• don't wanna think of all the different ways to kill you..
    I Can Kill you.. But I won't..


    Bij de 67ste Hongerspelen gebeurt het onverwachte,
    De McAlister Tweeling word uitgeloot, de tweeling die bijna geen moment van elkaars zijde wijken.. En de hel begind pas echt als ze de arena in worden gesleurd.. Alex word verlieft op een andere tribuut..


    Het orginele verhaal van Suzanne Collins
    Nederlands gesproken, nederlands geschreven

    (Het plaatje is de link :) )


    Heey mensjes, ik ben nu bezig met de bovenstaande story maar ik heb dringend tributes nodig! Zouden jullie willen helpen?

    Ik zoek.. :




    Jongen - District 9




    Voledige naam:
    Leeftijd:
    District:
    Als je wil mischien de jurken/pakken die ze aanhebben bij de intervieuws Enzo?
    Uiterlijk (Graag foto):
    Innerlijk :
    Goed in:


    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Kolenmijnen

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 18:34 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Appelstroop schreef:
    (...)

    Is goed, alleen ik heb echt geen idee of ik plaatjes kan invoegen via tinypic op iphone. Maar anders doe ik dat morgen. Ga je het topic zo maken? Heb een beetje erg zin om te rpgen :]
    Ik wil graag het meisje van twee zijn dan :3


    Xd.. Ik maak wel even ^_^


    Don't be like the rest of them, darling

    Hihi, ik zeur te veel kweet :3


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    ( Ik ga even "Buitenspelen" lees: op trampo met vriendin -.- )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Whaha.. Ik ga topic maken ^^]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    [Whaha.. Ik ga topic maken ^^]



    Kan je plz meisje district 2 alvast voor mij reserveren?


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Appelstroop schreef:
    (...)


    Kan je plz meisje district 2 alvast voor mij reserveren?


    oke.. Voor jouw district 2 dus..
    Ik maak vanavond wel even want ik moet weten wat Enlantine wil ^^..
    Ik neem waarschijnlijk 2 personage's ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik vul meisje district 8 in!
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Volledige naam: Maia June Haywell. Maia's naam is niet zo heel erg lang en daarom word hij bijna nooit afgekort.
    Leeftijd: Ze is nu 12 jaar oud en jarig op 20 juli.
    Kleding: Voor Maia werd er niet echt gekeken naar wat er bij haar district paste. Zij kreeg een prachtige strapless vlinderjurkje. Omdat Maia nog niet op hakken kon lopen, hoe graag ze het ook wilde, kreeg ze toch zwarte ballerina's. Uiteindelijk bleek ze dat toch veel beter te vinden. Ook haar nagellak bleef binnen het thema. Haar nagels kregen namelijk een mooie, gouden kleur. Als laatste had je nog haar haren, die door haar stylisten op een ingewikkelde manier werden ingevlochten. Al met al wat deze kleine vlinder echt een opvaller.
    Uiterlijk:

    Mackenzie Foy.
    De kleine Maia is ongeveer 1,45 lang en ze weegt maar om en nabij de 35 kilo. Zoals al eerder vermeld is, zou Maia niet echt een gevaarlijke tegenstander zijn. Haar hoofd neigt een beetje naar het ovale toe en heeft een lichte, romige kleur. Op haar wangen
    Ze heeft lichtbruin haar dat net niet naar het donkerblond gaat. Haar haren zijn aan de dunne kant, maar ze heeft echt heel veel haar, zodat het toch vol lijkt. Merendeel van de tijd heeft ze haar haren los, maar ze heeft het ook vaak in een vlecht of zo. Haar ogen hebben een lichte, blauwe kleur en een beetje een amandel-achtige vorm. Maia's neus is wel een beetje aan de kleinere kant, maar als je haar zo ziet heeft hij wel een normale vorm. Als laatste heb je haar mond, die van nature een roze tint heeft en een hele normale vorm.
    Innerlijk: Maia is over het algemeen een rustig meisje, dat erg volwassen is voor haar 12 jaar. Ze heeft een volwassen gedachtengang, zoals veel mensen haar beschrijven. Het komt er eigenlijk gewoon op neer dat ze erg slim is. Soms heeft ze echter van die kinderlijke momenten want ja, ze blijft toch nog een kind. Dan heeft ze een drukke vijf minuten en dan is het weer klaar. Ook kan ze soms wat kinderlijk reageren op dingen. Ze zoekt niet snel ruzie en dat is iets wat ze in de arena ook niet zal doen. Het is toch wel een meisje dat aardig is tegen iedereen. Ze zal nooit laten merken dat ze je niet aardig vind. Dat doet ze namelijk stiekem en achter je rug om. Het is niet zo dat ze achterbaks is, maar ze laat het gewoon niet zo snel merken. Het is wel zo dat Maia snel vrienden maakt, omdat ze rustig begint met praten tegen leeftijdgenootjes. Zo heeft ze een heel stel vriendinnen op school. Het kleine meisje moet het wel hebben van haar hersenen en niet van haar kracht. Ze is namelijk niet erg sterk maar wel heel erg slim en snel.
    Goed in: Maia heeft het puur en alleen van haar snelheid en hersenen. Voor haar 12 jaar is ze al erg goed in het maken van vallen en andere dingen. Haar vallen zijn zo ingewikkeld en klein, dat je ze bijna niet ziet. Ook kan Maia best wel een beetje omgaan met messen, pijl en boog. Ze had wel de tijd om daarmee te oefenen in de dagen voordat ze arena ingingen. Maia heeft ook nog iets wat haar meezit. Ze heeft namelijk een beetje een fotografisch geheugen. Het is alleen niet de allerbeste. Zo is het voor haar makkelijk om een omgeving te herkennen en een stel eerbare en giftige planten te onthouden. Dat is eigenlijk alles wat ze er mee kan.
    Als ze eenmaal in de arena is, zal ze een boom opzoeken of misschien opzoek gaan naar een goed wapen. Ze wilt zich vooral schuil proberen te houden in bomen, als het haar op tijd lukt om te leren boomklimmen. Ze zou ook kunnen proberen om zich schuil te houden in grotten, bij voorkeur aan het water. Het is allemaal nog niet zeker, maar één ding wel: ze gaat niet mee doen aan het begin gevecht bij de Hoorn.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 3:05 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Voledige naam: Jason Alexander McLeod
    Leeftijd: 16
    District: 1
    Uiterlijk (Graag foto):



    Innerlijk : Jason is een typsiche beroeps, hij is getraint voor de hunger games en zijn enige doel is hem winnen en zijn familie en district trots maken.
    Goed in: Vanalles, van wapens tot vuur maken, hij is vanaf hij klein was getraint tot hij niet meer kon


    Don't be like the rest of them, darling

    Appelstroop schreef:



    deze moest ff :3


    O_o ... Me Likes (H)

    But Why Is The Rum Gone?

    Well.. Because of a simple fact.. I burned it all :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    O_o ... Me Likes (H)

    But Why Is The Rum Gone?

    Well.. Because of a simple fact.. I burned it all :Y)



    WHY IS THE RUM GONEE?


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Appelstroop schreef:
    (...)


    WHY IS THE RUM GONEE?


    Yeah.. Do you really wonne know?
    Well.. That's because of the simple fact.. That I burned it all :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Yeah.. Do you really wonne know?
    Well.. That's because of the simple fact.. That I burned it all :Y)



    YOU BITCH :x


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Appelstroop schreef:
    (...)


    YOU BITCH :x


    But Why is the rum gone you ask't?
    One, because it is a vile drink that turns even the most respectable men into complete scoundrels. Two, that signal is over a thousand feet high. The entire royal navy is out looking for me. Do you really think that there is even the slightest chance that they won't see it?


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    But Why is the rum gone you ask't?
    One, because it is a vile drink that turns even the most respectable men into complete scoundrels. Two, that signal is over a thousand feet high. The entire royal navy is out looking for me. Do you really think that there is even the slightest chance that they won't see it?


    Ik hou gwn van deze scene, maar ik ga nog wat tributen aan maken zo :#


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.