• Haha, blijkbaar is onze weegschaal kapot want ik woog mezelf toe net en opeens was ik vijf kilo zwaarder. Dus ik ga er af en opeens staat er dat er vijf kilo op de weegschaal staat/ligt. Dom ding --'


    "Ignite, my love. Ignite."

    PUKKELxDING schreef:
    Ik haat weegschalen überhaupt :P


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Onze weegschaal is niet kapot maar volgens mij is die ook niet volledig correct..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat hadden wij ook. Zit er niet zo'n knopje op waar je aan kunt draaien als ie niet op nul staat? Dat hadden wij wel. Kan alleen als ie niet digitaal is.

    Maar, de weegschaal vindt mij ook niet zo aardig, denk ik.


    Food.

    Scharry schreef:
    Dat hadden wij ook. Zit er niet zo'n knopje op waar je aan kunt draaien als ie niet op nul staat? Dat hadden wij wel. Kan alleen als ie niet digitaal is.

    Maar, de weegschaal vindt mij ook niet zo aardig, denk ik.


    Wij hebben een digitale.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aurelia schreef:
    Ik ook niet. Daarom doe ik het ook niet (Y).


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    MadameParis schreef:
    De weegschaal en ik zijn sowieso geen vriendjes, wij vermijden elkaar altijd wijselijk.(cat)


    Don't be like the rest of them, darling

    Let's face it: weegschalen zijn gewoon kutdingen.
    Sorry voor mijn taalgebruik, maar we weten allemaal dat het zo is. (cat)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 21:41 ]

    Ik haat dat ding. En hij haat mij ook. (cat)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Onze nieuwe weegschaal werkt alleen maar beneden. Als hij boven staat, weeg je 20 kilo zwaarder. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Pff onze weegschaal is pas hatelijk. Ik ben echt al vet lang goed aan het lijnen, gewoon er helemaal geen grammetje van af. Nee, dat werkt lekker motiverend.


    Big girls cry when their hearts are breaking