• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*wacht geduldig op post van Laura*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Quinn
    'Neuh, een piano is geen fijne plek om in te zitten, en ik word ook niet graag vastgebonden met fietssloten eerlijk gezegd. Bovendien wil mijn vader nog wel eens een mep uitdelen. Ik denk dat ik nog liever hier zit dan daar. Hier zijn tenminste aardige mensen voor zover ik heb gezien, en ik word begrepen. Door jullie dan, jullie zijn net als ik. Niet door de begeleiders,'


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Alexis

    "En deze ook uit," grinnikt hij, en trek mijn slipje ook uit met zijn tanden. Ik grijns, en zoen hem dan weer terug. Als ik zijn hand tussen mijn benen voel ga ik weer naar zijn boxer. Die ik langzaam uittrek.


    El Diablo.

    Catherine

    Ik lachte even door zijn onverschilligheid, en bestudeerde zijn gezicht even. Zijn haren vielen een beetje voor zijn donkere ogen, en er zat een piercing door zijn lip. Ik keek weer even naar de helderblauwe lucht. ''Ja, de mensen hier zijn wel oké'' zei ik toen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sasha

    Terwijl Alexis me zoent en mijn boxer uit trekt, rits ik nog snel het condoom er van tussen. Ik bijt zachtjes op haar onderlip en help haar een handje met mijn boxer. Eens die op mijn enkels hangt, schop ik het ding uit. Ik maak mijn lippen los van de hare en scheur de verpakking van het condoom open met mijn tanden. Ik heb een hekel aan die dingen. Ik neem het condoom eruit en doe hem bij mezelf om. Grijnzend kijk ik naar Alexis.
    Voorzichtig duw ik haar omver -Ja, je hoort me goed, ik kan ook voorzichtig zijn- en ga opnieuw tussen haar benen liggen. Terwijl ik haar wat ruwer kus dan net, dring ik bij haar binnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Quinn
    Ik zuchtte even, zag haar naar me kijken, dus probeerde ik mijn haar uit mijn gezicht te schudden, wat natuurlijk mislukte, zoals altijd. Ik gniffelde om hoe stom dat eruit moest hebben gezien. 'Hoe kwam jij erachter dat je het was?' Vroeg ik toen maar.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Ik ben even eten, terug in 15 minuutjes ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba schreef:
    [Ik ben even eten, terug in 15 minuutjes ;D]

    [Okaii]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Alexis

    Ik zie hoe hij de verpakking kapot scheurt, en hem daarna omdoet. Hij duwt me omver, en komt tussen mijn benen zitten. Hij zoent me wat ruwer, en dringt daarna naar binnen. Ik kreun zacht, en sluit mijn ogen. Ik streel over zijn borstkas, en haal een hand door zijn haar.


    El Diablo.

    Sorry alweer zijn ze nog in patrick kamertje? Want mijn moeder trok me opeens mee -__-]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sasha

    Alexis bezorgt me rillingen terwijl ze haar hand door mijn haar haalt. Heel gevoelig, mijn haar. Soms lijk ik wel een wijf, als het daarop aankomt.
    Ik neem een vrij traag ritme aan om te beginnen, van mij mag dit wel enkele uurtjes duren. Al denk ik niet dat we daar de kans toe zullen krijgen, dus straks ga ik wel wat sneller.
    Ik lik opnieuw over Alexis' lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    HurtedHeart schreef:
    Sorry alweer zijn ze nog in patrick kamertje? Want mijn moeder trok me opeens mee -__-]


    nou nee, ondertussen filpte Patrick en sloeg hij het andere meisje en stormde hij de kamer uit. 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Waar kan ik heen met Jade of Jayden?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Sorry, late post, moest eten]

    Julian Dan Forli
    Ik had verwacht dat het bij schreeuwen bleef, maar dan haalt Patrick uit en slaat Rani recht in haar gezicht, voor hij er vandoor gaat.
    "Gaat het?" vraag ik Rani bezorgd terwijl ik me naar haar omdraai.
    Ik snap helemaal niets van Patrick. Waarom is hij er zo heilig van overtuigd dat we ziek zijn? Dat zijn we níet. Ik heb hier ook niet voor gekozen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [nou Jade zit nog bij Rani en Julian? ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.