• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Praat- en rollentopic!
    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 21:25 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    (alvast mijn topics :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    (alvast mijn topics :3 )


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Fleeko schreef:
    (alvast mijn topics :3 )

    Mijn topics


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Valentine Julie Rosefield

    Hij duwde me zachtjes van hem af ,waardoor ik een tegen pruttelend geluidje maak. hij dronk het laatste beetje ,van zijn fles uit en zette die terug op de tafel.
    Ik grijnsde lichtjes ,omdat we beiden ,niet meer goed nuchter maren en ik drukte een spoor van kusjes ,van zijn wang tot naar zijn nek ,waar ik dan een zuigzoen maak. Mijn handen laat ik door zijn donkeren haren gaan en ik wachte op een reactie.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Ik voelde dat ze een zuigzoen maakte in me nek en ik had nu al geen idee aan wie ik het moest uitleggen. Ze liet haar handen door mijn donkere haren gaan en ik stond zoenend met haar op om vervolgens straks nog een fles wijn te pakken. Ik beet licht in haar oorlel en glimlachtte toen wat uitdagend naar haar.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Valentine Julie Rosefield

    Cameron stond op ,waardoor ik ook opstond . Hij beet licht in mijn oorlel en ik beet even op mijn lip. Hij keek me uitdagend aan waardoor ik hem grijnzend aankeek.
    Ik drukte mijn lippen alweer op die van hem. En met mijn handen prutste ik wat aan de onderkant van zijn shirt.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Valentine beet op haar lip en keek me toen grijnzend aan en drukte haar lippen alweer op de mijne. Haar handen prutste aan de onderkant van mijn shirt en mijn handen gingen naar haar borsten toe waarna ik haar al snel los liet en met wat moeite naar de koelkast liep.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Valentine Julie Rosefield

    Zijn handen gingen naar mijn borsten toe,maar algauw liet mij me los om met moeite naar de koelkast te gaan. Ergens was ik daar wel blij om ,omdat ik op sommige plekjes toch liever niet aangeraakt word. Ik besloot ,nu hij toch te druk was met de koelkast ,het huis wat te verkennen en ik probeerde weer wat normaal na te denken.
    Ik liep naar de woonkamer en keek even rond. Het was hier best wel rommelig en het had dringend een poetsbeurt nodig.
    Ik trek mijn rokje weer goed en plof me dan op de stoffige bank.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Ze was ondertussen naar de woonkamer gelopen en ik had nogmaal een fles wijn gepakt waar ik weer simpel uit dronk. Ik zag haar zitten op de bank en liep naar haar toe, waarschijnlijk vond ze het hier echt een troep wat het ook was. Ik liet mezelf over haar heenbuigen en zoende haar even snel, waarna ik een grote slok nam.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Kunnen de reacties voor felicity, cedric en jake ff gequote worden?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    Cedric geeft mij een cappuccino to-go. "Dankjewel," zeg ik, terwijl ik de kartonnen beker aanneem. Cedric houdt de deur voor me open en ik loop naar buiten. "Een echte gentleman dus?" vraag ik lachend. "Ja eigenlijk wel," antwoord Cedric, op mijn vraag of hij altijd advocaat wou worden. Cedric begint ergens heen te lopen en ik loop met hem mee. "Ik heb het altijd een mooi beroep gevonden, mijn vader zijn advocaat kwam vaak over de vloer, een familie kennis en ik vond het altijd gaaf. Wilde jij altijd schrijfster worden?" Ik schud mijn hoofd en neem een slok cappuccino. "Vroeger wou ik altijd een prinses uit een sprookje worden. Ik vond prinsessen altijd heel mooi en als mijn moeder een sprookje voorlas voor het slapen gaan, viel ik niet in slaap, ik bleef luisteren totdat het verhaal was afgelopen, maakte niet uit hoe vaak ik het verhaal al had gehoord. Mijn droom om schrijfster te worden kwam pas op de middelbare school, toen ik ontdekte dat ik schrijven wel heel leuk vond en ik te horen kreeg dat ik er ook wel goed in was."


    [Dit was de laatste reactie van Julia]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Blake Austin Gabriëls

    Feleicity keek even op de kaart. "In iedergeval een latte macchiato" zei ze terwijl ze verder las. "Ik denk pancakes met bosbessen jam en siroop" vervolgde ze daarna en ik knikte even. "Al lijkt me wafels met aardbeien en slagroom ook lekker" zei ze twijfelend en ik grinnik zacht.
    "wat neem jij?" vroeg ze me dan. "Ik ga gewoon een latte bestellen."glimlach ik . Ik at nooit echt iets in de ochtend,dus hield ik het gewoon op een koffie.



    Valentine Julie Rosefield

    Cameron ,kwam de woonkamer binnen en hij had nog een fles wijn vast. Hij boog over me heen en drukte kort zijn lippen op de mijne ,maar algauw nam hij alweer een slok drank.
    Ik klopte naast me op de bank als teken dat hij naast me moet komen zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Iemand voor Justin?]


    Bowties were never Cooler

    Cameron
    Ik draaide me wat om, om daarna naast haar te gaan zitten en kwam wat dichterbij haar oor en beet er zacht in. 'Je bent mooi,' herhaalde ik van wat ik net ookal zei. 'Wil je nog wat te drinken?' Vroeg ik, terwijl ik mijn fles wijn wat voor haar hield. Ik nam zelf nog snel een slok gewoon voor het lekkere en gaf haar toen een kus op haar wang.


    Everything is illuminated by the light of our past.