• Niemand maakte het aan dus doe ik het maar (:
    Foto's komen morgen wel want ik ben nu bij mijn opa & oma.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Haha vertel me over Londen ;D
    Ik ben ziek en heb waarschijnlijk last van een spastische darm -weetje, ergens klinkt dat best grappig- maar dat is het niet, want het doet verschrikkelijk pijn D:
    En nu moet ik dus alleen gezond eten en twee liter water drinken op een dag. Yeeuuy --'

    Confessor schreef:
    Haha vertel me over Londen ;D
    Ik ben ziek en heb waarschijnlijk last van een spastische darm -weetje, ergens klinkt dat best grappig- maar dat is het niet, want het doet verschrikkelijk pijn D:
    En nu moet ik dus alleen gezond eten en twee liter water drinken op een dag. Yeeuuy --'
    Wow, dat klinkt zwaar kut.
    Nou, het komt er op neer dat Londen echt zooo geweldig is/was en dat ik terug wil c:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    bangniall schreef:
    (...)Wow, dat klinkt zwaar kut.
    Nou, het komt er op neer dat Londen echt zooo geweldig is/was en dat ik terug wil c:

    Neem mij meeee ;D

    Confessor schreef:
    (...)
    Neem mij meeee ;D
    Ik ga volgend jaar weer, dus van mij mag je mee. Mag je ook gelijk mee naar 1D concert c:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    bangniall schreef:
    (...)Ik ga volgend jaar weer, dus van mij mag je mee. Mag je ook gelijk mee naar 1D concert c:

    Hahaha, ik ga volgend jaar waarschijnlijk ook naar Londen... aangezien ik dan werkweek heb en gewoon dat ga kiezen ;D

    Confessor schreef:
    (...)
    Hahaha, ik ga volgend jaar waarschijnlijk ook naar Londen... aangezien ik dan werkweek heb en gewoon dat ga kiezen ;D
    Ja ik heb het dit jaar ook gekozen met reisweek (:
    Maar het is gewoon echt geweldig daar!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Meh, ik wou iCarly kijken, nu is die aan het laden en op de helft... laad die niet verder -.- This shit sucks...
    En ohja, ik had al klein stukje gezien, harry kan niet acteren -.-

    Ja dat heb ik dus ook... Maar nu ben ik de aflevering aan het downloaden. Hij is op 10 MB van de 836, yes.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HOI.


    What's so bad about being different?

    HOI.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ernst wilt een beest van het dak gaan afschieten, hahahahahahahaha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Sanneee give me die link voor iCarly


    What's so bad about being different?

    Nee, dat wilde ik niet, weet je nog c:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HAHAHAHAHAHAHAHA IK GA HIER STUK EN ERNST ECHT ZO; WAT DOE JIJ? HAHAHAHAHAHAHAHAH.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Oké Lianne ik zal wel even lief doen hoor c:

    http://www.vidbux.com/xkkvlzfvfkuo


    If you spread your wings, you can fly away with me.