• Serieus.
    Vorig jaar in Turkije had ik gevraagd voor een laagjes model, en die bitch vrouw had mijn haar extreem kort geknipt. Ik heb drie dagen achter elkaar zitten huilen. -no joke-
    Maar ik heb zo'n gevoel dat gespleten haarpunten de reden zijn waarom ik haaruitval heb en mijn haar zo dun wordt, en niet meer groeit natuurlijk. En ik moet het dus laten knippen. -le cry.
    Ik wil het eigenlijk alleen maar laten bijpunten, maar ik ben bang dat ze mm's met cm's verwart ofzo en mijn haar korter knipt. Maar het moet wel, want mijn haar is dood.

    Ik weet dat dit kinderachtig is, maar het is echt één van mijn grootste angsten. En ik vraag me dus af, wat moet ik nu doen? Heeft één van jullie hetzelfde?

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 14:18 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Oh ja, ik heb ook een trauma aan kappers. Net hetzelfde wat bij jou gebeurd is: ik wilde ook een laagjesmodel, knipt dat mens een coupe carré. ._. Maar ik ben nu echt al een jaar niet meer naar de kapper geweest en mijn haar moet dringend bijgeknipt worden en uitgedund worden, maar het is nu zo lang. D:
    Ik zou gewoon erop hameren dat het in mm's moet geknipt worden en absoluut niet in cm's.

    Laswell schreef:
    Oh ja, ik heb ook een trauma aan kappers. Net hetzelfde wat bij jou gebeurd is: ik wilde ook een laagjesmodel, knipt dat mens een coupe carré. ._. Maar ik ben nu echt al een jaar niet meer naar de kapper geweest en mijn haar moet dringend bijgeknipt worden en uitgedund worden, maar het is nu zo lang. D:
    Ik zou gewoon erop hameren dat het in mm's moet geknipt worden en absoluut niet in cm's.


    Awh. D:
    Het probleem met mijn haar is dat het niet meer groeit en dunner wordt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Awh. D:
    Het probleem met mijn haar is dat het niet meer groeit en dunner wordt.

    Dat het niet meer groeit ligt toch aan die gespleten haarpunten, want mijn haar groeit nu ook echt niet meer door die gespleten punten. En mijn haar is ook niet echt dik, ik heb gewoon veel haar :'].
    Maar vraag anders advies aan de kapper zelf? :3

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 14:29 ]

    Laswell schreef:
    (...)
    Dat het niet meer groeit ligt toch aan die gespleten haarpunten, want mijn haar groeit nu ook echt niet meer door die gespleten punten. En mijn haar is ook niet echt dik, ik heb gewoon veel haar :'].
    Maar vraag anders advies aan de kapper zelf? :3


    Dat is het nou juist. Ik weet niet welke kapper naar mij gaat luisteren, en niet haar/zijn portomonnee.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik mocht juist willen dat mijn kappers het even goed knippen. Iedere keer als ik naar de kapperssalon in de buurt ga, zeg ik dat het wel lekker kort mag (ik heb een absolute hekel aan lang haar bij mezelf, laatst was het zo'n 4 cm boven mijn schouders en vond ik dat het echt wel te lang aan het worden was). Wat doen ze? Ze knippen er amper een centimeter vanaf, nu heb ik nogsteeds zo'n coupe waarin mijn haar de hele tijd in mijn ogen valt. Volgende keer laat ik het er gewoon allemaal afscheren. x'D

    Maar nee dus, ik heb dat absoluut niet. Misschien kunnen we switchen van kapper? :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik mocht juist willen dat mijn kappers het even goed knippen. Iedere keer als ik naar de kapperssalon in de buurt ga, zeg ik dat het wel lekker kort mag (ik heb een absolute hekel aan lang haar bij mezelf, laatst was het zo'n 4 cm boven mijn schouders en vond ik dat het echt wel te lang aan het worden was). Wat doen ze? Ze knippen er amper een centimeter vanaf, nu heb ik nogsteeds zo'n coupe waarin mijn haar de hele tijd in mijn ogen valt. Volgende keer laat ik het er gewoon allemaal afscheren. x'D

    Maar nee dus, ik heb dat absoluut niet. Misschien kunnen we switchen van kapper? :'D


    Waar woon je?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ook wel bekend als; keirofobie :S


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Waar woon je?

    In de buurt van Bergen, Noord-Holland. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    In de buurt van Bergen, Noord-Holland. :')


    Dat is ver... Damn.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik weet niet of er een Brainwash is bij jou in de buurt ,maar daar knippen ze goed ^^.


    Shoganai i ne~

    Ik zei zo tegen mijn kapper; "Ja, ik wil er echt veel vanaf."
    Gaat ze helemaal zo van: "Zeker? We doen eerst wel weinig, en dan gaan we steeds een beetje verder." Hahaha, en toen uiteindelijk was het precies zoals ik wilde, jaj.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn zus is kapster, dus je bent bang voor mijn zus ^^ Maar inderdaad, sommige kapsters zijn super stom. Mijn zus werd er helemaal gek van op het NOVA. Ik heb er één keer bij gezeten en moest moeite doen om die trienen niet uit te lachen. No joke. Sommige van die meiden zijn echt blond (en dat zegt een blond iemand).
    Maar goed. Als je er zeker van wilt zijn dat iemand het knipt die je haar echt niet te kort zal knippen, moet je maar naar Schiphol gaan. Mijn zus staat daar in de kapsalon ;). En anders leg je het toch gewoon uit aan de kapster? Dan houdt ze er rekening mee dat je het niet kort wilt en zal het precies zo komen als je wilt.


    Happy Birthday my Potter!

    KangDaesung schreef:
    Ik weet niet of er een Brainwash is bij jou in de buurt ,maar daar knippen ze goed ^^.


    Ja, dat hebben ze er inderdaad. Doen ze het ook gewoon zo kort als je zelf wilt?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik moest ook altijd janken als ik naar de kapper moest.
    Maar zoals al is gezegd: Brainwash is goed, en daar ga ik nu ook telkens heen (:


    Believe in yourself.

    Ik ben ook bang voor kappers. Vroeger toen ik nog klein was, hadden ze in mijn oor geknipt en moest het gehecht worden. (cat)
    Achja, zoals er al gezegd is: er gewoon op hameren dat het mm's moeten zijn en geen cm's.


    Birds born in a cage think flying is an illness.