• BloodyGum schreef:
    Ik heb een Prep team nodig voor mijn Hunger Games story Snowflake. Ik kom er namelijk zelf niet helemaal uit wat voor personen ik hiervoor zal nemen.

    Wat ik zoek:
    -Hoofd stylist
    •Ennia Flups
    -Persoon die het haar doet
    •Bonita eliana grande
    -Persoon die de nagels doet
    •Celine Wessing
    -Persoon die de wenkbrauwen en overig lichaamshaar doet
    •Xavier Marcos Gonzales

    Wat jullie in moeten vullen voor een rol:
    Rol:
    Naam:
    Man/Vrouw:
    Leeftijd:
    Afkomst (District of Capitool):
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Hobby's:
    Familie:
    Extra info:

    Ik kies niet de eerste, maar de beste

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:20 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Kony2012 schreef:
    Rol: haar

    Naam: Naeema Dayalu

    Man/Vrouw:Vrouw
    Leeftijd: 27
    Afkomst (District of Capitool): Capitool

    Karakter: Ze heeft medelijden met iedere tribuut en probeert ze dan ook zo mooi mogelijk te maken om ze zoveel mogelijk zelfvetrouwen te geven om ze te steunen, en dat is dan ook de reden warom ze haarstylist is geworden. Ze houdt heel veel van haar zusje.
    Uiterlijk : blond haar en blauwe ogen,

    Hobby's: Ingewikkelde kapsels maken, lezen, bloemschikken en nieuwe kapsels bedenken en daarna uitproberen op haar zusje
    Familie: Haar vader is uit het capitool gevlucht en haar moeder is overleden op haar 15 en ze heeft een zusje die 23 is.
    Extra info: Naeema betekent letterlijk Zegening; Leeft een genietend leven en Dayalu mededogend. Ze kan ook kapsels maken met bloemen erin. Ze vind de hongerspelen niet de beste manier om een opstand te onderdrukken


    Ik kan het plaatje niet zien :(


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zoek ook nog mannen (A)

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 8:57 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rol: Wenkbrauwen
    Naam: Xavier Marcos Gonzales
    Man/Vrouw: Man
    Leeftijd: 22
    Afkomst: District 10
    Karakter: Xavier is zelf heel ijdel en als iemand er slecht uitziet zegt hij het ook recht in zijn of haar gezicht. Hij moet altijd iets doen ook als het helemaal klaar is wilt hij het nog afmaken
    Uiterlijk


    Hobby's: Zijn hobby's zijn vooral lezen en schrijven hij schrijft zijn eigen verhalen die gaan over zijn eigen District dat wint in de hongerspelen
    Familie: hij is geboren en met 2 moeders opgegroeid zijn vader ziet hij maar een paar keer per jaar omdat hij altijd aan het werk is.
    Extra info: Hij is een grote fan van de hongerspelen sinds zijn oma heel lang geleden de spelen gewonnen heeft hij verheugt zich er elk jaar op om weer mensen in de watten te leggen voor de spelen en goed voor de dag te komen het maakt niet uit van welk district ze zijn.


    Mijn geheim is geheim

    Geen mensen meer nodig!

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:19 ]


    Happy Birthday my Potter!

    -> Slotje op verzoek van de topicstartster


    I am an idiot, I move.