• Kreeg ik enkele uren geleden via een telefoontje te horen.

    'Ik heb 'm dinsdag nog gezien, hoe kan dat?'
    'Hij is vandaag voor een trein gesprongen.'

    Ik kan er gewoon niet bij, het is zo uit het niets, het voelt alsof ik alles kon voorkomen, Hij leek niet depressief, of verdrietig het was gewoon ineens boem. Ik heb daarnet mensen gesproken en niemand begreep wat er met hem aan de hand was.
          Ik kende hem nog niet eens zo heel lang, ik wil niet weten hoe de mensen zich voelen die al jaren naast hem staan, of zijn ouders, zijn vriendin. Ik voel me verantwoordelijk ookal weet ik dat ik er neits aan kon/kan doen. Ik kan héél slecht omgaan met het overlijden van mensen. Zo is mijn buurvrouw inmiddels 3 jaar geleden overleden en nog steeds wil ik iedere dag aanbellen om haar te begroeten, alsof ze er nog steeds is. Ik kan er gewoon niet bij...


    Let it come and let it be

    Wow.
    Heel veel sterkte!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Flounder schreef:
    Omg...
    Enorm veel sterkte.
    Zowel voor jou als zijn familie.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Rickjuh schreef:
    Zoals ik altijd mijn verhaaltje houdt over mensen die voor de trein springen. Die vindt ik erg dom. Waarom 100'derden andere mensen een trauma bezorgen alleen maar omdat die gast depri is. Hang jezelf dan op in de kamer waar hooguit 3 mensen je vinden, ga geen andere mensen trauma's bezorgen die in de trein zitten... Wel zielig voor em, hij had nog zo'n lang leven voor zich.

    Hij kan daar niets aan doen hoor. Zo'n iemand is al zover heen dat hij niet meer aan andere denkt. Dat kan je egoïstisch noemen maar daar kan hij helemaal niets aan doen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Borghese schreef:
    Wat heftig, zulke dingen zijn altijd verschrikkelijk, ook al ken je mensen niet zo goed.
    Heel veel sterkte!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ja, ik kende hem ook. Er is iets gebeurd waardoor het contact is verbroken, maar daarvoor was het een heel goeie vriend van me..
    Sterkte ermee! (flower)


    Alis volat propriis.

    Borghese schreef:
    Wat heftig, zulke dingen zijn altijd verschrikkelijk, ook al ken je mensen niet zo goed.
    Heel veel sterkte!


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Gecondoleerd.
    Ik kan hier gewoon niks anders op zeggen.


    Food.

    Rickjuh schreef:
    Zoals ik altijd mijn verhaaltje houdt over mensen die voor de trein springen. Die vindt ik erg dom. Waarom 100'derden andere mensen een trauma bezorgen alleen maar omdat die gast depri is. Hang jezelf dan op in de kamer waar hooguit 3 mensen je vinden, ga geen andere mensen trauma's bezorgen die in de trein zitten... Wel zielig voor em, hij had nog zo'n lang leven voor zich.

    Hij kon niet veel anders, hij had een meervoudigepersoonlijkheisstoornis en beslissingen waren erg moeilijk voor hem te maken. Een dood die je moet overdenken zou hij niet aankunnen, dan zou hij terugkrabbelen en even later weer proberen, en dat keer op keer. Daarbij is het niet zijn schuld dat al die andere duizenden mensen hem hebben laten zien hoe je het makkelijkste je leven kunt beïndigen.


    Let it come and let it be

    OMG dat is niet zo fijn. Hel veel sterktre.
    Wij hebben een jongen die een vriendin heeft en die vriendin gaat ook zelfmoord plegen momdat hij wss ook voor de trein is gesrongen en nu wilt die jongen als zij dat doet dat ook doen:|:|


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Volunteer schreef:
    Ja, ik kende hem ook. Er is iets gebeurd waardoor het contact is verbroken, maar daarvoor was het een heel goeie vriend van me..
    Sterkte ermee! (flower)

    Jij ook heel veel sterkte (flower)


    Let it come and let it be

    De laatste 3 maanden doen verhalen over mensen die zelfmoord hebben gepleegd me honderd keer meer dan eerst.
    Komt omdat ik sindsdien een relatie heb met m'n huidige vriend, die in z'n leven twee keer op het punt stond om er een einde aan te maken. En ookal heeft hij me beloofd dat hij er niet meer over nadenkt en me niet alleen wil laten, toch blijf ik het doodeng vinden.

    Sterkte.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 14:00 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Heel veel sterkte ermee.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik vind het altijd erg heftig om zoiets te horen, laat staan dat het voor jou zo dichtbij is.. Sterkte!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.