• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 20:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wat jij wilt! Desnoods ga je ze aanmoedigen. XDD


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ik kan Patje ze laten betrappen? (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    Ik grinnikte toen er een wanhopig geluidje uit zijn mond ontsnapte. Op een gegeven moment begon hij mijn borsten te masseren, en ik sloot even mijn ogen. Ik kreunde zachtjes, en ondertussen pakte ik mijn broek vluchtig om een condoom uit de kontzak te vissen. Mijn hand rustte nogsteeds op zijn boxer, die ik nu omlaag trok.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Oh-oh.. Dat wordt een drama :'D.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [OKiiee n.n]

    Quinn
    Ze. Trok. Mijn. Boxer. Uit.
    Ik voelde met mijn lippen de snelle hartslag door haar borst gieren, en trok ook haar slipje uit. Ik kreunde al wat luider, dat wilde ik niet, maar ik kon er niks aan doen.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    patrick Hathaway
    plots trok iets mijn aandacht van binnenin de Cafetaria. Met een frons op mijn gezicht stond ik op en keek ik rond. Toen hoorde ik het weer; kreunen uit de opslagplaats. Zonder pardon smeet ik de deur open.
    'En wat zijn we aan het doen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    Ook mijn slipje moest eraan geloven, waardoor we nu allebei naakt waren. Ik pakte zijn lid beet en ging een beetje op en neer met mijn hand, en lichte kreunen verlieten mijn mond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Quinn
    Ik werd afgeleid, en hoorde Patrick dus niet. Dit voelde zó goed, ik begon ook met mijn vingers tussen haar benen te voelen en te spelen. Haar gekreun maakte me helemaal gek en ik trok het condoom uit haar hand. Ik was in haar nog voor ik het zelf doorhad, en stortte me nóg gretiger op haar.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [ghaha]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Patrick Hathaway
    Wel godver...
    Met een zucht draai ik me om. Best, weet je. Ik heb al eenmaal met water gegooid, dat zal bij deze twee ook wel lukken. opnieuw vul ik een emmer met koud water, ditmaal zonder de ijsklontjes. Als de piano er aan gaat, is dat pech. Zonder pardon smijt ik het water over het kreunende koppel.

    [Pat is in a bad mood, okay.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    Ik gil als ik ineens koud water over me heen voel, en zie patrick staan met een emmer. In een rap tempo pak ik mijn hoopje -natte- kleding, en hou die voor me. Verdomme.

    [GEMEEN! :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Quinn
    Net op het moment dat ik bíjna klaar kom voel ik opeens een overdosis koudheid over me heen spoelen. Verschrikt rol ik me om, en zie Patje staan met een emmer. Ik trek Catherine achter me. Hij hoeft haar niet naakt te zien. En van mij zal hij dat wel niet willen, gezien hij de leider is van straight camp.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Dat lijkt me best wel pijnlijk voor Quinn's kleine vriend, ijswater erover (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    [Dat lijkt me best wel pijnlijk voor Quinn's kleine vriend, ijswater erover (cat)]


    make Julian join the party? *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Okay. Wait. Lemme create a post.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen