• Boh, aangezien Nele (Nefie) en ik wel zin hadden in een Hasselt-meeting, ga ik die bij deze organiseren.

    Datum:
    donderdag 23 augustus

    Hoe laat?
    Het gewone meeting-uur? Rond 13u?

    Waar?

    Aangezien ik zelf ook niet bekend ben met Hasselt, zou ik zeggen aan het station. Tenzij één of andere slimme stadsgids een beter idee heeft? :Y)

    Wat gaan we doen?

    Facebook, ijsjes eten,...
    Voorstellen zijn altijd meer dan welkom. :Y)

    Wat moet je meenemen?
    Een goed humeur
    Fototoestel
    Post-its + stylo


    Wie komt er?
    Zeker:
    Goedele (Ik)
    Erika (rollingdice)
    Nele (Nefie)
    Alexandra (MAYNARDARMY)

    Misschien:
    Erica (Scandal)
    Febe (hiitsfeb)
    *naam onbekend* (xlufjoetoexx)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 15:09 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 juli 2012 - 12:46 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ergela schreef:
    (...)
    Dat is omdat ik niet van thuis vertrek.
    ik stel me straks we. even voor


    oh zo dus

    everx schreef:
    (...)

    oh zo dus

    Dus als je wilt gaan, zal het alleen zijn. Daarom had ik nix gezegd.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    (...)
    Dus als je wilt gaan, zal het alleen zijn. Daarom had ik nix gezegd.


    ik zie wel nog, als ik ga of niet

    Amused schreef:
    Ik zal me ook even voorstellen..
    Ik ben Hanne, 18 jaar. Ik verjaar 16 augustus dus jullie mogen allemaal cadeautjes kopen voor mij. Ik heb lichtblond haar en blauwe ogen dus daar kan je me waarschijnlijk aan herkennen. (En dat ik met mijn zusje en nichtje kom)
    Ik ben 1.68 dus Evelien is niet de enige (redelijk) grote :)


    Het nichtje ben ik (dance)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    HEY oke sorry ik ben helemaal niet meer mee met het forum, maar voor iedereen die meegaat

    hoi ik ben febe en als je mij meet dan heb je officieel een gestoord wijf ontmoet hahahahah


    I'm tired of trying, sick of crying, I now I've been smiling, but inside I'm dying.

    Hoi Febe, mijn nichtje (Frodo) en zusje (PinkyPromise) zijn ook gestoorde wijven dus je bent niet alleen!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ergela schreef:
    (...)
    Dat is omdat ik niet van thuis vertrek.
    ik stel me straks we. even voor

    Oké. Hier gaan we dan.
    -zucht- ik haat mijzelf voorstellen. Je moet maar zelf uitzoeken hoe ik ben.
    Hoedanook.
    Hai. Ik ben Nele. Ik ben bijna 16 jaar (op 21 april verjaar ik). De meesten onder jullie hebben mij wel al gesproken/gezien.
    Ik ben niet zo groot, maar ook niet voor te zeggen zeer klein. (1m62 ofzo) Ik heb bruin haar en altijd een blos op mijn wangen. Ik heb grijze ogen.
    En ik moet ook wel zeggen dat ik nogal graag praat/chat, maar ik ben eerder verlegen in een grote groep.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Amused schreef:
    Hoi Febe, mijn nichtje (Frodo) en zusje (PinkyPromise) zijn ook gestoorde wijven dus je bent niet alleen!



    Haha, dan zal je mij wel aankunnen! Ik ben in het begin heel verlegen, maar eenmaal ik mijn draai heb gevonden dan is het heel erg LOL


    I'm tired of trying, sick of crying, I now I've been smiling, but inside I'm dying.

    Ik weet niet hoe ik in het begin ben. Ik denk dat Nele en Goedele dat misschien beter kunnen zeggen. x)
    Ik weet alleen dat ik soms overactief ben. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik weet niet hoe ik in het begin ben. Ik denk dat Nele en Goedele dat misschien beter kunnen zeggen. x)
    Ik weet alleen dat ik soms overactief ben. =)

    Ik heb je nog maar 1x gezien... en toen was je gewoon -I think-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben dus gewoon blijkbaar. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik ben dus gewoon blijkbaar. :Y)



    Das juist goed haha.


    I'm tired of trying, sick of crying, I now I've been smiling, but inside I'm dying.

    hiitsfeb schreef:
    (...)


    Das juist goed haha.

    Hopelijk x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    OWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW JALOERS! hasselt is echt de leukste belgische stad waar ik ooit ben geweest! je moet sws naar dat winkelcentrum ze hebben daar zulke leuke souvenirswinkels! ik wou dat ikook kon komen maarja ik ben nederlands dus mijn vakantie duurt maar tot de 19e :( owja het deel van die winkels waar ik ben geweest heet iets met een L.. zoek maar op anders, is echt leuk! xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wandererr schreef:
    OWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW JALOERS! hasselt is echt de leukste belgische stad waar ik ooit ben geweest! je moet sws naar dat winkelcentrum ze hebben daar zulke leuke souvenirswinkels! ik wou dat ikook kon komen maarja ik ben nederlands dus mijn vakantie duurt maar tot de 19e :( owja het deel van die winkels waar ik ben geweest heet iets met een L.. zoek maar op anders, is echt leuk! xxx(flower)

    Ik denk niet dat we souvenierwinkels of winkelcentrums zullen doen. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please