• #Vriendin Tom+Hoofdrol[PersianRose]
    #Vriendin Bill+vijand hoofdrol[xTINKERBELL]
    #Vriendin Gustav[LOLLIPOPx]
    #Vriendin Georg[x'DramaQueen]
    #BF Tom&Bill[HelloxTOMx3]



    Plaatje;
    Naam;


    EN GA NIET MEER INFO INVULLEN DAN IK HEB GEVRAAGD! ALS JE WEL MEER INFO ER BIJ DOET,DAN KRIJG JE DE FUCKING ROL NIET!

    «3


    Lalalalalalalala.

    Plaatje;http://i170.photobucket.com/albums/u248/whitpay/Scene%20Hair/emo67.jpg

    Naam; Lize (Da's niet m'n echt naam hea.)
    Rol; BF Tom &Bill.

    VOL VOL VOL =D


    Lalalalalalalala.

    mensen ik ga morgen beginnen!


    Lalalalalalalala.

    kuthoofden >.<


    Lalalalalalalala.

    ik wil niet gemeen doen maar kun je niet wat aardigger doen:)


    Tom<33333

    ik wil niet gemeen doen maar kun je niet wat aardigger doen:)


    >.< waarom zou ik?Ik ben hier toch al veel te aardig voor sommige mensen dus ja ¬¬' en uuhm iedereen kent mij hier,dus boeiend dak zo doe...


    Lalalalalalalala.

    (...)

    >.< waarom zou ik?Ik ben hier toch al veel te aardig voor sommige mensen dus ja ¬¬' en uuhm iedereen kent mij hier,dus boeiend dak zo doe...


    ik bergiip je wel maar je kunt er mensen mee kwetsen heb je daar al eens aan gedacht


    Tom<33333

    Rose heeft damn geluk!


    when words fail, music speaks.

    (...)

    ik bergiip je wel maar je kunt er mensen mee kwetsen heb je daar al eens aan gedacht


    Met het woordje kuthoofd kan ik mensen kwetsen?>.< dus niet! zoals ik al zei,iedereen kent mij hier en ik ken iedereen en ik ben bekant met iedereen bevriend,dus ik noem iedereen kuthoofd,dus bemoei je eigen er niet mee >.<


    Lalalalalalalala.

    Weetje; eigenlijk iedereen O.o


    when words fail, music speaks.

    (...)

    Met het woordje kuthoofd kan ik mensen kwetsen?>.< dus niet! zoals ik al zei,iedereen kent mij hier en ik ken iedereen en ik ben bekant met iedereen bevriend,dus ik noem iedereen kuthoofd,dus bemoei je eigen er niet mee >.<



    dit bedoel ik dus>.<


    Tom<33333

    (...)


    dit bedoel ik dus>.<


    das dan fijn dat je dat bedoelt!Om eerlijk te zijn interesseerd het me geen ruk¬¬'


    Lalalalalalalala.

    Rose heeft damn geluk!


    I know lieverd «3

    Jij krijgt in mijn volgende serieTom wel oké lief?


    Lalalalalalalala.

    (...)

    das dan fijn dat je dat bedoelt!Om eerlijk te zijn interesseerd het me geen ruk¬¬'


    Fijn voor je >.< Jij krijgt van mij geen aandacht meer


    Tom<33333

    (...)

    Fijn voor je >.<


    Ja hea?En weet je wat fijn voor jou zou zijn?Als je je klep eens houdt.Er komt toch niks zinnigs uit >.<[/DIS DIS DIS]


    Lalalalalalalala.