• Mijn droom is in vervulling gegaan, ik wou heel graag in de top stories staan en nu sta ik erin!
    Ik kwam thuis van voorjaarsweekend en toen zag ik in de top 5 mijn verhaal staan
    Our Letters Are My Breath-Niall Horan- schrijf ik samen met Criminiall
    En die staat vandaag op 5!
    Ik vind het echt supervet en ben er superblij mee
    Wie van jullie allemaal heeft er wel eens in de top stories gestaan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 19:47 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    ik niet, want ik schrijf nog niet goed genoeg en mijn verhaal gaat niet over JB of 1D


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Leuk (:
    Ik snap wel dat je er blij mee bent hoor, maar zulk groot nieuws is het niet xd Volgens mij heb ik ooit wel eens in de top gestaan net op nummer 5 ofzo


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wat leuk! (: ikzelf schrijf geen stories en lees er ook niet zoveel. Ik heb wel 1 quiz gemaakt, maar die heeft nooit de top bereikt.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik niet, maar ik schrijf dan ook geen one direction fanfiction.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 19:49 ]


    comfort in c h a o s

    Ik sta alleen in de topleden. (cat)


    Your make-up is terrible

    Ik één keer met een verhaal over Draco Malfoy. Nu kom ik er niet meer in want ik schrijf niet over Justin Bieber of One Direction, maar dat kan me niet zo veel schelen om heel eerlijk te zijn. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    wow, van harte gefelisiteerd. (H)
    ik ben nooit in de top 5 stories gekomen. no wonder ik schrijf zoo slecht dat ik nauwelijks abos had. maar stond wel een keer of 4 op top 1 Quiz.


    -

    Nee, want ik schrijf alleen over dingen die ik leuk vind, en dat dat nou geen hype is... Tja. But I don't care :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Desrosiers schreef:
    Nee, want ik schrijf alleen over dingen die ik leuk vind, en dat dat nou geen hype is... Tja. But I don't care :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nee, nog nooit. Maar ik schrijf voornamelijk onbekende personen en mijn fanfictions zijn blijkbaar niet zo in trek.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ooit eens, 's nachts, maar dat telt niet. Een lezertje van mij wilde dat graag doen, haha ;]
    Ik vond het wel lief.

    Ik wilde eerst wel graag in de top staan, alleen ik hecht er nu niet meer zoveel waarde aan. Ik weet zelf wel of ik mijn verhalen leuk vind of niet; komt door mijn lieve lezertjes die meestal altijd braaf reageren ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik. :)


    Bad decisions make good stories.

    Assassin schreef:
    Ik sta alleen in de topleden. (cat)


    26 - 02 - '16

    Ik, 's nachts, maar nooit echt overdag ofso.


    stay safe because I like being alive at the same time as you