• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna

    "Shht."
    Hij hoeft het eigenlijk niet te zeggen want zijn hand glijdt al tussen mijn benen. Hij streelt me liefdevol. Ondanks dat hij mijn gevoeligste plekje vermijd kreun ik toch al. Mijn kussen leggen mij het zwijgen op. Liefdevol beantwoord ik ze terwijl er kleine kreuntje tussen mijn lippen ontsnappen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik geniet van haar gekreun, en grijns geamuseerd tegen haar lippen aan. Plagerig laat ik een vinger bij haar naar binnen glijden, en haal hem er weer uit, om haar verder plagerig te strelen. Terwijl ik haar beneden gek maak van verlangen, en haar plaag, kus ik haar teder op haar lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Wat? Dat meen je niet! Charlie, waarom ben je niet naar mij gekomen? Je weet dat je meer dan welkom bent."
    Ik kijk haar een beetje leeg aan, de strenge blik doet me niet zoveel.
    "Dat het tussen Michael en mij over is betekent niet dat ik jouw geluk met Arion moet verstoren," antwoord ik.
    Ik gun het haar. En ik weet dat ze minder tijd met hem zou doorbrengen erdoor. Dat laat ik niet toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    Wanneer hij zijn vinger naar binnen voel glijden hap ik adem. Mijn verlangen groeit met elke beweging die hij maakt. Tot mijn grote teleurstelling haalt hij zijn vinger weer uit me en hij gaat door met zijn strelingen - iets wat overigens ook niet slecht is-. Ik trek hem op me. In mijn ogen is niets anders te lezen dan geil. Ik wil hem nu. Ruw druk ik mijn lippen op de zijne en ik zet mijn vingers stevig in zijn rug. Iets harder kreun ik zijn naam.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Dat het tussen Michael en mij over is betekent niet dat ik jouw geluk met Arion moet verstoren."
    Ik hou me in haar een speelse tik tegen haar achterhoofd te geven. In plaats daarvan neem ik haar handen in de mijne.
    "Charlie, ik ben en blijf je beste vriendin, en daar komt niemand tussen, begrijp je dat?"
    Ik kijk haar strak aan.
    "En Arion is hier nu niet, dus hup, ga maar mee naar mijn appartement, neem een lekkere douche, en laat je dan maar helemaal gaan."


    Jeremy

    Geamuseerd en opgewonden tegelijkertijd kijk ik haar aan. Wanneer ze me op zich trekt, en haar vingers in mijn rug drukt, voel ik mezelf ook weer opgewonden worden. Ruw kus ik haar toch. Ik kijk haar in haar ogen wanneer ze mijn naam kreunt.
    "Wat is er, prinses?" fluister ik hees. Ik blijf boven haar hangen, en leg mijn hand op haar wang. Ik wil het haar horen zeggen. Mijn hand streelt nog steeds plagerig tussen haar benen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Charlie, ik ben en blijf je beste vriendin, en daar komt niemand tussen, begrijp je dat?"
    Zodra Mary mijn handen in de hare genomen heeft laat ik ze er weer van tussen glijden. Ik kan het nog steeds niet hebben. Het hoeft niet meer.
    "En Arion is hier nu niet, dus hup, ga maar mee naar mijn appartement, neem een lekkere douche, en laat je dan maar helemaal gaan."
    Ik knik zachtjes en dwing mezelf overeind, klaar om haar te volgen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik spring ook recht wanneer ze rechtstaat, en haak mijn arm in de hare.
    "Kop op meid, ik zie je niet graag treurig," zeg ik met een oprechte glimlach. Ik druk een kus op haar wang en neem haar mee naar mijn appartement. Het is slechts enkele minuten lopen, en ik stop de sleutel in het slot.
    "Na u," zeg ik beleefd, wanneer ik haar eerst binnenlaat. Ik haal een propere handdoek uit de kast en stop die in haar handen.
    "Hier, geniet er maar van."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik kreun gelukzalig als hij me even ruw terug zoent.
    "Wat is er prinses?" vraagt hij hees.
    Alles in mijn lichaam schreeuwt op dit moment om zijn aanrakingen. Deze grapjes kan ik nu niet hebben.
    "Ik wil je," antwoord ik even hees.
    "Nu. Meteen. Ik. Wil. Je."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik heb er een hekel aan dat ze haar arm in de mijne haakt, maar besluit er dit keer niks van te zeggen.
    Kop op meid, ik zie je niet graag treurig," zegt ze waarop ze een kus op mijn wang drukt. Ik kan haar wel een klap verkopen.
    Na enkele minuutjes wandelen zijn we bij haar appartement. Eens we binnen zijn krijg ik bijna meteen een handdoek in mijn handen gestopt. Ik wijs mezelf de weg naar de badkamer en ga even op de badrand zitten terwijl ik wacht tot het water warm is. Misschien moet ik dat ook maar doen. Michael vergeten, doen alsof we nooit iets gehad hebben. Makkelijk voor hem, minder pijnlijk voor mij.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    "Ik wil je. Nu. Meteen. Ik. Wil. Je."
    Grijnzend kijk ik haar aan.
    "Waarom zeg je dat dan niet gewoon?"
    Al kussend zoekt mijn hand in mijn nachtkastje naar een condoom, en behendig doe ik het om. Langzaam ga ik bij haar naar binnen, zonder dat mijn lippen de hare verlaten. Ik verstrengel onze vingers en bijt zacht op haar lip. Terwijl ik langzaamaan het tempo opvoer, trek ik haar bovenlichaam omhoog, tegen me aan, zodat we rechtop zitten. Ik wikkel mijn armen om haar heen, zodat ze niet omvalt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    Ik maak van de gelegenheid gebruik om ook nette kleren aan te trekken. Charlie mag koppig zijn, maar ik ook. Ik laat haar niet wegkwijnen, omdat een idioot haar gekwetst heeft. Zo goed en zo kwaad als het kan wil ik haar opbeuren. Dat is normaal, toch? Ik duik in de ijskast, en vul een tas met melk, die ik even opwarm. Ik doe er wat chocola bij, en drink wat van de chocolademelk, terwijl ik wacht op Charlie.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Waarom zeg je dat dan niet gewoon?"
    Ik maak een laag grommend geluid. Wanneer ik hem naar binnen voel dringen zucht ik even van opwinding. Hij voert het tempo al snel op. Het enige wat ik kan door is meegaan op zijn ritme. Hij trekt me tegen zich aan. Ik maak mijn vingers los en klem me stevig tegen hem aan. Mijn lippen verplaats ik naar zijn nek waar ik kleine zuigkusjes maak. Mijn heupen laat ik langs de zijne schrapen zodat ik hem dieper voel. Dit is perfect. Hij is perfect.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga slapen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Slaapwel ^^]


    Jeremy

    Ik voer het tempo nog wat op wanneer ze me gek maakt met haar lippen in mijn hals. Ik kreun haar naam en druk ruw mijn lippen op de hare. Op deze manier ga ik het weer nooit lang volhouden. Mijn hand glijdt weer tussen haar benen, en ik zuig zacht op haar onderlip. Onverstaanbaar mompel ik haar naam tegen haar zoete lippen aan en trek haar zo voorzichtig mogelijk, helemaal tegen me aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Ik doe mijn kleren uit en stap onder de douche. De warme stralen voelen vreemd aan. Mijn huid heeft warm maar vanbinnen voel ik me ijskoud. Ik zeep me snel in zodat ik vlug weer onder de douche vandaan kan. Ik droog me af en doe mijn kleren weer aan. De spiegel ontwijk ik zoveel mogelijk.
    Als ik de badkamer uit kom, komt er me een heerlijke geur tegemoet die me doet denken aan een winteravond voor het haardvuur. Mijn moeder's zachte stem... Ik schud mijn hoofd.
    "Dank je," zeg ik stil tegen Mary.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.