• Zeiktopic.
    In het begin van deze week vroeg ik aan mijn moeder of ik bij mijn BFF zou mogen blijven slapen. Voor de eerste keer in zes jaar (!). Gewoon 3 nachtjes slapen. Mijn moeder zei dat het mocht, de hele week zegt ze er niets over, maar aan het einde van de week, (vrijdag, de dag dat ik bij mijn bff zou gaan.) kregen we een discussie/ruzieachtig iets. Alsnog mocht ik gaan, geen probleem. Dus mijn bff komt me halen, samen met haar moeder. Mijn moeder vroeg het adres van haar moeder, wat ik al vrij stalkachtig vond.
    Maar goed, alles is in orde. Ik stuur mijn moeder een sms dat ik veilig bij haar thuis ben geraakt. Maar dan een paar minuten later belt ze me om te zeggen dat ze de oplader van mijn gsm komt brengen, daarvoor neemt ze de taxi. (?!)
    Dan is ze toch weer weg, heb ik goed geslapen en ontbeten enzo, vandaag nog. Belt mijn moeder een paar minuten later dat ze me komt ophalen met de taxi omdat ze het niet meer uit zou kunnen houden tot maandag. Duurt het toch nog een uurtje of twee, waren de hele familie en ik aan het voetballen, wordt het net leuk. Wat hoor ik? Toettoet. Mijn moeder is er, met de taxi. Mijn hele paasvakantie verprutst. Bedankt.
    Al een geluk dat het mijn lievelingschauffeur was, hij maakte mijn moeder duidelijk dat ze niet zo bezorgd hoeft te zijn. En hij wou het zelfs goed maken voor mij door met mij op stap te gaan. Maar dat zag m'n moeder uiteraard ook al niet zitten. En om mijn dag toch een béétje op te peppen, ik vond 20 cent in de taxi. Woopwoop.

    * Mijn moeder heeft geen auto, daarom alles met de taxi. Wat ik wel vrij overdreven vind.
    - Aan de ene kant is het wel normaal dat ze bezorgd is, dat is iedere moeder. Maar dat ze me daarom van dat huis af moet komen halen? + Ze schelde die familie uit. Uiteraard was ik boos op mijn moeder, zij leegt mijn koffer uit ik stond een IceTea te drinken, zegt ze plots: "Ik ben blij dat je weg bent van die sletten-familie." KOMOP HEY. :l En dat ging er écht over. -_-

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 14:14 ]


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    The fuck D: Meer kan ik er niet op zeggen. Dat slaat echt compleet nergens op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sletten-familie? Jezus zeg, ze weet dat ze het over de vrienden van haar dochter heeft en toch gaat ze hun uit schelden. Like DarkSavior says: Dat slaat echt nergens op


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DarkSavior schreef:
    The fuck D: Meer kan ik er niet op zeggen. Dat slaat echt compleet nergens op.


    + ik heb ook een overbezorgde moeder, maar die van jou draait door. Ik zou met haar gaan praten en het echt duidelijk aangeven. Dit kan namelijk gewoon niet.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 14:22 ]


    26 - 02 - '16

    Jeetje, wat kan jouw moeder het over de top liften zeg. (cat)


    Til hug og blod.

    Jouw moeder heeft last van claimgedrag! (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je bent 15, geen 7, je moeder overdrijft een beetje. Mijn moeder is juist blij als ik bij iemand blijf logeren :') of andersom, als er iemand bij ons blijf logeren. Drie dagen logeren is wat anders, maar daar maakt ze ook geen problemen van.


    Destroy what destroys you.

    Wow, jouw moeder moet je echt leren loslaten! En dan ook nog die familie van je vriendin uitschelden, zou ik echt niet pikken ;o


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind het best normaal dat ze het adres wilt weten. Want als er dan wat gebeurt weet ze tenminsten waar je bent. Maar de rest is echt gestoord o.O
    Ik dacht dat mijn moeder af en toe overbezorgd was.. Maar die laat me op mijn 14 in mijn eentje naar de andere kant van het land gaan om mijn beste vriendin te ontmoeten en op die leeftijd sliep ik al mijn mijn beste vriend (en dat is een jongen)
    Maar nu zal ik nooit meer klagen als ze me vraagt of ik wil manen als ik naar huis kom als ik uitga ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    En ik dacht dat de mijne bezorgd kon zijn o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DarkSavior schreef:
    The fuck D: Meer kan ik er niet op zeggen. Dat slaat echt compleet nergens op.


    & Dat wordt leuk als je een vriendje krijgt! ^^

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:41 ]


    Bad decisions make good stories.

    FlowerOnFire schreef:
    Sletten-familie? Jezus zeg, ze weet dat ze het over de vrienden van haar dochter heeft en toch gaat ze hun uit schelden. Like DarkSavior says: Dat slaat echt nergens op


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mijn moeder is niet echt overbezorgd.
    Maar beter ook als ik dit verhaal hoor. Want je moeder overdrijft best wel erg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    DarkSavior schreef:
    The fuck D: Meer kan ik er niet op zeggen. Dat slaat echt compleet nergens op.


    comfort in c h a o s

    Als ik bij iemand wil logeren, hoef ik alleen maar een briefje achter te laten. Vaak ben ik te lui om een tas te pakken en neem ik gewoon niets mee :'D. Als mijn moeder zich zoals jouw moeder zou gedragen, zou ik me echt afvragen wat er mis met haar is, serieus.


    i put the fun in funeral

    Sonatina schreef:
    Wow, jouw moeder moet je echt leren loslaten! En dan ook nog die familie van je vriendin uitschelden, zou ik echt niet pikken ;o


    You always have a choice in life, it's sometimes just