• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 12:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Sorry, ik heb echt zin om Cassia te plagen omdat ze vindt dat het een ziekte is lol :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maya
    "Mijn vriendin zou dat wel met alle plezier doen, maar ik haal haar niet hierheen," zeg ik.
    Ik dacht aan de begeleider die me had bevrijd, dat zal moeilijk worden, maar ik ga ervoor. Ik zal me ervoor inzetten.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [So now the people want to get better, fuck Patje or fuck Cassia? Nice, nice.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Who wants to fuck Cassia? :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Danny

    "Mijn vriendin zou dat wel met alle plezier doen, maar ik haal haar niet hierheen," Zegt ze dan.
    Ik kijk haar nog even aan en kijk dan weer vooruit.
    Mijn armen sla ik op mijn benen en ik staar in het meer.
    Er komen allemaal herinneringen omhoog van vroeger. Ik en mijn ouders waren zo close. Totdat ik het vertelde, het leek wel of ik net had vertelt dat ik een moord had gepleegd of zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marethyu schreef:
    [So now the people want to get better, fuck Patje or fuck Cassia? Nice, nice.]

    [Or fuck Felix *O*
    Moar ik moet gaan, slapen :C Tschau :'D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Eigenlijk moet ik nu naar beneden om mijn moeder een plezier te doen, en om te laten zien dat ik niet 'asociaal' en 'internetverslaafd' ben. Maar ik heb geen zin...]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Oh no worries, I like.]

    Cassia Sterling
    'Zeg niet zulke walgelijk dingen,' zeg ik direct. De maneir waarop ze me complimenteerd zorgt dat ik ril.
    'Je bent ziek, Aislyn. En geloof me maar als ik zeg dat ik je beter ga maken.' De harde of de zachte manier kan me zeer weinig schelen, maar ik heb een reputatie die ik moet behouden.

    Patrick Hathaway
    'Wat moet ik dan straks doen? Terwijl de anderen zwemmen?' vraagt Sasha, mijn zwaaiende gedachten onderbekent. Ik spring weer uit de boom, duizelig.
    'Dan zal je aan de kant moeten zitten,' antwoord ik. De laatste pionnen zijn neergezet en eigenlijk zijn we klaar. Ik leun even tegen de boom aan en kijk richting Sasha.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maya
    "Ik heb al een doelwit en ik zal me daar niet vanaf houden," zeg ik.
    Ik richt me altijd alleen op mijn doelen, dat is gewoon een vaag trekje van mij.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [We zijn allemaal asociaal en internetverslaafd hier (cat)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Danny

    "Ik heb al een doelwit en ik zal me daar niet vanaf houden."
    Ik kijk naar het meisje.
    "Wie?" Vraag ik nieuwsgierig.
    Als ze maar uitkijkt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marethyu schreef:
    [We zijn allemaal asociaal en internetverslaafd hier (cat)]


    [Ja en daarom ben ik vanaf morgen mijn laptop voor een week kwijt... (6)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya
    "De vrouwelijke begeleider," zei ik glimlachend.
    Ik laat me niet afleiden door iemand anders, zelfs niet iemand die knap is en aardig.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ik moet nu alleen wel echt naar beneden.... Misschien kom ik zometeen nog -,-]
    Aislyn Paige Valentina
    ‘Zeg niet zulke walgelijke dingen,’ zegt ze direct, maar ik ga gewoon door alsof ik haar niet hoor. Alsof ik doof ben, maar ik negeer gewoon de woorden die over haar lippen kwamen. ‘Je bent ziek Aislyn. En geloof me maar als ik zeg dat ik je beter ga maken.’
    Ik lach ondeugend naar haar en kom steeds dichterbij, op een gegeven moment staat ze tegen de muur aan en ik kijk haar nog steeds op dezelfde manier aan. ‘O, ik wil heel graag door jou “beter” gemaakt worden hoor, heb ik nog wat lol aan te beleven,’ Ik lik grijnzend over mijn zachtroze lippen en grinnik hierna.
    ‘Zullen we maar beginnen met de praktijk lessen dan? Gewoon, om me beter te maken.’ Knipoog ik plagend naar haar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Danny

    "De vrouwelijke begeleider," Zegt het meisje glimlachend.
    "Je bent gek." Zeg ik met grote ogen.
    "Dat gaat je je kop kosten joh." Zeg ik daarna en kijk haar strak aan.
    Als ze dat doet gaat het echt fout, dit is niet slim hoor!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.