• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 12:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    'Wil je niet liever naar je ouders gaan?' vroeg ze, op die toon waardoor het leek alsof ze echt bezorgd om me was. 'Ze kunnen je helpen met je studies. Dan kan je een goede, leuke baan vinden die bij je past, die je zelf ook leuk vind. Is dat niet slimmer - beter voor je toekomst en je geluk - dan zo snel het huis uit gaan omdat je niet normaal bent?' Leugens, ze loog, ze loog, ze loog. Ze wilde me misleiden zodat ik mezelf zou verraden. Maar er was een ander deel van mij dat zo wanhopig graag wilde wat ze net beschreven had, alles zou willen geven.
    'Dat kan niet,' zei ik zachtjes.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jace Dream Duval
    'Voorlopig heb ik nog niemand op het oog. Maar misschien kan jij daar verandering in brengen. En heeft meneer al iemand van het vrouwelijk geslacht gevonden?'
    Ik haal plagend mijn wenkbrauw op en schud mijn hoofd.
    'Nee, maar misschien kunnen wij daar verandering in brengen,' stoot ik haar woorden terug met een lach.
    Ik verplaatste mezelf van mijn eigen bed naar eht bed waar Mignon op zat en engeerde hoe de kamer draaide.

    Cassia Sterling
    'Dat kan,' verbeter ik ahar zachtjes en met een lieve glimlach. 'Je kan dat allemaal hebben, Rani. Je kan gelukkig zijn. Maar... Maar je moet mij je laten helpen. Je moet accepteren wat er aan de hand is. alleen dan kan je normaal worden, dan zal je gelukkig zijn, meisje.'
    Het werkt, ik zie het in haar ogen, hoe het gevecht aan het afzwakken is.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Wie is er na Rani aan de beurt?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sasha

    Ik vind het heerlijk hoe Patrick lachend zijn hoofd schudt. Het is raar om te zien en te geloven tegelijk, alsof je in het circus een slangenmens zich in de gekste bochten wringen.
    "Je hebt gelijk, je hebt mijn leven net gered denk ik," antwoordt hij.
    Maakt hij nou net een grapje? Hij moet wel in een heel goede bui zijn.
    "Hmm, misschien moet ik maar in je buurt blijven, voor het geval dat er nog meer pluisjes aanvallen," lach ik.
    Ik hou me al klaar voor de steek die zal komen als hij me vertelt dat dat geen goed idee is. "Heb je nog werk? Ik kan helpen," bied ik aan.
    Het zou een goede gelegenheid zijn om mijn gedachten te verzetten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rani
    Ergens in me knapte iets en zonder waarschuwing begonnen de tranen geruisloos over mijn wangen te stromen. Ik snikte niet, maar deed ook geen moeite om de tranen weg te vegen. 'Ik wil gewoon naar huis.' Mijn stem was plotseling schor. Ik wilde niet dat mijn ouders een hekel aan me hadden. Ik wilde gewoon naar huis, ik wilde een familie. Dat had ik nodig. Plotseling voelde ik me vreselijk eenzaam.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Look what I found on one of my friends FB profile: Patje when Sasha's conquered him :Y)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Nee, maar misschien kunnen wij daar verandering in brengen."
    Lachend bijt ik op mijn lip.
    "Misschien," grinnik ik.
    Hij verplaatst zich naar het bed waar ik ook op zit. Misschien is het juist wel goed om eens met iemand anders te zoenen. Gewoon voor de afwisseling, voor de spanning. De gezonde spanning. Met lachende ogen kijk ik hem aan en leg ik mijn staart over mijn schouder. Ik laat mijn ogen over Jace heen glijden. De verlegen, kwetsbare Jace lijkt wel in rook zijn opgegaan. Ik weet niet wat ze met hem hebben gedaan maar het staat me eigenlijk allemaal tegen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Sexy, sexy Patje. (wbw)]

    Patrick Hathaway
    'Heb je nog werk? Ik kan helpen.'
    Ik werp hem even een blik toe, terwijl alles in me schreeuwt dat ik nee moet zeggen, knik ik.
    'Ik moet wat dingen klaar zetten in het bos,' zeg ik. 'Er is een activiteit in de bossen; een soort wedstrijd. Als je wilt... Kun je wel helpen.'
    Slechte keuze, Patrick. Maar het is fijn om gewoon zo emt Sasha te kunnen praten, dus waarom zou ik het nu verpesten?

    Cassia Sterling
    Voorzichtig wrijf ik over haar rug, arm kindje. Ze wilt gewoon naar huis, naar haar ouders...
    'Dat kan ook,' zeg ik. 'ja mag naar huis, als je me laat helpen. als je accepteert dat je gnezen meot worden, lieverd. dan kun je naar je mouder en vader, en dan zal je weer gelukkig zijn. Dat beloof ik.'

    Jace Dream Duval
    Haar grote, grijs blauwe ogen bekijken me even terwijl ze lacht. Hoe had ik niet eerder gezien hoe knap ze was? Zelfs mét de ziekte. ik schud de gedachte van me af, wat zou het ook. Ik glijd mijn hand over de haren en leun wat dichterbij.
    Met een glimlach op mijn lippen geef ik haar een zachte, experimentele kus op haar lippen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 15:22 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Tot mijn verbazing knikt hij.
    "Ik moet wat dingen klaar zetten in het bos. Er is een activiteit in de bossen; een soort wedstrijd. Als je wilt... Kun je wel helpen."
    Als Patje met mij de bosjes in wil dan hou ik hem absoluut niet tegen. Ik moet even lachen om die gedachte.
    "Sorry, binnenpretje," zeg ik met een klein lachje. Ik veeg mijn haren nog een keer uit mijn gezicht. "Maar dan ga ik wel even een lange broek aantrekken want met mijn geluk vandaag doe ik anders vast een teek op."
    Ik weet niet waarom maar ik kan niet ophouden met glimlachen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    'Inderdaad, misschien moet ik speciaal voor jou maar permanent deze bij me houden,' zeg ik terwijl ik de EHBO doos weer pak. Dan sta ik op en haal een hand door mijn haren. ik heb eht warm, misschien omdat de zon zo fel is vandaag.
    'Ik ga me ook even omkleden en de spullen halen, ik zie je over een halfuur wel aan de rand van het bos.' Sasha glimlacht nog steeds en het staat hem beter dan die ondeugende of plagende glimlachjes die hij me eerder gaf.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Danny

    Ik doe het schrift dicht en pak een tennisbal uit mijn koffer -Vraag me niet waarom ik die heb- En ik begin tegen de muur aan te gooien, zodat hij terug komt. Dat blijf ik de hele tijd doen.
    Het geluid van de bal tegen de muur klinkt gewoon zo leuk.
    Ik gooi hem met steeds een klein beetje meer kracht.
    Ach, je moet toch iets doen om je verveeldheid weg te werken?

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 15:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Lizz, je kan officieel niet typen (cat)]
    Rani
    Dit was echt moeilijk. Ik wilde ja zeggen en genezen en naar huis en gelukkig zijn, maar er was een ander deel van mij dat riep dat ik niet genezen hoefde te worden, omdat ik helemaal niet ziek was. Maar als ik ziek was, kon het over gaan. Ik beet op mijn lip en wiegde zachtjes heen en weer. 'Echt?' Ik klonk als een kind van vijf.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mignon

    Zijn handen glijden over mijn haren. Glimlachend drukt hij een zachte kus op mijn lippen. Ik leg mijn hand op zijn wang en beantwoord zijn kus. Plagerig knabbel ik op zijn onderlip. Van binnen lach ik. Dit is zo makkelijk, zoenen zonder liefde. Geen gevoel, geen gedoe, niets. Alhoewel, ik weet niet of Jace hier hetzelfde over denkt. Maar nu, nu voel ik me weer de oude Mignon. De Mignon die ik weer wil zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Shut up, I type very fast and make mistakes. (cat) Ik bestuur 3 mensen tegelijk, praat met mijn verloofde en ben ondertussen ook aan het schrijven in het Engels. Spare me. D:)

    Cassia Sterling
    'Echt?'v roeg ze in een klein, kinderlijk stemmetje. ik knik weer en glimlach bemoedigend.
    'Echt waar,' beloof ik. 'ik kan je helpen. Je gaat weer gelukkig zijn, thuis.'

    Jace Dream Duval
    Ze was het eerste meisje dat ik zoende - en de tweede persoon in totaal. Haar lippen waren veel zachter. Het was tottaal niet wat ik verwacht had eerlijk gezegt, niet super speciaal maar wel fijn.
    Als ze de kus beantwoord en zelfs op mijn onderlip kanbbeld verdiep ik de kus een beetje, ben ik al wat zekerder van mijn keuze. dit is god, dit is gezond. Ik laat haar hand los en leg mijn hand tegen de achterkant van haar nek aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Ik ga me ook even omkleden en de spullen halen, ik zie je over een halfuur wel aan de rand van het bos."
    Ik knik en kijk hoe hij op staat. Vanuit kikkerperspectief ziet Patje er heel indrukwekkend uit. Het valt me nu pas op dat hij wel wat spieren heeft. Zonder er echt bij na te denken grijp ik zijn hand vast en trek mezelf er aan omhoog. Pas halverwege heb ik door wat ik doe. Traag laat ik mijn vingers uit zijn hand glijden.
    "Nou, je hebt een date, Patje," glimlach ik. Ik knipoog even en wrijf dan in mijn oog om hem aan het twijfelen te brengen. "Tot straks."
    Ik draai me om en loop naar mijn slaapzaal.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.