• Niemand maakte het aan dus doe ik het maar (:
    Foto's komen morgen wel want ik ben nu bij mijn opa & oma.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sinds ik uit Londen terug ben, voel ik me ook weer kutter.
    In Londen dacht ik niet na over mezelf, elke dag was ik vrolijk daar en dan bedoel ik écht vrolijk. Maar hier voel ik me weer gewoon kut, down, alles.
    Ik haat mezelf gewoon zo hard en meh.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik kan het gewoon niet meer. En ik weet dat ik vaker zo iets heb. En dat het daarna wel wat beter gaat. En ik weet dat ik iedereen pijn doe als ik zeg dat ik niet meer wil. Maar het is de waarheid. Ik voel me alsof ik de pijn van het voor een trein springen nu al voel. En dat ik op het moment dat ik het doe gewoon gevoelloos ben. Ik weet niet meer wat ik moet doen om hieruit te komen. Ik kan niet meer tegen de haat. En ik kan niet meer tegen het gezeik wat iedere keer weer opnieuw begint. En ik wil niet opgeven. Maar soms voelt het, net als nu, alsof het het beste is. Terwijl ik zelf ook weet dag het niet het beste is.
    Zie je. Ik ben weer eens emotioneel een wrak. En ik ben toch wel irritant met mijn lelijkheid. Dus niet liegen jullie.


    Some things are changing too much.

    LETSMALIK schreef:
    Ik kan het gewoon niet meer. En ik weet dat ik vaker zo iets heb. En dat het daarna wel wat beter gaat. En ik weet dat ik iedereen pijn doe als ik zeg dat ik niet meer wil. Maar het is de waarheid. Ik voel me alsof ik de pijn van het voor een trein springen nu al voel. En dat ik op het moment dat ik het doe gewoon gevoelloos ben. Ik weet niet meer wat ik moet doen om hieruit te komen. Ik kan niet meer tegen de haat. En ik kan niet meer tegen het gezeik wat iedere keer weer opnieuw begint. En ik wil niet opgeven. Maar soms voelt het, net als nu, alsof het het beste is. Terwijl ik zelf ook weet dag het niet het beste is.
    Zie je. Ik ben weer eens emotioneel een wrak. En ik ben toch wel irritant met mijn lelijkheid. Dus niet liegen jullie.

    Ik snap je zo goed lieverd, maar echt. Ik kan niet meer met mezelf leven als jij er niet meer bent. Dan weet ik écht niet meer wat ik moet doen en dat weet ik nu soms al niet. En we liegen echt niet lieverd, je bent prachtig, vanbinnen en vanbuiten.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    LETSMALIK schreef:
    Ik kan het gewoon niet meer. En ik weet dat ik vaker zo iets heb. En dat het daarna wel wat beter gaat. En ik weet dat ik iedereen pijn doe als ik zeg dat ik niet meer wil. Maar het is de waarheid. Ik voel me alsof ik de pijn van het voor een trein springen nu al voel. En dat ik op het moment dat ik het doe gewoon gevoelloos ben. Ik weet niet meer wat ik moet doen om hieruit te komen. Ik kan niet meer tegen de haat. En ik kan niet meer tegen het gezeik wat iedere keer weer opnieuw begint. En ik wil niet opgeven. Maar soms voelt het, net als nu, alsof het het beste is. Terwijl ik zelf ook weet dag het niet het beste is.
    Zie je. Ik ben weer eens emotioneel een wrak. En ik ben toch wel irritant met mijn lelijkheid. Dus niet liegen jullie.


    Ik weet hoe het voelt maar..
    Opgeven is niet altijd de juiste keuze. Soms moet je er blijven voor vechten omdat je niet weet wat de toekomst je brengt. Wie weet ziet de toekomst er veel beter uit.
    Je bent echt niet irritant Joëlla. YOU ARE AMAZING. JUST THE WAY YOU ARE.


    What's so bad about being different?

    Zo 1D bij iCarly gekeken.. xd
    I just say one thing.
    They can't act and Gibby is funny ass fuck.


    What's so bad about being different?

    Weet je joella, al lijkt het nu moeilijk te geloven.. Je gaat er enkel beter van worden!. Later is het jou tijd om te lachen. Dan zien die achterlijke mensen dat alles wat ze zeiden fout was, denk eens aan de leuke dingen. Ik weet nu is dat moeilijk, maar opgeven is niet de oplossing. Weet Heikki heb loket diepgezeten maar op het einde word je er enkelsterker door.en ja ikhet nuooksoms dipjes maar dathoort bijde leeftijd zeker? Probeer gewoon wat positief te zien en we zijn er altijd voor je (;

    Nu ga ik werken byeeeee.


    i'm broken, do you hear me.

    Hi.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ga nu die iCarly kijken.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Dat klote filmpje moet eerst helemaal laden, dat duurt een uur -____-


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Nahw Liam z'n Twitcam. <33


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Hooi (:

    ESTHER. <33

    Wow, ik dacht echt; Wie is dat?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Hahaha, daar was ik al bang voor xd
    En hoe gaat het met jou?

    Ja, het gaat wel! Ik mis Londen nog steeds, mja.
    En met jou?


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    HAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAH


    If you spread your wings, you can fly away with me.