• Niemand maakte het aan dus doe ik het maar (:
    Foto's komen morgen wel want ik ben nu bij mijn opa & oma.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    forevertommo schreef:
    Sanne omg ik zit hier nu gewoon met tranen in mijn ogen door jou deeltje.
    Maar maar maar, het suckt.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Hoi..
    Laat ik ook maar weer gaan eigenlijk. Ik kan toch niet gezellig doen zonder irritant te zijn. En niet mensen boos te maken. -_-


    Some things are changing too much.

    NEE, JOELLA BLIJF ):


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    STAY JOËLLA :c


    What's so bad about being different?

    Ik ben toch niet gezellig nu. Mensen willen me alleen maar zien janken en het is ze gelukt.


    Some things are changing too much.

    Ik ben echt niet tevreden met deeltje, maar goed.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Goodnight.


    Some things are changing too much.

    Meh Joëlla :C


    What's so bad about being different?

    JOELLA NO ):


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik krijg hier nog steeds kippenvel van.


    What's so bad about being different?

    Waarom zou ik blijven. Ik ben toch een kutkind. Een emotioneel wrak. Ik ben lelijk. Ik ben irritant. Ik mag doodvalle. En mijn beste vriend achterna gaan. Weet je. Ik wordt een beetje gek dat iedereen altijd met dezelfde argumenten en dingen komt over mij. Ik wist het allemaal al, ik hoef het niet nog een keer te horen.


    Some things are changing too much.

    LETSMALIK schreef:
    Waarom zou ik blijven. Ik ben toch een kutkind. Een emotioneel wrak. Ik ben lelijk. Ik ben irritant. Ik mag doodvalle. En mijn beste vriend achterna gaan. Weet je. Ik wordt een beetje gek dat iedereen altijd met dezelfde argumenten en dingen komt over mij. Ik wist het allemaal al, ik hoef het niet nog een keer te horen.
    JE BENT GEEN KUT KIND, JE BENT GEEN EMOTIONEEL WRAK, JE BENT NIET LELIJK, JE BENT NIET IRRITANT, JE MAG NIET DOOD VALLEN. PUNT UIT.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Joëlla dat ben je niet oké.
    Jij bent een van de liefste, grappigste, leukste mensen die ik ooit ontmoet heb hoor je mij. Jij kan mij altijd wel weer heel snel opvrolijken als ik er even helemaal doorheen zit.
    Jij bent niet lelijk, je bent niet irritant en je moet niet doodvallen. Weet je wij geven allemaal super veel om jou. En ik weet niet wat ik zonder jou zou moeten gewoon.
    I love you.
    x


    What's so bad about being different?

    forevertommo schreef:
    Joëlla dat ben je niet oké.
    Jij bent een van de liefste, grappigste, leukste mensen die ik ooit ontmoet heb hoor je mij. Jij kan mij altijd wel weer heel snel opvrolijken als ik er even helemaal doorheen zit.
    Jij bent niet lelijk, je bent niet irritant en je moet niet doodvallen. Weet je wij geven allemaal super veel om jou. En ik weet niet wat ik zonder jou zou moeten gewoon.
    I love you.
    x
    Dat eigenlijk wel ja c:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    LETSMALIK schreef:
    Waarom zou ik blijven. Ik ben toch een kutkind. Een emotioneel wrak. Ik ben lelijk. Ik ben irritant. Ik mag doodvalle. En mijn beste vriend achterna gaan. Weet je. Ik wordt een beetje gek dat iedereen altijd met dezelfde argumenten en dingen komt over mij. Ik wist het allemaal al, ik hoef het niet nog een keer te horen.


    JOELLA! DIT VERHAALTJE HIER BOVEN KLOPT NIET! JE BENT GEEN KUT KIND GEEN EMOTIONEEL WRAK NIET LELIJK NIET IRRITANT EN JE MAG AL HELEMAAL NIET DOOD NEERVALLEN!
    JE BENT EEN GEWELDIGE MEID!! EN HARTSTIKKE GEZELLIG!
    Hoe kom je erbij dat je lelijk bent? Dat ben je echt absoluut niet!
    Je moet niet zo negatief zelfbeeld hebben! Je bent zoals je bent en dat is geweldig!


    every little thing is gonna be alright.