• Goedenavond boeren, burgers en buitenlui. En studenten. Een topicje op de late avond met daarin de volgende vraag: wat vind jij je (een van) beste RPG-post(en)? Post ze hier, if you like :Y).

    Om zelf maar eens te starten: ik denk dat ik voor een post ga die ik een tijd terug in Geen Weg Meer Terug nummer 10 schreef. Aangezien de post te asociaal lang is om hier neer te gooien, verwijs ik naar het topic zelf :]
    Ik ben een klein uur bezig geweest die lap tekst te schrijven en voelde me een half uur later nog steeds een beetje down :'D. Ik kan me niet eerder herinneren dat een tekst schrijven voor een fictief personage zo veel impact op me heeft gehad.
    Ergens ben ik nogal gehecht geraakt aan dit personage, omdat Odile mijn eerste RPG-personage ooit is en ook naar mijn mening in mijn hoofd 't beste uitgewerkt.

    Anyhow... post your stuff :Y).

    - S.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmmm mijne beste post(s) staan toch in het "Lost in Stereo"-topic, gewoon omdat ik dat nog nooit heb gedaan. Ik ga ze maar hier niet posten, omdat het iets té is voor sommige mensen (cat)

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 23:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Hmmm mijne beste post(s) staan toch in het "Lost in Stereo"-topic, gewoon omdat ik dat nog nooit heb gedaan. Ik ga ze maar hier niet posten, omdat het iets té is voor sommige mensen (cat)


    Ik denk dat ik me daarbij voeg ;d

    Vooral omdat ik mijn andere posts uit andere rpg niet uit me kop meer ken en ik bij die rpg gewoon echt voor mij doen lange stukjes kan schrijven ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik denk dat ik Asilah het beste ken (in Pirates), maar omdat ik al heel lang geen internet heb gehad en druk ben als de *piep* heb ik echt geen idee meer waar het over gaat. Dat vind ik echt super jammer, want eigenlijk wil ik alles lezen en verder gaan, maar als ik daarmee klaar ben kan ik nog wel ff wachten... -zucht-


    Quiet the mind, and the soul will speak.