• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 20:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hailey
    "Ja, dat kan wel, maar wil je eerst even de oogdruppels voor me halen? Dit moet ontsmet worden. Daarna kunnen we praten," zegt hij. Hoofdschuddend mompel ik een "oké" en loop ik naar de slaapzaal van de begeleiders, waar zich de EHBO-kit bevindt.
    Ik haal er de oogdruppels uit en loop terug naar Patrick, die ik de oogdruppels overhandig.

    Mignon

    "Zou je dat wel doen, schat, straks beschadigt je mooie stem nog."
    Afkeurend kijk ik hem aan.
    "Mijn stem wordt nooit verpest," grinnik ik en ik neem de aansteker van hem over. Voorzichtig steek ik mijn sigaret aan en neem een flinke trek. Genietend inhalleer ik hem en blaas ik de rook uit via mijn mond.
    "Dank je," zeg ik tegen hem. De sigaret neemt alle adrealine uit mijn lichaam weg. Het maakt me rustig. Dit is eigenlijk beter dan zo'n XTC pilletje. Mijn pilletjes? Zal ik die meenemen of een stom grapje uithalen?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik vind dat Mignon een grapje moet uithalen c:]

    Matthew
    "Mijn stem wordt nooit verpest," grinnikt ze en ze neemt de aansteker van me over. Daarna bedankt ze me. Ik neem een trekje van mijn sigaret en leun genietend tegen één van de bomen.
    "Dit kamp is echt fucked up. Die begeleiders zijn gestoord. Ik zweer het je, ik moet hier weg. Weet je, ik ben eigenlijk blij dat ik jou heb, echt waar," beken ik.

    Sasha

    Ik slik even als ik Patjes hand op mijn wang voel. Van mijn oog heb ik even geen last, maar mijn huid lijkt te branden onder zijn aanraking. Ik zeg er maar niks van, want dan houdt hij er gelijk mee op.
    "Patrick. We moeten nu héél dringend ergens over praten," hoor ik een vrouw zeggen.
    Wat is dat hier toch met die tuthola's en lulletjes rozenwater die zichzelf begeleiding noemen? Kan een man dan niet even genieten van wat tijd met Patje zonder onderbroken te worden.
    "Ja dat kan wel, maar wil je eerst even de oogdruppels voor me halen? Dit moet ontsmet worden. Daarna kunnen we praten," antwoordt hij.
    Hmm, blijkbaar heeft hij toch nog- Wacht even, mijn oog ontsmetten? Dat klinkt pijnlijk en niet op de leuke manier.
    "Wa-wat ga je doen?" Met mijn goede oog kijk ik hem vragend aan.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 21:31 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Catherine

    Hij leunt met zijn hoofd op mijn schouder, en begon een tegenmelodie te spelen. Ik glimlachte eventjes en liet me meevoeren met de muziek. Na een tijdje stopte ik, en liet hem weer verderspelen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    El Diablo.

    Patrick Hathaway
    'Je hebt een ijsblokje in je oog gehad,' leg ik rustig uit terwijl Hailey me de oogdruppel aangeef. 'Als er nu vuil in je oog komt, al zijn eht maar kleine deeltjes uit de wind, zal het gaan ontsteken.' Ik draai de dop van het flesje na het even geschud te hebben. 'Het gaat wel prikken,' waarschuw ik hem. 'en je meot je oog voor tien minuten dicht houden. Probeer niet te knipperen.'
    Opnieuw leg ik mijn hand half tegen zijn wang en half onder zijn kin, om zijn gezichtje stil te houden. Heel voorzichtig laat ik twee druppeltjes van het ontsmettingsmiddel in zijn oog vallen, waarna ik een blik werp naar Hailey.
    'Waar wilde je over praten?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    "Dit kamp is echt fucked up. Die begeleiders zijn gestoord. Ik zweer het je, ik moet hier weg. Weet je, ik ben eigenlijk blij dat ik jou heb, echt waar."
    Vertederd tik ik met mijn hand op zijn wang.
    "Ik ben ook blij met jou," grinnik ik.
    Mijn hand haal ik van zijn wang af en ik stop hem in de buidel van mijn trui. Naast mijn mobiel voel ik het zakjes met de pilletjes. Ik haal het zakje uit mijn buidel en kijk Matthew triomfantelijk aan.
    "Zullen we een geintje uithalen?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Quinn
    Ik laat de melodie overlopen in een ander liedje, Give Me Strength van Snow Patrol. Ik speel nu puur op gevoel en intuitie, heb geen voorschriften of bladmuziek nodig. Mijn lippen vinden de woorden en ik begin zachtjes mee te zingen, steeds luider, tot ik echt voluit zing. Mijn ogen zijn niet langer gesloten, maar ik kijk vanuit mijn ooghoeken naar Catherine, wil zien hoe ze reageert.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 21:40 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Hailey
    Eindelijk draait Patrick zich om. Als ik niet beter wist, zou ik zweren dat hij zelf verliefd wordt op Sasha. Niet dat dat mogelijk is, zoals hij over homoseksuelen blijft praten, is gewoon ziekelijk.
    "Waar wilde je over praten?" vraagt hij.
    "Je hebt Rani geslagen," zeg ik kort, afwachtend naar wat hij zal antwoorden.

    Matthew
    "Ik ben ook blij met jou hoor," zegt ze glimlachend. Ze tast in haar trui en haalt er een zakje uit.
    "Zullen we een grapje uithalen?" vraagt ze. Ik kijk haar grijnzend aan.
    "I'm in," zeg ik meteen. "Wat wil je doen?"

    Mignon

    "I'm in. Wat wil je doen?"
    Zijn antwoord is snel. Heel snel.
    "Dit had ik niet van jou verwacht," grinnik ik en ik bijt lachend op mijn onderlip.
    "Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat we moeten doen. High ben ik hier al geweest dus dat is geen optie meer. Ik wil namelijk wel origineel blijven."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Catherine

    Quinn begon Give me Strength van Snow Patrol te spelen. Ik kende dit liedje goed, ik luisterde het vaak nadat mijn ouders me weer belachelijk hadden gemaakt. Ik sloot mijn ogen voor een momentje en kreeg een kleine glimlach op mijn gezicht. Quinn begon te zingen, en hij was er niet slecht in ook. Ik wachtte op het juiste moment, en begon zachtjes met hem mee te zingen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Matthew
    "Dit had ik niet van jou verwacht. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat we moeten doen. High ben ik hier al geweest dus dat is geen optie meer. Ik wil namelijk origineel blijven," zegt ze.
    "Laten we Patrick drogeren," zeg ik grijnzend.

    Ludwig schreef:
    Matthew
    "Dit had ik niet van jou verwacht. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat we moeten doen. High ben ik hier al geweest dus dat is geen optie meer. Ik wil namelijk origineel blijven," zegt ze.
    "Laten we Patrick drogeren," zeg ik grijnzend.

    _O_


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.