen verklaarde me voor gestoord ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oké, dit klinkt best wel stom, maargoed. Ik vind het geweldig om jarig te zijn, want dan krijg ik cadeautjes haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vind het juist leuk :3
    Ik vind het ook leuk om die moeite te doen om een leuk cadeau te vinden en als ik miljonair of zo was, zou ik nog veel meer geld uit geven aan toffe cadeau's dan ik nu doe, want ik kom nu hooguit op 15,- uit per persoon elk jaar omdat ik de rest van mijn geld nog nodig heb :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Aria schreef:
    Oké, dit klinkt best wel stom, maargoed. Ik vind het geweldig om jarig te zijn, want dan krijg ik cadeautjes haha.


    Even a white rose has a black shadow.

    Aria schreef:
    Oké, dit klinkt best wel stom, maargoed. Ik vind het geweldig om jarig te zijn, want dan krijg ik cadeautjes haha.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zugzwang schreef:
    Ik vind het juist leuk :3
    Ik vind het ook leuk om die moeite te doen om een leuk cadeau te vinden en als ik miljonair of zo was, zou ik nog veel meer geld uit geven aan toffe cadeau's dan ik nu doe, want ik kom nu hooguit op 15,- uit per persoon elk jaar omdat ik de rest van mijn geld nog nodig heb :')


    Tjaa, met geven heb ik ook geen probleem (behalve geld tekort :'D), dan doe ik net zo enthousiast mee. Maar meer het krijgen, en de aandacht. Nu zie ik echt op tegen woensdag..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Heb ik ook hoor.. Ik hoef ook nooit zoveel aandacht en feest vieren enzo xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Poseidon schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik het van de ene kant wel leuk, maar van de andere kant heb ik hetzelfde idee..


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik zou eerder wensen dat ik daadwerkelijk een verjaardagsfeest had.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vraag me altijd af wrm ik ze krijg. ik bedoel, ik heb al vele jaren niet het gevoel meer gehad dat ik dan jarig ben.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    -same here-


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Fellatio schreef:
    Ik vraag me altijd af wrm ik ze krijg. ik bedoel, ik heb al vele jaren niet het gevoel meer gehad dat ik dan jarig ben.


    Jaah, ik dus ook. Je wordt iedere dag een dag ouder. Waarom zou die dag dan belangrijker zijn?


    Have you ever been alone in a crowded room?