• ik kan niet inloggen op facebook. als ik het probeer, dan krijg ik zo'n melding van dat ze een mobiele nummer nodig hebben en dat ze een sms sturen. ik dus braaf mijn nr invoeren, moet ik een code invoeren. ik wachten en wat krijg ik? niks!! ik kan niet op mijn eigen pc inloggen en ook niet op die van me ma. eerder deze middag kon ik er nog wel gewoon inkomen. ik ben nu nogal erg aangebrand!

    heeft iemand anders daar ook last van?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Had ik ook al is, gewoon een dagje wachten en dan lukt het wel (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    nee, nog steeds niet. krijg alweer de melding dat ik het te vaak opvraag in een korte tijd.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Je kunt ergens op annuleren drukken maar het is geen knopje, het is heel erg lullig verstopt ergens


    Life is hard and then we die

    Heeft dat te maken met dat extra beveiliging troep?
    Volgens mij heb ik dat paar keer gehad.. Ik klik dan meestal gewoon op die facebook logo en kom alsnog bij m'n nieuwspagina gedoetje terecht, aangemeld en al ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben blij dat ik altijd automatisch inlogxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hmm, ik heb er geen problemen mee en ik zou ook niet weten wat het is..
    Kan je niet vanop de inlogpagina een mailtje sturen naar fb zelf?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    nu lukte het weer.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.