• Ja, volgens mij worden een hele hoop mensjes hier op Quizlet gek van Twilight. En vele willen de boeken en/of de film ook niet lezen/kijken omdat het nu z'n hype is. Maar dat is eigenlijk heel erg zonde want de boeken zijn echt super mooi (vooral in het engels), de film is ook heel goed. Persoonlijk nadat ik Twilight gelezen had vond ik de film minder, er zijn namelijk zo veel belangrijke dingen in weg gelaten of leuke dingen die er niet in zitten. Maar de film bracht ons ook Robert Pattinson waar nu ook al een hele hype omheen is.
    Persoonlijk vind ik het jammer dat het zo groot is geworden, want nu begin je mensen er echt mee te vervelen. Aan de andere kant vind ik het ook weer super leuk dat iets redelijk onbekends ineens zo groot is geworden.
    What about you, vind jij Twilight vervelend, saai of vind je het juist geweldig? Drop hier je mening mensen!
    En please, ga geen ruzie maken want dat vraag ik of er een slotje op mag.
    :Y)

    BTW: Nu weten een helehoop mensen hoe het voelt om dood gegooit te worden met iets dat je niet leuk vind. Want toen TH hier z'n hype was werden de mensen die er niet van hielden ermee dood gegooit (zegt een TH fan hiero)!


    -

    ... komt mn strot uit.


    I recycle my thoughts.

    Ik vind het een beetje overdreven worden.

    Ik vind Twilight echt gewledig maar sommige dingen gaan voor mij te ver, zoals Team Edward of Team Jacob underwaer -.-


    -

    De boeken zijn zo mooi. Twilight het boek is zo veel mooier dan de film. Ik snap niet dat ze er bepaalde dingen gewoon uit hebben gehaald.
    Maar hoe het hier zich op Q verspreid gaat echt heel erg snel. En voor de mensen die het niet leuk vinden is dat heel erg sneu. Maar als die er gewoon doorheen kijken en doorgaan met de dingen die zij leuk vinden. Moet het niet zo'n grote ramp zijn. Alleen dat er steeds bij de laatste uitslag iets met Twilight staat. Maar daar kom je ook wel overheen.


    Music is the new sex

    Het maakt me niet uit..
    Je lees de series of je doet het niet. Ik doe het wel, want ik vind het zeer leuk en origineel hoe er me een verhaal om wordt gegaan.


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Unusual schreef:
    De boeken zijn zo mooi. Twilight het boek is zo veel mooier dan de film. Ik snap niet dat ze er bepaalde dingen gewoon uit hebben gehaald.
    Maar hoe het hier zich op Q verspreid gaat echt heel erg snel. En voor de mensen die het niet leuk vinden is dat heel erg sneu. Maar als die er gewoon doorheen kijken en doorgaan met de dingen die zij leuk vinden. Moet het niet zo'n grote ramp zijn. Alleen dat er steeds bij de laatste uitslag iets met Twilight staat. Maar daar kom je ook wel overheen.

    Ja, dat viel me ook al op XD


    -

    De boeken zijn inderdaad geweldig <3 En Twilight is ookal te commercieel geworden, en verder vind ik dat het hele 'Edwaaaaard! <3' gedoe een béétje teveel word. Ik zelf hou niet van Edward, zelfs niet in de boeken.
    En já ik schrijf een verhaal over Twilight. Maar niet over Edward, Jacob of Bella, maar de eerste met Jasper (onderhand zijn er tientallen, but we don't care), die nu ook een beetje commercieel begint te worden x3


    believers never die.

    Ik word er gek van, overal zie ik het. Maar ik heb de film zelf niet gezien maar dat wou ik ook al niet. 8D


    -

    Ik word er ziek van.
    Ookal help ik zelf mee, onbewust.
    Ik kende de boeken al vanaf Eclipse in het engels bestaat. Ik kende ze al vóór de film, het is kind of jammer dat er nu zo'n hype om heen is.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    KimEmerge schreef:
    De boeken zijn inderdaad geweldig <3 En Twilight is ookal te commercieel geworden, en verder vind ik dat het hele 'Edwaaaaard! <3' gedoe een béétje teveel word. Ik zelf hou niet van Edward, zelfs niet in de boeken.
    En já ik schrijf een verhaal over Twilight. Maar niet over Edward, Jacob of Bella, maar de eerste met Jasper (onderhand zijn er tientallen, but we don't care), die nu ook een beetje commercieel begint te worden x3


    Kind, jou Jackson Rathbone verhaal is geweldig, je moet een nieuw deel posten, hij's echt super.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vind Twilight echt geweldig! (A)
    Ik heb net de 1ste 2 boeken uit en wacht nu tot de vriendin van mijn zus het 3de boek terug geeft zodat ik het kan lezen. :P

    En als mensen zich er zo aan irriteren doe je toch zo'n Twilight filter net zoals die Tokio Hotel filter? xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    Ik vind het een mooie film, That's it. Ik heb alleen de helft van Twilight gelezen, verder niks. Omdat ik toch niet van lezen houd. Ik heb ook een serie over Carlisle, maar die is gestopt. Misschien dat ik ooit verder ga..


    I live for the applause, you will die for it.

    Als ik nu over Twilight begin is het handig dat mensen het al kennen, maar dr zijn dan ook mensen die gelijk denken dat ik weer iets nieuws gevonden heb om fan van te zijn, en zodra het dan een beetje over is dat ik dat dan ook niet leuk meer vind.
    Maar ik kende twilight al in 2007 Ö

    Krulliful schreef:
    Als ik nu over Twilight begin is het handig dat mensen het al kennen, maar dr zijn dan ook mensen die gelijk denken dat ik weer iets nieuws gevonden heb om fan van te zijn, en zodra het dan een beetje over is dat ik dat dan ook niet leuk meer vind.
    Maar ik kende twilight al in 2007 Ö


    Mede-Twilight-Kenner-Van-Voor-De-Film-Genootje!
    Aangenaam, ik heet Naomy. ^^


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ShellysANUS schreef:
    Ja, volgens mij worden een hele hoop mensjes hier op Quizlet gek van Twilight. En vele willen de boeken en/of de film ook niet lezen/kijken omdat het nu z'n hype is. Maar dat is eigenlijk heel erg zonde want de boeken zijn echt super mooi (vooral in het engels), de film is ook heel goed. Persoonlijk nadat ik Twilight gelezen had vond ik de film minder, er zijn namelijk zo veel belangrijke dingen in weg gelaten of leuke dingen die er niet in zitten. Maar de film bracht ons ook Robert Pattinson waar nu ook al een hele hype omheen is.


    Harry Potter bracht ons Robert Pattinson. De meeste mensen die fan van Rp zij geworden door Twilight, denken dat hij in het echt ook the perfect guy is. -.-

    Maar, TWILIGHT ADORATIE <3.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.