• Ik ben een nieuwe Quizlet Serie aan het schrijven...
    Kill Bill !!! [TH-Fans VS TH-Haters]

    Ook leuk voor Haters.. Want ik weet nog niet of Bill blijft leven of niet (A) Misschien laat ik die Haters het 'gevecht' wel winnen..

    Uitleg:
    Melissa is een vrij normale Tokio Hotel Fan. Ze kan veel hebben van mensen, behalve als ze TH op een verkeerde manier beledigen. Ze zal er dan ook gelijk wat aan doen. Op school deelt ze ook wel eens klappen uit aan mensen die beweren dat ze Bill hebben zien zoenen met een jongen. Het voelt als haar plicht om Bill te beschermen tegen de haters. 'S avonds slaapt ze slecht, en hoort en ziet in haar dromen Bill. Steeds vraagt hij haar om hulp, maar ze weet niet waarom. Dan hoort ze van een Anti-Bill meeting. De dag voor de meeting ziet ze in haar droom Bill weer. Hij smeekt haar een eind te maken aan de haters. Als ze vraagt hoe, is het enige wat hij zegt: "Jij Bent de enige die het weet. Alleen jij Melissa. Jij kan de haters voorgoed laten ophouden. Alleen jij. Melissa alsjeblieft, ik heb je hulp nodig. Red me." En daarna verdwijnt hij. Zal ze Bill kunnen redden? Zelfs als ze (nog) niet weet waarvan?
    Hilary is 1 van de grootste Tokio Hotel Haters die er bestaan. En vooral Bill. Ze kan hem echt niet uit staan. Schelden kan ze goed, en laat dat dan ook graag merken. Elke Fan die ze tegen komt, scheldt ze helemaal verrot. Als mensen vragen waarom ze dat doet, antwoord ze simpel dat ze het verdienen. Hadden ze maar geen Homo Hotel fan moeten zijn, vind ze. Ook zij hoort van de Anti-Bill meeting. En probeert zo veel mogelijk mensen over te halen erheen te gaan. Jammer genoeg komt er bijna niemand. Maar toch wil ze de TH-Fans voor altijd uit de weg ruimen. Ze bedenkt, samen met de andere Anti-Bill's fans van die dag, een plan om Bill te vermoorden. Zodat Tokio Hotel stopt, en de fans 1 voor 1 uit sterven. Maar gaat het hun lukken? Is Tokio Hotel dan voorgoed verleden tijd?
    Een keiharde strijd tussen den Tokio Hotel Fans, en de haters. Maar wie zal uiteindelijk het gevecht winnen? De Haters? Of toch de Fans? Blijft Bill leven? Of Zal hij sterven?


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Uhm? Waarrom stuur je me dit op msn? ;o


    hope it, gives you hell♥

    Uhm? Waarrom stuur je me dit op msn? ;o


    Omdat jij hem nog zou maken (A)


    Tom and Georg could write a bad romance.