• ... when you find an old video of yourself. :W
    Ik was net even mijn mappen aan het leegmaken op de computer, toen ik een video van mezelf vond, terwijl ik pianospeel. Lol, ik ben echt slecht. (cat)

    Iemand die ook een oude video/foto van zichzelf gevonden heeft en die nogal shockerend vond? 8D

    Usui schreef:
    Geen oude video's, maar wel oude foto's. Zelfde verhaal :Y)


    comfort in c h a o s

    Teveel., (cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Barnabas schreef:
    Mijn ouders hebben zes DVD's van mij. Zegt genoeg, right? (cat)


    Lol, de mijne ook... Wacht maar totdat jij de wereld overheerst en ik bestsellers schrijf, dan zijn ze goud waard!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jawel, maar ik vind het juist leuk om oude filmpjes terug te zien haha.


    Tell me about it, stud.

    Pericles schreef:
    Ja, genoeg. Mijn ouders maakten OVERAL foto's en video's van :l


    Godzijdank deden mijn ouders niet aan video's maken vroeger. Wel foto's, maar dat is altijd leuk toch?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb in een aflevering van Z@ppSport gezeten.. In 2008 ofzo..
    In ieder geval, ik vond het elke keer vreselijk als ik het moest luisteren! Ik haat het om m'n stem terug te horen..
    Ik werd een keer gebeld en een man vroeg aan me of ik mee wilde doen aan het gedeelte "Profiel". Daarin wordt een kind die aan sport doet of je je kamer wil laten zien, de kijkers moeten dan raden aan welke sport je doet..

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 18:40 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nee, ik ben net een spook. Ik sta op vrij weinig foto's en filmpjes, omdat ik daar zelf voor heb gekozen. SINCE 2000 x'D


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Tule schreef:
    Er staan zo veel domme video's op mijn mobiel... En ik irriteer me echt aan mijn stem als ik die dan afspeel... >.<
    Oh dat heb ik ook! Toen ik het terughoorde herkende ik het bijna niet had, haha.


    Cogito ergo sum

    Nope, wij maken eigenlijk nooit foto's/video's.


    Bad decisions make good stories.

    Toen ik 7 jaar was. Mijn achternicht was doodleuk aan het vertallen -tegen mijn vader- dat ik een jongen uit mijn klas heb gebeten. (cat)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    OMYGOSH.,
    Ik heb echt een beschamend filmpje.
    Ik was vijf/zes en ik zing -naakt- en dans -naakt- rond een tafeltje. Mijn broer pakt hem later van me af en rolt het tafeltje alle kanten op. -Tafel is rond- Daarna moet ik janken x'd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'