• Dan heb ik het over een meisje uit mijn klas. Waarom? Omdat zij een geloof heeft genaamd Jashinisme. Ja, what the fuck. Misschien dat de mensen die Naruto lezen weten wat het is, maar ik nu ook! (Lang leve internet (al was de site Engels...)
    Het Jashinisme is -voor mij- een heel raar geloof. Waarom? Omdat pijn fijn is en bloed goed. Je moet ook bloedoffers maken. (Woot?!) En zelfmoord is het beste wat je kunt doen tegenover hun 'God'.
    En dan heb je natuurlijk nog dat kleine puntje waardoor Amanda en ik een beetje panisch werden (wat ook kan zijn omdat we gek zijn): niet-gelovers zullen gedood worden door gelovers. O. My. God!
    Ik zie haar er dus ook nog voor aan om dat echt te doen, doordat ze zeg maar raar is en daardoor amper vrienden heeft.

    En wat ze dinsdag/woensdag op school deed was ook te raar voor woorden. Niemand wilde klassenvertegenwoordiger worden en zij is dus zeg maar een beetje het pispaaltje van de klas (Sorry, maar ze is te raar, zelfs voor mij). Dus ging iedereen op haar stemmen natuurlijk! En toen ging ze op haar knieën zitten, bidden en haar ketting kussen. Dat was dus nog een what the fuck moment.
    Toen had iedereen het natuurlijk over het Jashinisme en vroeg iedereen wat het was. Nou, zij reageert dan zo stom (Wat ze altijd doet), maar toen haar geschiedenisleraar vroeg wat het was, ging ze een werkstuk maken. En daar staat dus ook in wat zij doet met het geloof... Wat dus inhoudt bloedoffers en bidden, en zichzelf snijden... Alleen maar om pijn te hebben.

    ...

    WEIRDO!
    [/haat mij nu trouwens niet omdat ik zo lullig over haar praat, maar jullie kennen haar niet en weten niet hoe ze is. Als jullie haar zouden kennen, dan zouden jullie haar waarschijnlijk ook raar vinden]

    Jullie nog klasgenoten/kennissen met rare geloven?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat vind ik gewoon het gestoorden-geloof. ><


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hahah dat is best wel weird. Waarschijnlijk doet ze het gewoon omdat ze het leuk vind jullie op te naaien. Maar als ze er écht letterlijk in geloofd dan is er gewoon iets niet goed met dat meisje ben ik bang.


    Wie du mir, so ich dir.

    IK ZOU BANG ZIJN


    We can only learn to love by loving.

    Ik zou dat best wel interessant vinden. Maar ik ben weird :'D
    En, 2 mensen die ik ken zijn Jehova's getuigen.. Die doen niet aan verjaardagen en feestdagen enzo, dat vind ik best wel vaag :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Whatthefack o.o
    Is ze gek fzo ;e.


    ok

    Furtive schreef:
    Ik zou dat best wel interessant vinden. Maar ik ben weird :'D
    En, 2 mensen die ik ken zijn Jehova's getuigen.. Die doen niet aan verjaardagen en feestdagen enzo, dat vind ik best wel vaag :'D


    als die kinderen hebben vind ik het zielig

    nooit cadeautjes =[


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    IK ZOU BANG ZIJN


    Dat ben ik ook!
    En ja, ze is gek. En ja, ze gelooft er echt in, want ze ging gewoon midden in de klas bidden en kuste haar Jashinisme-ketting... ><'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dus dat geloof is ontstaan door Naruto?


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Dus dat geloof is ontstaan door Naruto?

    Dat vroeg ik me ook af ><


    ok

    Jashin XD van Naruto XD
    Zeker zo'n ketting? xD Das die van Naruto

    Nja wel eig raar dat ze er zó in gelooft
    Het is verzonnen :S

    OverMyHead schreef:
    (...)

    Dat ben ik ook!
    En ja, ze is gek. En ja, ze gelooft er echt in, want ze ging gewoon midden in de klas bidden en kuste haar Jashinisme-ketting... ><'


    Mij nnichtje kijkt ook Nurato enz. vraag me af of die ook Jashinistish word o.ohoop van niet


    We can only learn to love by loving.

    Wat een raar mens o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Nee, dat geloof bestaat echt. Daarvoor ook al.
    Anders was het nog raarder geweest, en ik dacht dat dit het toppunt al was...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat vind ik eigenlijk vies o.O 'k hoop dat ze er niet in gelooft!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat is... heftig :|


    You're a star in heaven.