• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 12:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Wat heb ik allemaal gemist!? Mag ik een samenvatting?!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Aislyn is naar Cassia gegaan voor een gesprek.
    Aislyn
    Als de jongen niet antwoord, ratel ik daarna door.
    "Over therapie gesproken, eigenlijk moet ik nog 'ingewijd' worden of whatev. Dus het was heel fijn om je te ontmoeten, liefje, maar ik ga weer."
    Hopelijk zou hij het niet verkeerd opvatten, wat ook haast onmogelijk was met mijn sarcastische stem, maar het was nou nogal een automatische tic die ik had.
    Ik snelde de cafetaria uit en ging na waar ik ook alweer naartoe moest. Toen ik het gevonden had, rolde ik mijn ogen en hield ik me voor dat mijn moeder heel graag wilde dat ik veranderde. Ja, ik doe dit voor mijn moeder - en met dat gevoel liep ik het kantoor binnen. Een jonge vrouw met rood haar keek naar me op, en ik begroette haar met een onwennige glimlach.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik heb een Potterhead op Omegle gevonden *O*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Talisman schreef:
    [Ik wil straks een keer Mignon meeten ;#]

    [Kom haar maar halen :Y)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassia Sterling
    'Waarom zou ik dat doen, liefje, je kent me toch al? Jullie hebben waarschijnlijk al een dossier over mij.'
    Ik schud lachend mijn hoofd en leun op mijn bureau.
    'Dat klopt, maar ik wil het van jouw horen. wie jíj denkt dat je bent. Ik ben hier om je te helpen, maar dat kan niets als ik niets van jóu weet.' met een glimlach kijk ik het meisje weer aan, ik ben gelukkig bestand tegen sarcasme tot op een bepaald punt.

    Patrick Hathaway
    Sasha begint al traag op me af te lopen, en in de volgende paar minuten voel ik me verdoofd, raar, machteloos bijna.
    'Ja, maar zou je het niet willen? Een keer de klok stilzetten en doen waar je zelf zin hebt, zonder aan een ander te denken? Zonder bang te zijn voor wat anderen van jou denken? Gewoon je handen in de lucht gooien en cirkels draaien tot je niet meer kan? Tot je lachend op de grond valt en je zo verward bent dat je even niet meer weet waar je het hebt en de waarheid er niet meer toe doet?'

    sommige woorden drongen meer tot me door dan anderen, als een schokje van electriciteit door mijn verdoofde hersenen. Voor ik het weet zie ik Sasha voor me staan, draaiende cirkels in zijn blauwe oog en een zwaaiend klokje in zijn andere.
    'Leef.' Ik voel me duizelig en moet mijn ogen sluiten, moet diep ademhalen. Rustig blijven. Er is vast een verklaring voor, waarom je zo reageerd op zijn woorden, waarom je afgeleid ben door zijn ogen. Hetero gedachten, Patrick.
    'Kom je?' Ik weet alleen te knikken en loop met hem mee, het bos door. Nog anderhalve kilometer te gaan.


    Jace Dream Duval
    'Nee, nee het gaat wel,' zeg ik snel. Ja, het gaat wel. 'Ik moet gewoon even rusten, denk ik. '

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 20:34 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rajah schreef:
    (...)
    [Kom haar maar halen :Y)]

    [Aislyn is nu alleen in therapie bij Cassia, lol]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ah okee, ik kan daar wel op verder denk ik. Maar nu heeft Danny alsnog geen Therapie gehad xD
    Btw, dis is de laatste avond dat jullie me zien, want ik ben mijn laptop voor een wek kwijt. ¬,¬' Ouders...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aislyn Paige Valentina
    Cassia lacht en ik volg haar bewegingen als ze dat doet. Ze leunt op haar bureau en kijkt me aan. ‘Dat klopt, maar ik wil het van jouw horen. wie jíj denkt dat je bent. Ik ben hier om je te helpen, maar dat kan niets als ik niets van jóu weet.’ Een glimlach volgt er op haar lippen.
    Ik kijk even naar de grond, maar kijk haar dan weer aan met een ondeugende, mysterieus blik in mijn ogen en gekrulde lippen. ‘Aislyn Valentina is mijn naam, en wat je van mij moet weten? Ik houd van jongens én meisjes, en nee, dat ga ik niet veranderen, liefje.’ Ik knipoog plagerig naar haar, terwijl ik haar nog steeds uitdagend aankijk.
    ‘En dat kan jij al helemaal niet veranderen.’ Ik glimlach naar haar, maar mijn toon was niet aanvallend bedoel, echter meer op een andere manier – zodat ze gelijk zeker zou weten dat het niet zou lukken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    Het enige dat Patje doet is knikken. Ik wacht even tot hij bijgebeend is en het is gewoon aan hem te zien dat hij van zijn stuk is. Heel even voel ik me schuldig, maar het moet ongedaan gemaakt worden en gezien ik geen idee heb hoe ik dat moet doen, moet ik hem tot de tijd dat ik het wel weet proberen doen beseffen wat er gebeurd is.
    Ik haat de persoon die hem dit heeft aangedaan. Dan heb ik zelfs voor Felix nog meer respect. Hij past tenminste technieken toe waarbij je nog steeds uit vrije wil handelt, uiteindelijk. Bij hypnose heb je geen keuze meer. Even denk ik aan Jace. Was Patje vroeger ook zo'n naïeve knul? Ik heb wel een keer gehoord dat je er namelijk moet voor open staan voor het effect heeft. Maar Patje is van een andere generatie, Cassia, Hailey en Felix zijn te jong om hem dit aangedaan te kunnen hebben. Degene die hem gehypnotiseerd heeft is vast dezelfde die het aan Cassia geleerd heeft. Ik moet er meer over te weten komen.
    "Is Cassia niet een beetje jong om begeleider te zijn?" vraag ik rustig. Ik laat de vraag zo gewoon mogelijk klinken, voor zover Patje weet zit er niks achter en probeer ik gewoon het onderwerp te veranderen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Okay I'm kinda out of inspiration for Rani right now.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Danny

    Nadat Aislyn weg was gegaan, wat ik pas na een paar minuten doorhad, ben ik maar gaan wandelen over het kamp. Ik ben al met me ikweetniethoeveelste rondje bezig, maar het is wel grappig.
    Ik kijk steeds of er iets veranderd is, bij ieder rondje. Zo was er een blaadje verschoven en een takje lag anders.
    Ja, ik let op de details, ik ben gek. Dacht ik bij mezelf en lach even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Dinges moet nog steeds therapy, wanneer is er een begeleider die een paar minuutjes over heeft voor dat geval?]

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 20:44 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Sasha is too smart for y'all (bat)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Met mijn vingers ga ik over de sneetjes in mijn kuit. Het bloed zit nu ook op mijn dekbed maar het maakt me niets uit. Ik voel de sneetjes niet eens. Afgesloten voor elke emotionele en lichamelijke pijn trek ik de sneetjes verder open. Ik voel een traan over mijn wang glijden. Normaal had ik hem allang weggeveegd maar ik laat hem gaan in de hoop dat er niet meer volgt maar in mijn hoofd weer ik dat het toch niet werkt. Ik volg met mijn vingers de letters van inkt in mijn huid en de sneetjes erom heen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassia Sterling
    'Aislyn Valentina is mijn naam, en wat je van mij moet weten? Ik houd van jongens én meisjes, en nee, dat ga ik niet veranderen, liefje. En dat kan jij al helemaal niet veranderen,' komt het antwoord. Ik trek een wenkbrauw op naar haar en schrijf vervolgens wat aantekeningen neer.
    'Okar dan.' Langzaam en er nog niet op in gaan.
    'Vertel me eens over je thuisleven.'

    Patrick Hathaway
    'Is Cassia niet een beetje jong om begeleider te zijn?' vraagt Sasha na een stilte. Mijn brein is nog half verdooft van dat rare moment net, dus schudt ik mijn hoofd even snel.
    'Uhm... Dit is haar eerste jaar, maar haar overgrootvader heeft dit kamp opgericht. Het zit dus in de familie, denk ik. Ze heeft hier voor gestudeerd en kwam toen naar hier werken.'
    De vraag zelf leid me al af. De Sterling familie. Ik heriner me haar moeder en vader, Amyra en Alec Sterling, nog maar al te goed.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.