• Boh, aangezien Nele (Nefie) en ik wel zin hadden in een Hasselt-meeting, ga ik die bij deze organiseren.

    Datum:
    donderdag 23 augustus

    Hoe laat?
    Het gewone meeting-uur? Rond 13u?

    Waar?

    Aangezien ik zelf ook niet bekend ben met Hasselt, zou ik zeggen aan het station. Tenzij één of andere slimme stadsgids een beter idee heeft? :Y)

    Wat gaan we doen?

    Facebook, ijsjes eten,...
    Voorstellen zijn altijd meer dan welkom. :Y)

    Wat moet je meenemen?
    Een goed humeur
    Fototoestel
    Post-its + stylo


    Wie komt er?
    Zeker:
    Goedele (Ik)
    Erika (rollingdice)
    Nele (Nefie)
    Alexandra (MAYNARDARMY)

    Misschien:
    Erica (Scandal)
    Febe (hiitsfeb)
    *naam onbekend* (xlufjoetoexx)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 15:09 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 juli 2012 - 12:46 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Scandal schreef:
    Het minste waarmee ik gemeet heb is in Gent met Goedele, Kato, Saar en Séni, dus we waren met 5. En het was supergezellig. =D

    Ja, het was echt gezellig! :'D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ergela schreef:
    @Erica: Voor de hogeschool is dat best begrijpelijk.
    En ik had ook niet gedacht dat er zoveel mensen op reis zouden zijn.

    @Manon: En punt vier? Wat is het besluit? ;D


    Ik moet nog vragen.. Waarschijnlijk alwéér niet. "Ik ben te jong." (16 jaar O.O)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ludwig schreef:
    Mij ook, hehe.
    Misschien Kato ofzo?

    En ik absoluut niet. :')

    En waarom zou ik bekend zijn met Hasselt? (cat)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ludwig schreef:
    Fuck you, Kato.

    I'M SO SOWWY!!!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Lanter schreef:
    (...)
    En waarom zou ik bekend zijn met Hasselt? (cat)

    Nee.
    Dat jij misschien zou kunnen komen. :3

    Biologist schreef:
    (...)

    Ik moet nog vragen.. Waarschijnlijk alwéér niet. "Ik ben te jong." (16 jaar O.O)


    Bfoeeeeeeeeee (A)
    JIJMOETKOMEN.
    Nouja. D: Ik ben gelijk nog geen 16. Nog 15 dagen ofzo.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ludwig schreef:
    (...)
    Nee.
    Dat jij misschien zou kunnen komen. :3

    Oké, zo, hahahaha. :'D Het zou kunnen dat ik dan al terug ben, ik weet dat nooit echt goed. /gayhand


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ah weetje, ik zou best wel willen komen! (: Zet me maar bij misschien, en mijn naam is Febe! :D


    I'm tired of trying, sick of crying, I now I've been smiling, but inside I'm dying.

    Ik wel wel 13 (bijna 14), dus hopelijk heb je geen problemen met mijn leeftijd haha.


    I'm tired of trying, sick of crying, I now I've been smiling, but inside I'm dying.

    Ergela schreef:
    (...)

    Bfoeeeeeeeeee (A)
    JIJMOETKOMEN.
    Nouja. D: Ik ben gelijk nog geen 16. Nog 15 dagen ofzo.


    (no_chears) Ik weet het..
    Hoe ga ik dat het beste inpakken?
    Utrecht mocht niet. Oostende heb ik ook al heel liefjes gevraagd, maar dat mocht ook al niet. Het was allemaal te ver weg. Tips?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    hiitsfeb schreef:
    Ah weetje, ik zou best wel willen komen! (: Zet me maar bij misschien, en mijn naam is Febe! :D


    Mooie naam (:
    Dat zal gebeuren eenmaal de organisator terug is. Ze is nu op atletiekstage. Pas op het einde van de week komt ze terug.

    En leeftijden vormen normaal geen probleem bij meetings.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    (...)

    Mooie naam (:
    Dat zal gebeuren eenmaal de organisator terug is. Ze is nu op atletiekstage. Pas op het einde van de week komt ze terug.

    En leeftijden vormen normaal geen probleem bij meetings.

    "de organisator", lolol, zo chic, Nele! :'D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    hiitsfeb schreef:
    Ah weetje, ik zou best wel willen komen! (: Zet me maar bij misschien, en mijn naam is Febe! :D


    Mijn dochter gaat later Febe noemen.
    Kato, heb je dat gehoord?

    Ergela schreef:
    (...)

    Mooie naam (:
    Dat zal gebeuren eenmaal de organisator terug is. Ze is nu op atletiekstage. Pas op het einde van de week komt ze terug.

    En leeftijden vormen normaal geen probleem bij meetings.



    Dankje! (: En waarom gaan we niet naar Maasmechelen? Dat is in Hasselt, of ik heb het nu heel verkeerd op. :p


    I'm tired of trying, sick of crying, I now I've been smiling, but inside I'm dying.

    Biologist schreef:
    (...)

    (no_chears) Ik weet het..
    Hoe ga ik dat het beste inpakken?
    Utrecht mocht niet. Oostende heb ik ook al heel liefjes gevraagd, maar dat mocht ook al niet. Het was allemaal te ver weg. Tips?

    Mag je niet naar Oostende? D:
    Nhoo!

    Ik weet Utrecht niet liggen, dus ik weet niet hoe ver het van jouw huis is. Ik weet je niet eens wonen.
    D:

    Nou, de meetings zijn altijd goed georganiseerd, het is in een (grote) groep dus gevaren zijn er niet, misschien kan je iemand meenemen die je ouders kennen?
    Meestal is er ook een 'volwassene' aanwezig. Lol, ja, 18+ dus.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please