• Ik zit nu in mijn eentje Jesus Christ Superstar te kijken, in verband met Pasen. De rest van het gezin vond het niet zo nodig omdat het Christendom toch maar onzin is.
    Ik snap dat ze niet per se film willen kijken. Maar een beetje respect voor mij zou wel fijn zijn. Ik accepteer namelijk ook gewoon dat zij atheïst zijn.

    Zijn er nog meer mensen met dit probleem?


    I am an idiot, I move.

    Colorblind schreef:
    Dat is vervelend voor je zeg... Ik ben zelf wiccan en dat vinden mijn ouders soms ook lastig. Ik ben opgegroeid met het Katholieke Christendom, maar ik geloof helemaal niet in de Paus. Wel geloof ik in God en Jezus, maar ik geloof dat God GEEN alleenstaande ouder is. Vrolijk pasen!

    De Paus vind ik gewoon een oplichter. >_>
    Kerk van massief goud en gaan ze nog met de pet rond voor geld.

    Dragneel schreef:
    (...)
    De Paus vind ik gewoon een oplichter. >_>
    Kerk van massief goud en gaan ze nog met de pet rond voor geld.


    Weet je waarom ik niet in hem en die aardse klootzakjes geloof? Omdat ze zogenaamd niet wisten van het misbruik in de kerk. Omdat de kerk jongens heeft gecastreerd en vreselijke dingen hebben gedaan. Daarom.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dumbledore schreef:
    Nee, want wij kijken die film allemaal niet en zijn ook allemaal atheïsten. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."