• Aangezien ik negen van de tien keer niets te doen heb op mijn stage zit ik weleens op Facebook. Ik had dus een leuke quizz gevonden en stuurde die door naar een goede vriendin van me. Nu mailt ze me boos terug om te zeggen dat ze daardoor een virus heeft op haar computer. En ze vind dat dat mijn schuld is. -.-

    In ieder geval, hebben jullie ook wel eens zoiets gehad door een quizz op Facebook? Ik doe aardig veel quizzen maar ik heb het nog nooit gehad.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Weird shit. Geen idee, als ze niets heeft opgeslagen kan je volgens mij geen virus krijgen.


    Your make-up is terrible

    Wat stom ;S.


    “All those fairytales are full of shit.”

    Assassin schreef:
    Weird shit. Geen idee, als ze niets heeft opgeslagen kan je volgens mij geen virus krijgen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Kut voor haar.
    Ik heb geen Facebook dus ik kan er ook geen virus door krijgen ;p.


    The odds are néver in our favor.

    Assassin schreef:
    Weird shit. Geen idee, als ze niets heeft opgeslagen kan je volgens mij geen virus krijgen.


    Met die logica zouden er geen bugfixes hoeven uit te komen voor ook maar iets.

    Als het een agressief javascriptje is, kan je ook gewoon een virus krijgen.

    Ik heb een virus gehad van die Roze Facebook dingens.

    Ik heb geen idee..


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben a-computertechnisch, so don't ask me. Ik weet alleen dat mijn zusje bij het downloaden van iets een virus binnen haalde en nu is haar computer gewoon volledig afgeschreven; er kan letterlijk niks meer mee gedaan worden...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Cadentium schreef:
    Kut voor haar.
    Ik heb geen Facebook dus ik kan er ook geen virus door krijgen ;p.

    Dat is haar eigen schuld, de quiz zelf kan daarvan niet de oorzaak zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Dat is haar eigen schuld, de quiz zelf kan daarvan niet de oorzaak zijn.


    Inderdaad. Facebook is nog wel dusdanig beveiligd dat er niet zomaar virussen gestuurd worden, dan is het van een andere site gekomen...


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.