• Boh, aangezien Nele (Nefie) en ik wel zin hadden in een Hasselt-meeting, ga ik die bij deze organiseren.

    Datum:
    donderdag 23 augustus

    Hoe laat?
    Het gewone meeting-uur? Rond 13u?

    Waar?

    Aangezien ik zelf ook niet bekend ben met Hasselt, zou ik zeggen aan het station. Tenzij één of andere slimme stadsgids een beter idee heeft? :Y)

    Wat gaan we doen?

    Facebook, ijsjes eten,...
    Voorstellen zijn altijd meer dan welkom. :Y)

    Wat moet je meenemen?
    Een goed humeur
    Fototoestel
    Post-its + stylo


    Wie komt er?
    Zeker:
    Goedele (Ik)
    Erika (rollingdice)
    Nele (Nefie)
    Alexandra (MAYNARDARMY)

    Misschien:
    Erica (Scandal)
    Febe (hiitsfeb)
    *naam onbekend* (xlufjoetoexx)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 15:09 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 juli 2012 - 12:46 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ben ik nu serieus een abo vergeten. -.-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb al eens gekeken op de site van De Lijn, en ik ga hoogstwaarschijnlijk in Leuven een trein nemen. Ik bekijk het vanavond nog eens op de computer. (:

    Achter mijn naam mag dus ook iets gezet worden dat het afhangt of ik herexamens heb in de periode van 16/8 tot 31/8. Van de eerste semester heb ik sowieso geen herexamens, maar van de 2e semester ben ik niet zo zeker.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Woeps, domme fout.
    Scandal heet Erica en LikeABird heet Erika. Damn. Ik wist dat ik daar fouten mee ging gaan maken :')

    Ludwig schreef:
    Woeps, domme fout.
    Scandal heet Erica en LikeABird heet Erika. Damn. Ik wist dat ik daar fouten mee ging gaan maken :')

    Nja, je spreekt het hetzelfde uit. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Er zit een Erica in mijn klas (of Erika) en dit is al het tweede jaar dat ze in mijn klas zit. Ik weet nog altijd niet of het met een c of een k is. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ludwig schreef:
    Woeps, domme fout.
    Scandal heet Erica en LikeABird heet Erika. Damn. Ik wist dat ik daar fouten mee ging gaan maken :')

    Maakt niet uit, als je het wil weten vraag het me dan gewoon. Dat gebeurd wel vaker en het stoort me niet.

    Ludwig schreef:
    Woeps, domme fout.
    Scandal heet Erica en LikeABird heet Erika. Damn. Ik wist dat ik daar fouten mee ging gaan maken :')


    Hahaha, mijn naam is nog weer anders. Ik heet Erieka


    26 - 02 - '16

    Edith schreef:
    (...)

    Hahaha, mijn naam is nog weer anders. Ik heet Erieka

    Mocht jij nu komen, zou het helemaal perfect zijn.
    Erica, Erika en Erieka.
    :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    (...)
    Mocht jij nu komen, zou het helemaal perfect zijn.
    Erica, Erika en Erieka.
    :Y)

    This, haha. :3

    Ergela schreef:
    (...)
    Mocht jij nu komen, zou het helemaal perfect zijn.
    Erica, Erika en Erieka.
    :Y)

    Dat zou freaking raar zijn voor mij , ma bon.

    LikeABird schreef:
    (...)
    Dat zou freaking raar zijn voor mij , ma bon.

    Idem. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Idem. :')


    Ik zou het wel grappig vinden als we dan elkaar voorstellen aan elkaar. Stel dat wij 3 dan naast elkaar zitten, I can imagine it. xD

    LikeABird schreef:
    (...)

    Ik zou het wel grappig vinden als we dan elkaar voorstellen aan elkaar. Stel dat wij 3 dan naast elkaar zitten, I can imagine it. xD

    Ik kan me dat wel inbeelden en ik denk dat er veel gelachen gaat worden. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hi, ben mijn abo hierop vergeten haha. En oh, het is niet zeker of ik kom. Want aangezien het pas in augustus is, weet ik niet for sure of er plannen zijn. Maar normaal gezien is het geen probleem. :) Oh en even, ik ga met de trein en wacht aan het station? En wat ook handig kan zijn;

    Ik heet Febe, ik ben 13 jaar en verjaar op 25 oktober. Ik zit in het tweede ASO. Mijn hobby's zijn schrijven, lezen, schilderen, computeren, uitgaan, chillen met vrienden en muziek. Ik ben heel erg 1D obsessed en ik ben klein, lang donkerblond (lijkt op bruin) steil haar (lang= iets voor mijn kont haha) en ah je herkent me wel. (:


    I'm tired of trying, sick of crying, I now I've been smiling, but inside I'm dying.