• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexis

    Ik voelde dat hij een sneller tempo aannam, en ik kreunde weer zacht. Ik haalde mijn hand uit zijn haar en gleed weer naar zijn borstkas. Ik opende mijn mond en zocht zijn tong, waar ik plagend een paar keer over streek.


    El Diablo.

    [Oke]
    Jade Skyler Bright
    Ik zie hoe Patrick Rani slaat en stoom komt uit minn oren. Hoe kon hij. Het was camp Pringwood niet Camp De Begeleiders Slaan je. Ik kijk medelevend naar rani. 'Gaat het?' Vraag ik voorzichtig. Hoe kon die kut Patrick! We waren niet ziek. We waren perfect onszelf.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rani
    'Ja hoor,' glimlachte ik. 'Je moet je niets van hem aantrekken, joh. Eind van de zomer ben je hier weer weg.' Hoewel ik zei dat het ging en er een glimlachje om mijn lippen lag, deed mijn wang gemeen pijn en het zou me niets verbazen als het blauw zou worden.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Welke personen zijn nog vrij voor Jayden?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Julian Dan Forli
    "Misschien wel, maar als mijn ouders doorhebben dat ik niet 'genezen' ben, dan zoeken ze wel iets anders," zucht ik.
    "En ik zou er wat ijs tegen aan houden," vervolg ik met een blik op haar felrode wang.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jade Skyler Bright
    Ze had wel gelijk, maar in deze zomer moest ik dus geslagen worden en buiten slapen of in een isolatiecel?! 'Ik vind de straffen hier wel belangrijk.' Merk ik op. 'Ik moest vanacht buiten slapen en volgens mij heb ik koorts.' Vervolg ik mezelf. Mijn stem klonk schorrer dan anders en mijn huid gloeide en zelf was ik misselijk. Ik haatte het hier met heel mijn hart.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Catherine

    ''Hoe kwam jij erachter dat je het was?'' vroeg hij, en ik beet nadenkelijk op mijn lip. ''Ik was alleen met een vriendin van me, die sowieso al lesbisch was'' begon ik. ''We zaten op haar kamer, en toen zoenden we.. Enzo'' ik haalde mijn schouders op. Verdere details hoefde hij vast niet te weten, en anders vraagde hij daar wel naar. Ik lachte even om mijn gedachtes. ''En jij? Hoe reageerden je ouders erop?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sasha

    Gewillig ga ik mee in het spelletje dat Alexis' tong met die van mij wil spelen. Ik laat mijn hand opnieuw over haar borsten gaan. Ze zijn net goed. Ze vallen mooi op maar toch zijn het geen meloenen die je amper in je hand kan houden. Nee, meloenen winden me niet op, ik ben altijd bang dat ze me knock zullen slaan ermee. Doe mij maar iets tussen appeltjes en een kokosnoot. Ik zet mijn lippen opnieuw in Alexis' hals om haar daar te kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Sorry dat ik nu pas reageer. Mijn oma vond het nodig om nog naar Gent te gaan, en ik had de kans niet meer om iets te reageren. Samenvatting?]

    Rani
    'Nee, ik denk dat ik het blauw laat worden,' zei ik bedachtzaam. 'Krijgt 'ie nog last mee. En ik ga het huis uit als ik terugkom, ik heb al geregeld dat ik bij Joanne kan slapen tot ik iets gevonden heb.' Spullen ophalen en never nooit meer terugkomen daar.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ik ga even eten xd]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ehm jade is ook bij Rani en jullian :s]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ludwig schreef:
    [Sorry dat ik nu pas reageer. Mijn oma vond het nodig om nog naar Gent te gaan, en ik had de kans niet meer om iets te reageren. Samenvatting?]


    [Uhm, iedereen is momenteel in het kamp, op patrick moet je niet rekenen want die heeft een crisis vanwege sasha en is in zijn kamer, hij heeft Rani geslagen, rani/Julian/Jade zitten nu in de therapie kamer. Oh and Sasha and Alexis are fucking on the roof.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [iemand kan naar jayden toe. ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alexis

    Ik kreun even als hij weer over mijn borsten gaat. Daarna voel ik zijn lippen in mijn hals. Ik geniet er van en sluit mijn ogen weer. Je kon wel merken dat hij dit vaker deed.


    El Diablo.