• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ratonhnhake schreef:

    Je kan met jezelf afspreken nu dit kopen en daarna niks meer? ;D
    (Al gaat dat niet werken als je ook maar een beetje op me lijkt hehe)


    Haha, ja dat zei ik ook al toen ik een keidure rugzak kocht een week geleden.. En een armband nog een week eerder... Juist. Maar kom op Lieke, je kan best 10 euro missen, je hebt tenslotte net opgepast en geld in het laatje gebracht, niet? *grins*

    Zo meteen Inside out kijken met mijn ouders.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trees schreef:
    (...)

    Haha, ja dat zei ik ook al toen ik een keidure rugzak kocht een week geleden.. En een armband nog een week eerder... Juist. Maar kom op Lieke, je kan best 10 euro missen, je hebt tenslotte net opgepast en geld in het laatje gebracht, niet? *grins*


    Nouja kijk, als je het echt al lang wilt en het is nu in de aanbieding.. Why not? Niks mis met jezelf verwennen met kerst ^^


    Veel kijkplezier c:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 22:22 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het is bijna keeerst


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Nouja kijk, als je het echt al lang wilt en het is nu in de aanbieding.. Why not? Niks mis met jezelf verwennen met kerst ^^


    Ja, precies. PRECIES. En we vieren geen kerst dit jaar + voorstelling Nationaal Ballet gaat niet door. Dit verdien ik wel :Y)

    Well, for the lonely people or those who are doomed with their family, Merry Christmas!

    Trees schreef:
    (...)

    Ja, precies. PRECIES. En we vieren geen kerst dit jaar + voorstelling Nationaal Ballet gaat niet door. Dit verdien ik wel :Y)

    Well, for the lonely people or those who are doomed with their family, Merry Christmas!



    Oh, das wel jammer dat dat niet doorgaat :c


    Mijn excuses btw voor het overal op reageren/gesprekken aangaan. Ik zit weer in m'n "ik wil op alles in ljh reageren"-fase


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Oh, das wel jammer dat dat niet doorgaat :c


    Mijn excuses btw voor het overal op reageren/gesprekken aangaan. Ik zit weer in m'n "ik wil op alles in ljh reageren"-fase


    Ja pfff, kwam ik dus vandaag achter. Thanks mom (cat)
    Oh ik ook. Maar het is toch kerstavond dus er zijn maar zo weinig mensen online dat het mij eerlijk gezegd niet kan schelen ^^

    Heeft er hier iemand PAYPAL?

    Zo ja, help me even; Ik heb net paypal aangevraagd en kan er nu voor kiezen om geld op mijn account te zetten, maar is dit per se nodig? Schrijft het niet gewoon van je bank af als je iets besteld? Of het is echt nodig om met paypal te gaan betalen? Iemand een idee?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trees schreef:
    (...)

    Ja pfff, kwam ik dus vandaag achter. Thanks mom (cat)
    Oh ik ook. Maar het is toch kerstavond dus er zijn maar zo weinig mensen online dat het mij eerlijk gezegd niet kan schelen ^^


    Lekker last minute ook, balen :/
    Dat is zeker waar c: En ik wil de mensen die het nodig hebben graag een knuffel geven want stiekem heb ik mezelf benoemd als lid van de Q-knuffelbrigade ^^

    @Jonty (sorreh, ik weet niet hoe je het liefst aangesproken wordt) ik heb geen idee :/ Ik dacht dat je wel geld op je account moest zetten om het te kunnen gebruiken, maar zeker weten doe ik niet. Heb een enkele keer gebruik gemaakt van paypal van mn tante haha

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 22:31 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Met kerstavond mag je overal op reageren :Y)


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Kut. Mens.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 22:30 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik vind het eerlijk gezegd zo leuk om te zien dat iedereen lekker op elkaar reageert, heel gezellig en laat me echt glimlachen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Savages schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegd zo leuk om te zien dat iedereen lekker op elkaar reageert, heel gezellig en laat me echt glimlachen.


    Ah, in dat geval ga ik vrolijk verder met mijn wannabe allemansvriend gedrag hehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Echt niet dat ik ooit vlees ga laten staan. Ik ben een rasechte vleeseter.

    Jonty schreef:
    Heeft er hier iemand PAYPAL?

    Zo ja, help me even; Ik heb net paypal aangevraagd en kan er nu voor kiezen om geld op mijn account te zetten, maar is dit per se nodig? Schrijft het niet gewoon van je bank af als je iets besteld? Of het is echt nodig om met paypal te gaan betalen? Iemand een idee?

    Je kan volgens mij kiezen of je je rekening eraan wil koppelen. Heb ik wel gedaan. Vind het teveel gedoe om telkens geld over te maken naar paypal en dan nog te betalen haha