• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    "Jeremy," kreunt ze zacht terwijl ze klaarkomt.
    Ik leg beschermend mijn armen om haar heen wanneer ze tegen me aan komt liggen en ik druk een kus in haar haren. De geur van haar sigaret dringt mijn neusgaten binnen, en ik kan me geen mooier moment inbeelden.
    "En is de prins opnieuw tevreden?"
    Ik grijns even.
    "Ging dit allemaal om mij dan? Ik dacht dat het punt was jou te laten genieten, prinsesje."
    Zacht streel ik over haar arm.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ging dit allemaal om mij dan? Ik dacht dat het punt was jou te laten genieten, prinsesje."
    Ik schiet in de lach en draai me op mijn buik zodat ik hem aan kan kijken.
    "Nee," lach ik.
    "De prinses wilt nou eenmaal graag de prins verwennen en aangezien ze niet kan koken of schoonmaken is dit de enige vrouwelijke taak waarmee ze hem die vreugde kan brengen."
    Lachend druk ik een klein kusje op zijn lippen en ik laat mijn hoofd weer op zijn borstkas rusten. Ontspannen neem ik een haal van mijn sigaret.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Charlie met spacecake, lachen! Grapje. Oeh, wat dacht je van die winkel?"
    Eerlijk gezegd klinkt spacecake nog zo slecht niet. Het zou fijn zijn om eens te kunnen lachen om niks.
    "Oké," antwoord ik serieus. "Dan draag ik zwarte lippenstift, en lange gestreepte kousen die niet bij elkaar passen. En dan loop ik elke dag heel trots naast jou in de gang terwijl ik iedereen vertel dat jij mijn beste vriendin bent," zeg ik terwijl ik haar met een arrogante glimlach aankijk en een hand in mijn heup zet.
    Ze is niet de enige dit die spelletje kent.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    "Nee. De prinses wilt nou eenmaal graag de prins verwennen en aangezien ze niet kan koken of schoonmaken is dit de enige vrouwelijke taak waarmee ze hem die vreugde kan brengen."
    Ik grinnik en druk mijn lippen op haar neus.
    "Dan heeft de prins enorm veel geluk met deze prinses. Misschien daarom dat hij zo van haar houdt."
    Glimlachend streel ik zacht haar wang.
    "En wat dat koken betreft, de prins heeft zo zijn personeel."
    Zonder me te verplaatsen, reik ik naar mijn broek en haal mijn gsm uit mijn broekzak. Ik weet niet of het iets is om trots op te zijn, maar de nummers van de chinees en pizzeria staan erin.
    "En dan mag de prinses kiezen wat het feestmaal van de dag wordt."
    Grinnikend geef ik haar mijn gsm.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    "Oké. Dan draag ik zwarte lippenstift, en lange gestreepte kousen die niet bij elkaar passen. En dan loop ik elke dag heel trots naast jou in de gang terwijl ik iedereen vertel dat jij mijn beste vriendin bent."
    Ik hou het nog amper van het lachen, en hou mijn buik vast.
    "Auw," zeg ik lachend. Ik kuch even en bedaar wat.
    "Oke, die winkel is ook een no-go."
    Ik kijk de straat nog wat rond.
    "Kinderkleding? Hmm, daar geraak je volgens mij net niet meer in. Zo klein ben je nu ook weer niet."
    Onschuldig kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Oke, die winkel is ook een no-go," zegt Mary terwijl ze haar buik vasthoudt, lachend als een gek. "Kinderkleding? Hmm, daar geraak je volgens mij net niet meer in. Zo klein ben je nu ook weer niet."
    Ik grinnik en kijk haar aan. Een kleine grijns verschijnt op mijn lippen.
    "Uitdaging aangenomen."
    Zonder op haar te wachten stap ik de winkel binnen. Ik kies een paar kleren van de grootste maten en ga ermee naar een pashokje. Het t-shirt kan doorgaan als een kort topje, maar mijn benen zijn zo lang dat de broek lijkt alsof iemand er een stuk heeft afgeknipt. Met een overdreven glimlach stap ik uit het pashokje.
    "Wat denk je? Misschien kan ik nog de prostitutie in?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "Dan heeft de prins enorm veel geluk met deze prinses. Misschien daarom dat hij zo van haar houdt. En wat dat koken betreft, de prins heeft zo zijn personeel. En dan mag de prinses kiezen wat het feestmaal van de dag wordt."
    Ik kijk hem denkend aan.
    "Hmm," mompel ik.
    "Moeilijk."
    Lachend druk ik een klein kusje op zijn lippen. Mijn vinger glijdt over zijn borstkas richting zijn navel en draait daar wat rondjes.
    "Pizza? Chinees?" vraag ik hem grinnikend.
    Lachend geef ik hem nog een kus.
    "Dat eerste klinkt het beste."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Uitdaging aangenomen."
    Lachend volg ik haar de winkel in.
    "Charlie? Je meent 'm toch niet?"
    Ik hou mijn hand voor mijn mond wanneer ik zie dat ze kleren uit de rekken neemt, en ik verberg me in een pashokje, omdat ik me niet meer kan inhouden. Ik probeer mijn lachen wat in te houden, en mijn nieuwsgierigheid wint. Ik loop het hokje weer uit en wacht tot ze klaar is.
    "Wat denk je? Misschien kan ik nog de prostitutie in?"
    Ik bijt op mijn lip om niet weer te beginnen lachen.
    "Charlie, je laat me niet naar huis gaan voor ik daar een foto van heb."
    Ik ga in mijn tas op zoek naar mijn gsm.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jeremy

    "Hmm, moeilijk."
    En moeilijk gefocust te blijven terwijl ik me meer dan bewust ben van haar vingers. Gelukkig heeft mijn kleine vriend er voorlopig genoeg van.
    "Pizza? Chinees? Dat eerste klinkt het beste."
    Ik kus haar grinnikend terug.
    "Dan wordt het pizza."
    Ik toets het nummer in.
    "Hier, kies jij maar, prinses."
    Glimlachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga even eten ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Charlie, je laat me niet naar huis gaan voor ik daar een foto van heb."
    Ze begint in haar tas te rommelen en ik zorg ervoor dat ik zo snel mogelijk weer het pashokje in ben. Echt niet dat ik zo op de foto ga. Hoewel ik Mary vertrouw is het in de verkeerde handen perfect chanteermateriaal.
    Snel trek ik het t-shirt over mijn hoofd, en vervolgens gaat ook de broek weer uit. Ik bekijk mezelf toch even in de spiegel. Ik ben inderdaad afgevallen, maar niet zo hard dat het stoort. Mijn billen zijn wat strakker, mijn kont is iets platter en het kleine buikje dat ik had is weg. Mijn borsten mogen er echter nog steeds wezen. Ik trek snel mijn eigen kleren weer aan en trek Mary achter me aan de winkel uit. Buiten barst ik in lachen uit.
    "Niet echt mijn ding," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik jammer even wanneer ze terug het hokje in verdwijnt.
    "Niet eerlijk!" roep ik haar lachend na.
    "Niet echt mijn ding," zegt ze nadat ze me mee buiten heeft gesleurd.
    Ik grinnik.
    "Ik vond je echt beeldig in die kleren. Dat bloemetje op het shirtje, het had echt iets sexy."
    Ik wiebel lachend mijn wenkbrauwen.
    "En je kont leek ook niet dik in de broek, zoals je vroeg om erop te letten."
    Met een engelengezichtje kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Dan wordt het pizza. Hier, kies jij maar, prinses."
    Ik schud mijn hoofd en kijk hem serieus aan.
    "Wat ben jij nou voor een prins," lach ik nep-verontwaardigd.
    "Wat adviseer je mij? Ik moet natuurlijk wel de mening van mijn prins weten."
    Lachend geef ik hem nog een zoen waarna ik een flinke haal van mijn sigaret neem. Vroeger was ik ervan overtuigd dat een sigaret het aller lekkerste in de wereld was maar nu heb ik iets veel lekkerders gevonden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Ik vond je echt beeldig in die kleren. Dat bloemetje op het shirtje, het had echt iets sexy. En je kont leek ook niet dik in de broek, zoals je vroeg om erop te letten."
    Ik geef haar lachend een duwtje.
    "Ik zoek iets stoerders, een beetje sexy maar niet sletterig," denk ik luidop. Dat moet toch wel te vinden zijn? Ik heb alleen geen idee waar te zoeken. Ik ben nog nooit echt een fan geweest van shoppen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "No shit, Sherlock. Maar denk positief: nachoooo's."
    Lachend schud ik mijn hoofd om de boze gezichten om ons heen. Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk naar Arion. Oh God, wie kan me zien. Met een grote grijns op mijn gezicht volg ik zijn voorbeeld. Ik prop ook mijn mond vol met nacho's en begin luid te kauwen.

    Ja, de inspiratie is ver te zoeken vandaag.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."