• let op:okee,,,,,, ik ben veel te lui om dit nog te doen,,, okee ik wil ff wat afspreken en ik ga hier mss nog spijt vanm krijgee maar.. ach laat maar.. ik heb heel ff geen sin omd at te doen dus open ik ene nieuwe topic fftjhuus emt mss ff ander idettjee




    ok w8 ff ik wil een neiuwe regel: ik ben anders veeel te lang besig,, ik wil dit best deon maar alleen bij quize dii bij deel 1 en/ of 2 onder de 100x gemaakt sijn wnat ik wil jusit graag de mensen helpen die quize hebben die NIET veel gemaakt worden.



    Lieve sgatjes op quizlet en/of fanfic. ik wil julie helpen als dat mag:D
    ik had een idee,, ik maak een acvcount aan op fanfic dii ik reclames noem,,

    ik wil graag reclame gaan maken voor julie:D dat doe ik zo:
    als jij reclame wil,, set dan de naam van je quiz en een nummer hier in een reatie. dat nummer is het getal van de quiz die ik mese laat leze,, ff makelijkere uitleg:

    jij segt b.v:"
    de dochter van de duivel 11

    nou dan ga ik naar jou account en kopiër die quiz,, dat zet ik dan op mijn acount reclame, ik set er jou naam ook bij en de link om hem vdr te leze. ook zet ik eronder: vind je deze quiz leuk en wil je hem helemaal lezen?? ga dan naar http://www.quizlet.nl/......

    ik wil dit echt heel graag doen. dus als jij graag wil dat ik reclame maak zodat meerdere mense hem zulle maken... plz doe er dan aan mee:D:D

    ik wil julie ECHT graag helpen:D

    wil iedereen er btw bij sette of het een jb,cb,th ect. story is??

    Xxx Michelle


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Zolang je maar onthoudt dat buiten het promotieforum geen reclame gemaakt mag worden. Dan bedoel ik; In andermans GB of via PB of gewoon op het forum.

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    <3ga je voor Tom??....Of toch voor Bill??<3


    wil je me helpen plzz:):):):):):):):)

    Zolang je maar onthoudt dat buiten het promotieforum geen reclame gemaakt mag worden. Dan bedoel ik; In andermans GB of via PB of gewoon op het forum.

    x. kirsten


    zal ik onthouden,, ma de reclame is eigelijk gwn een account dii ik heb om zeg maar emnse er een stukje van te late lezen end na kunne ze veder lezen,, ma er is een waarschuwing dta het reclame is omdta het accoutn reclame heet... dat mag wel tog??


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    oke menshuu ik hebs e er nu allemaal opstaan:

    http://www.fanfic.nl/fiction/82/reclamed/

    nog iemand erbij?? seg eht me:D


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    sorry als je neit mee eens bent met de neiuwe regel:

    ok w8 ff ik wil een neiuwe regel: ik ben anders veeel te lang besig,, ik wil dit best deon maar alleen bij quize dii bij deel 1 en/ of 2 onder de 100x gemaakt sijn wnat ik wil jusit graag de mensen helpen die quize hebben die NIET veel gemaakt worden.


    maar dat vind ik echt het eerlijkste


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Jij mag mij wel helpen ^^
    I dream about you all the time. {proloog}
    TH komt er ook invoor ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Haay k heb je bericht gelezen en ik zou het wel fijn vinden als je voor me nieuwe serie xD


    Dit is de link xD http://www.quizlet.nl/quiz/227104/and-here-we-are-tottaly-alone-or-maybe-not/

    ik weet eigenlijk niet of je hem al gemaakt hebt xD maar k baal er gewoon even van dat hij niet zo gemaakt word als die andere(A) en k ben best van plan er meerdere op te gaan zetten van die. deze ene is een proefje zeg maar xD
    ow ja en het is een th serie xD
    Danke (K)


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    http://www.quizlet.nl/quiz/191288/please-stay-with-me-i-need-you-proloog/
    jup TH zit hier ook in :D

    leuk idee btw :D

    X

    dnake voor je bericht in m'n gasteboek :D

    hie ris de link:"

    http://www.quizlet.nl/quiz/138222/onedaywewillbetogether1/

    en ja ook hier zit TH :D

    X


    I want my bloody cheese now!^^

    ik sit u ff op dit account ik ga so veder ermee ma ik emto eerstat doen

    Born together, together forever [proloog]

    geen th, geen jb, niks. waargebeurd verhaal. :]

    (...)

    zal ik onthouden,, ma de reclame is eigelijk gwn een account dii ik heb om zeg maar emnse er een stukje van te late lezen end na kunne ze veder lezen,, ma er is een waarschuwing dta het reclame is omdta het accoutn reclame heet... dat mag wel tog??
    Zolang je geen berichten naar anderen stuurt mag dat ja. Maar je mag geen reclame naar anderen sturen.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Lief van je!
    *_You're my dream, Bill Kaulitz 5_*
    Het is een TH story zoals de titel al zegt :P
    Echt superlief van je!
    (H)


    Love me for what I am. Hate me for what I'm not.

    Richdom is hell 1
    th storyy

    =]


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    I wan't to be so perfect like you... [9]

    tokio hotel story


    It's not what you say, it's about the way you say it.