• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 20:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    'Eh, ik zei dat ik die brief niet ging lezen omdat ik niet uit vrije wil in dit kamp zat? Daar kwam het op neer, geloof ik, en toen kreeg ik een mep en rende hij weg. Ik mag hem niet,' voegde ik eraan toe. Het ging haar niets aan, zij was net als de andere begeleiders. Vanaf buiten hoorde ik lawaai, maar ik liet niet merken dat ik iets gehoord had.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Julian Dan Forli
    Ik liep het therapiegebouw uit met een glimlach op mijn gezicht. Er was in elk geval al één begeleider die me hier niet het leven zuur wilde maken, dus dan bleven er nog maar drie over. Ik vroeg me af hoe Cassia en Felix waren.
    Opeens hoorde ik verhitte stemmen en daarna het geluid van wat onmiskenbaar een klap was. Ik had dat eerder vandaag gehoord.
    Meteen dacht ik witheet van woede aan Patrick en beende in de richting van het geluid, maar daar aangekomen zag ik iets heel anders.
    Sasha lag op de grond en een begeleider die Felix moest zijn hield hem bij zijn polsen vast. Patrick en Alexis stonden ernaast.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sasha

    Ik raak afgeleid door Patje die probeert te redeneren met me.
    "Sasha, er is geen reden om te vechten. Nou vertel me waarom jullie plots klaar zijn om elkaars kopper er af te trekken."
    Wanneer ik besef dat ik Felix in de gaten moet houden en naar hem kijk, is het al te laat. Ik zie een vuist op me afkomen die ik niet meer kan ontwijken. Vervolgens word ik op een laffe manier tegen de grond geduwd en houdt Felix mijn polsen neer.
    "Te laat," mompel ik waarop ik wat bloed in zijn gezicht spuug. Ik geef hem een kopstoot met mijn kruin en maak deze keer ook van zijn zwakke positie gebruik. Zo hard als ik kan haal ik mijn knie omhoog, recht in zijn kruis.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hailey
    Ik haal diep adem.
    "Rani, dat kan niet door de beugel. Alsjeblieft, wacht hier heel even. Ik moet hierover met Patrick gaan spreken, en wel nu. Loop alsjeblieft niet weg." Ik sta recht en loop met een snelle pas het therapiegebouw uit. Buiten hoor ik een heleboel geschreeuw, komende van de cafetaria.
    "Patrick!" gil ik bijna hysterisch. "Patrick, godverdomme, waar zit je?"

    [This is fun *O*]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rani
    'Je overdrijft,' riep ik haar achterna, maar zodra ze buiten zicht was gniffelde ik vrolijk. Zie je wel dat ik er geen ijs op hoefde te doen? Het kon niet door de beugel had de vrouw gezegd, dus kreeg hij vast problemen. Net goed.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Haha, sorry dat Hailey Rani even alleen laat, but she'll be back soon.(wbw)]

    Patrick Hathaway
    Oh wáárom probeer ik het nog? Felix slaat Sasha tegen de grond en eht gevecht is begonnen.
    'Hou afstand,' waarschuw ik als er verschillende mensen bij komen staan. Één er van is Hailey.
    'Ik ben hier! Felix, Sasha, stop er mee!' Beiden mannen luisteren niet en geïrrriteerd stamp ik naar de cafetaria. Okay, niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.

    [Yeah you people just wait. ^^]

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 20:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexis

    Ik kijk met open mond naar de 2 vechtende gasten voor me. Dit noem ik nou entertainment. Ik kijk er grijnzend naar, en ben stiekem in mijn gedachten voor Sasha. Ik neem slokjes van mijn water, en hoop dat ik niet in lachen uitbarst.


    El Diablo.

    [Poor Patje O_o]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Hailey roept Patrick.(cat)]

    Ludwig schreef:
    [Hailey roept Patrick.(cat)]


    I was editing. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    I was editing. (cat)

    I'm such an impatient person(joehoe)

    [Go Sasha!]

    Mignon

    "Je hebt helemaal gelijk. God, ik ben nog nooit zo opgewonden over iets geweest..."
    Lachend schud ik mijn hoofd. Vanuit het kamp hoor ik geschreeuw maar ik geef er geen aandacht aan. De adrealine stroomt nu al door mijn bloedvaten, laat staan als zo laat is. Ik haal mijn hand door mijn haren en laat me weer op de boomstronk vallen. Eigenlijk ben ik ook een verrader. Ik laat de andere hier zo achter terwijl ik mezelf bevrijd. Maar ja, ik kies altijd voor mezelf op zulke momenten als deze.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Julian Dan Forli
    Patrick snauwt naar me dat ik afstand moet houden, maar ik kan alleen maar kijken naar Sasha die terug vecht tegen de begeleider die ik nu al net zo hartgrondig haat als ik Patrick haat.
    "Hé, laat hem los!" roep ik naar Felix terwijl ik naar ze toe been. Niet dat ik nou zo groot, sterk of intimiderend ben, maar ik kan toch ook niet toekijken?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen