• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 20:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*met laptop in bed*]

    Quinn
    Ik kreunde zachtjes toen Catherine kleine kusjes in mijn nek begon te geven en legde mijn hoofd in mijn nek. Met mijn hand doe ik de pianoklep dicht en zet haar erop. Ikzelf blijf op de kruk zitten en geef haar kusjes terug, achter haar oor, in haar nek, en ééntje op een lieve manier op haar neus.
    Ondertussen glijden mijn handen nu toch echt naar haar voorkant, en naar boven. Ik hoop niet dat ze dat erg vindt, want ik ben nu echt niet meer te stoppen. Als ze nu boos weg zou lopen ofzo, zou ik de volgende paar dagen op een irritante manier halfgeil en verlangerig rondlopen, en daar had ik dus echt geen zin in.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cosette schreef:
    [Patrick, what have you done to my dear Sasha! He's developing a consciene! D:]


    [What have you done to my dear Patrick? (cat) He's losing his straight-ness! XD but me likes. (wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    Quinn begon me kusjes te geven, en ik voelde hoe zijn hand onder mijn shirt afdwaalde naar mijn borsten. Toen zijn hand daar was beland, kreunde ik zachtjes. Ik beet op mijn lip, en trok mijn shirtje over mijn hoofd. Ik plantte mijn lippen weer op de zijne.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sasha

    "Eh, wat is dat?" vraagt Julian. Wat een onschuld. Wat een heerlijke onschuld. Ik wilde dat ik die letterlijk in mijn handen kon nemen om brutaal te verminken.
    "Drugs, dat zijn drugs," fluister ik in Julians oor terwijl ik een klopje op zijn hand geef. Dan richt ik me weer naar Mignon.
    "Je doet het ook een beetje voor ons. Je doet wat leuke spelletjes met Patrick en hij zal er volledig mee instemmen. Hij bepaald, maar van mijn spulletje wordt hij zo opgewonden als hij maar zijn kan. Anders ga ik wel met hem maar ja, dat is niet zo goed voor mijn relatie. Je houdt je mond. Anders drogeer ik jou," lacht Mignon.
    "Dus, als ik het goed begrijp, wil je mij net zo hard gebruiken als Patrick?" vraag ik met een duister lachje op mijn gezicht. "Je hebt meer in je mars dan ik dacht, Mignon."
    Ik moet het spelletje meespelen. Maar hoe in godsnaam manipuleer ik de situatie zodat ik de touwtjes in handen heb, en niet zij? Normaal heb ik altijd tijd om mijn plannetjes uit te werken, nu moet ik ter plekke met iets komen. Mijn hart bonst zo hard dat het me verbaast dat ze het niet horen. Met het idee in mijn hoofd verschijnt mijn o-zo frequente grijns op mijn lippen.
    "Twee voorwaarden. Ik mag mijn zin met hem doen zonder pottenkijkers en jij helpt me met mijn idee om Felix weg te krijgen. Te nemen of te laten," zeg ik met fonkelende ogen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn Paige Valentina
    ‘Je spreekt me aan met ‘Patrick’ of ‘Meneer’,’ corrigeerde hij mij, en terwijl hij dat zegt rol ik mijn ogen ietwat geïrriteerd. Goed, Aislyn, je zou je best doen. Remember? Ik tover weer een glimlach op mijn gezicht, maar helaas is deze niet zo goed als de vorige.
    Het is maar dat ik dit voor mijn moeder ga doen, anders was er helemaal niets van geworden.
    ‘Okay, okay, chill, ik zal het onthouden,’ Ik wuif het weg en begin alvast naar slaapzaal 1 te lopen, terwijl ik langs hem loop zwaai ik als afsluiting en sleur de koffer achter me aan. ‘Arrivederci, Patrick.’
    Zo kom ik slaapzaal 1 binnen en dump mijn koffer bij het eerste bed dat ik zie, pak mijn spullen uit – waar er nog plek is – en omdat ik in het stapelbed boven wil slapen, maak ik het daar op.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Leaping lizards, somebody get that filthy conscience off him!]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Escritura schreef:
    (...)

    [What have you done to my dear Patrick? (cat) He's losing his straight-ness! XD but me likes. (wbw)]


    Don't kid yourself, Patrick was never straight (cat)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    Het meisje loopt weg naar slaapzaal 1, waar ook Catherine en Jade horen te zijn. Maar wie weet waar iedereen uithangt. ik zeker al niet. Hailey is nergens meer te bekennen. Geïrriteerd loop ik richting het meer, nedenken over de gehele dag.
    Het eerste waar ik aan denk is Sasha, want ja. Sasha. Hij weet te veel, zal nog wel meer te weten komen ook. Zijn felblauwe oog verschijnt ook in mijn gedachtes, lichtjes tranend van het wondje. Stilletjes ga ik op de veranda zitten, waar ik mijn boek opensla. Ik had echt zin in het eten nu. Er was geen avond activiteit geplanned, simpel weg door de slechte gang van zaken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cosette schreef:
    (...)

    Don't kid yourself, Patrick was never straight (cat)


    (cat) True


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    "Oh," antwoord ik alleen. Drugs. Ze gingen Patrick dus drogeren en weet ik veel wat met hem uithalen. Ik wilde het niet eens weten.
    Ik luister naar Sasha en Mignon, maar hou me erbuiten. Ik had hier geen verstand van, geen ervaring mee. Ik wist alleen dat drugs heel slecht waren en dat het goed fout kon gaan, vooral als je gedrogeerd werd. Maar ging ik Patrick verdedigen? Nee. Ik mocht hem niet. Maar moest ik hem dan maar laten drogeren? Nee, ook niet. Maar ik voelde me al zo ontzettend braaf en netjes, dus ik hield mijn mond maar dicht.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Sasha is so much like Snape right now (cat)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Moeten we nu tot morgen wachten? D: I'm bored!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Bij deze is het een vleugel :3]

    Quizlet
    Ze trok haar shirt uit, dus deed ik dat ook. Ik had geen sixpack, maar was wel redelijk gespierd, omdat ik graag ging rennen en work-outen in het bos, gewoon zodat ik mijn gedachten kwijtkon. Ik plaagde haar door met mijn vingertoppen zachtjes langs haar heupen, onderbuik, hals, en borsten te glijden. In de hoop dat zij zo iets zou doen, wat me me zou verrassen, me de adem zou benemen, me spontaan dronken zou maken.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cosette schreef:
    [Sasha is so much like Snape right now (cat)]


    [Snape is awesome :3]

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 23:32 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Zitten ze óp de vleugel, op het stoeltjebankjegeval, of wat? :"D Ik ben even de draad kwijt :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''