• Ik had gedacht dat het wel leuk zou zijn als er meer lettertypes kwamen. Dat zou handig zijn voor je opmaak/lay-out in je stories of op het forum. Het maakt het lezen ook aangenamer.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 14:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben voor


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ow en kan er in mijn titel [suggestie] voor komen te staan? (Aan Scandal) :) vergeten. Sorry :/

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 7:32 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zie het nut er niet echt van in aangezien ik ze toch niet gebruik.

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 22:13 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eruditie schreef:
    Ik ben voor

    Al denk ik dat het er niet gaat komen.


    26 - 02 - '16

    Euhm, ik weet niet of ik voor of tegen moet zijn. Voor, omdat het me leuk lijkt en je meer kan kiezen, zou trouwens ook leuk zijn met de kleuren dan. Tegen, omdat het een beetje overbodig lijkt.


    16 - 09 - '17

    Tegen, ik vind de hoeveelheid lettertypen die we nu hebben genoeg. Daarbij lijkt het me dat sommige nieuwe lettertypen onleesbaar worden of dat het er gewoon lelijk uit kan gaan zien.


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    Tegen, ik vind de hoeveelheid lettertypen die we nu hebben genoeg. Daarbij lijkt het me dat sommige nieuwe lettertypen onleesbaar worden of dat het er gewoon lelijk uit kan gaan zien.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik weet dat hét argument tegen meer kleuren/templatekeuze/lettertypes etc. is dat Quizlet geen profielensite is, maar ik ben ook voor. De vraag is dan wel natuurlijk welke lettertypes je erbij zou willen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Ik weet dat hét argument tegen meer kleuren/templatekeuze/lettertypes etc. is dat Quizlet geen profielensite is, maar ik ben ook voor. De vraag is dan wel natuurlijk welke lettertypes je erbij zou willen.


    Comic sans ms natuurlijk. (cat)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben tegen. Mensen gaan het dan ook op het forum gebruiken en dan wordt alles veel te druk, onleesbaar en over het algemeen lelijk.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Comic sans ms natuurlijk. (cat)

    Oh, dat heb ik altijd zo'n schattig lettertype gevonden, hehe. ;3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Oh, dat heb ik altijd zo'n schattig lettertype gevonden, hehe. ;3


    Hahaha het heeft zijn eigen dag hahahha.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zou graag eens iets sierlijker hebben voor in de stories, want nu moet ik dat steeds met een foto doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik zou graag eens iets sierlijker hebben voor in de stories, want nu moet ik dat steeds met een foto doen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mja ik vind het een beetje overbodig; maar ja, ik gebruik eigenlijk alleen maar het standaard lettertype en heel soms Times


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly