• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 20:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rajah schreef:
    [Meer dan strippen..]


    [You are my hero. Enough said.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rajah schreef:
    [Meer dan strippen..]


    Lol.(wbw)

    [Haha, heb ik je op ideeën gebracht, dear?]

    Sasha

    "Het spijt me van je oog. Maar de schade lijkt niet erg. Over tien minuten mag je het weer open doen en dan zien we wel verder, okay?"
    Het duurt even voor ik doorheb dat hij het tegen mij heeft. Ik knik zo zacht mogelijk. Jammer genoeg glijdt zijn hand toch van mijn wang.
    "Mooie woordspeling, Patje," grinnik ik. "We zien verder wel," herhaal ik voor de duidelijkheid.
    Volgens mij heeft Brulaap me een iets te harde klap gegeven want ik voel me een beetje te vrolijk naar mijn normale doen. Plots proef ik bloed in mijn mond en ik ga met mijn tong op zoek naar missende tanden, maar die zijn er gelukkig niet. Ook aan mijn tandvlees lijkt er niks. Pas als mijn lip tegen trekt besef ik wat het is, er zit een klein barstje in mijn lip, maar daar maak ik me geen zorgen over. Ik ga erover met mijn tong tot ik die ijzerachtige smaak niet meer proef.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [What did I miss? And where do I put Julian?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik kan straks Sasha met Julian laten meegaan? (wbw)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [To where? (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [A room. Kunnen ze weer gezellig kletsen met Jace erbij.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Okay]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Mijn internet ging opeens eng doen D:]

    Quinn
    Ik bleef haar aankijken, moest ik.. Ik wist het niet, durfde niet.
    Trillerig nam ik een diepe teug adem en tilde héél langzaam mijn had op en aaide haar over haar wang. Ik sloot mijn ogen, zodat ik de afwijzing, haat of wat er dan ook in die van haar te lezen stond niet zou hoeven zien.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 22:05 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Yes. (cat)

    Patrick Hathaway
    Ik weet Sasha een flauwe glimlach te geven voordat Hailey tegen me tekeer gaat.
    'Excuseer? Je schiet helemaal uit je slof omdat iemand vuur op je edele delen gooit, maar dat jij iemand slaat, waardoor haar wang paars ziet, kan zomaar wel? Ik weet dat je die kinderen wilt helpen, maar dit is een overtreding van de wet, Patrick.' Hailey houd maar niet op en ik heb al zo'n slechte dag. Ik draai me opnieuw naar de vrouw toe.
    'Bij wie hadden ze in therapie moeten zitten, Hailey? Niet bij mij, ik had de andere groep, zoals je weet. Maar echt je best om alles hier op rolletjes te laten lopen doe je niet. Ja, ik schoot uit mijn slof. Nee, ik heb me nog niet verontschuldigd, omdat ik er simpelweg geen tijd voor heb gehad.' Ik haal vermoeid een hand door mijn haar.
    'Het is zo etenstijd,' ga ik verder. 'Doe me een plezier en verzamel iedereen in de cafetaria. Ik zal Sasha naar zijn zaal brengen zodat hij zich kan omkleden.' en om te zorgen dat hij nergens met zijn hoofd tegen aanloopt, ik ben helemaal niet goed in EHBO.
    'Als je verder klachten heb over mijn leiderschap mag je die opschrijven en officieel indienen.'

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 22:06 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Jullie hebben een slechte invloed op me. Slechte vijftien jarige hier :Y)]

    Mignon

    "Mignon Badass Genius. Nee, serieus, je bent geniaal! Ik kan niet wachten tot het 'overheerlijke' avondeten!"
    Lachend kijk ik hem aan en stop ik één van de zakje in mijn bh. Ondertussen ben ik professioneel opbergster geworden dus hij is niet zichtbaar meer.
    "Over eten gesproken," lach ik en ik haal wat instant noodles uit mijn koffer. Ik overhandig hem een pakje.
    "Ik ben overal op voorbereid," lach ik.
    "We hebben alleen nog warm water nodig. Dan kunnen wij ook eens fatsoenlijk eten. En nee, deze zijn niet vergiftigd."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ Ikke 14 :3 XD]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Aaaah Quinn is echt een schatje :'D.]

    Catherine

    Quinn hief zijn hand op, en ik zag dat hij lichtelijk trilde. Het volgende moment voelde ik zijn hand zachtjes tegen mijn wang, en hij sloot zijn ogen. Ik glimlachte even, ondanks dat hij het niet zag, en bracht langzaam mijn hoofd naar de zijne. Ik stopte halverwege even, ademde zachtjes in en drukte toen mijn lippen op de zijne.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hailey
    Ik zucht geïrriteerd en schud mijn hoofd. Tegen die man kan je niets beginnen. Dit is zo'n type dat ik ken als 'iedereen heeft de schuld, behalve ik'. Ik draai me resoluut om en loop in de richting van de therapiekamer, waar Rani en Jade zitten.
    "Kindertjes, het is tijd voor het eten," zeg ik ironisch.

    [Haha ik ben ook 15, maar die slechte invloed heb ik allang gehad :'D]

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 22:11 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''