• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 12:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Danny

    En de tennisbal begint ook al te vervelen.
    Ik ben echt niet zo iemand die alleen maar stilzit, maar wat kan ik anders doen. Ik bedoel, het is hier echt saai.
    Voor de laatste keer laat ik de tennisbal tegen de muur gaan en vang hem dan op waarna ik hem weer wegberg.
    Mobieltjes mogen niet toch? Maar niemand heeft iets over I-pods gezegd.
    Ik pak hem uit het vakje in de koffer en doe de oortjes in, waarna ik de muziek aanzet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mignon

    Als ik Sasha's stem hoor laat ik Jace los. Lachend kijk ik naar Sasha en ik sta op. Ik dacht werkelijk dat er nooit een eind aan kwam. Ik luister naar Jace. Zijn arrogantie irriteerd me. Nee, dit was eens maar nooit meer. Ik kan niet eens zeggen dat ik genoten heb. Alles behalve, ik heb me geërgerd. Zoenen met Jace is geen uitdaging. Ik schud mijn hoofd en kijk naar Sasha.
    "Moet jij je niet met iemand anders bezig houden?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rani
    Dat was een enorme opluchting, en zo'n geweldig vooruitzicht dat de twijfel voor eventjes stil was. 'Dus vanaf nu word het beter, toch?' Ik vermoedde dat het nog wel even ging duren voor ik echt beter was, net zoals bij mensen met anorexia, bijvoorbeeld. Zelfs als je wilde stoppen, kon je dat niet. Maar als je eenmaal in een kliniek zat en meewerkte, kwam het meestal wel goed.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassia Sterling
    'Natuurlijk. Laten we er eerst over beginnen praten, okay Rani? Wanneer begon dit alles? Is er iemand die je hierin gedwongen heeft.. of kwam het door iets dat je hebt gezien misschien?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Misschien wel. Is er een reden waarom je ons kwam onderbreken?" vraagt Jace met een grijns. Dat is... vreemd. Jace is net zo'n schuchtere jongen.
    "Moet jij je niet met iemand anders bezig houden?" vraagt Mignon bijna tegelijkertijd. Ik besluit eerst op haar vraag te antwoorden. Een schuin lachje kruipt op mijn gezicht en ik weet gewoon dat mijn ogen blinken.
    "Hm, mooi geprobeerd, liefje, maar je zit nog een half uurtje aan me vast," antwoord ik. Mignon is slim genoeg om door te hebben wat ik bedoel en op deze manier verraad ik de boel niet aan Jace. Over Jace gesproken, ik richt me weer op hem en trek een strak gezicht.
    "Nou ik vond het nogal vreemd om je met een meisje te zien zoenen," zeg ik terwijl ik mijn ogen wat kleiner maak. "Ik had de indruk dat je alleen op jongens valt en ik heb nog nooit ongelijk gekregen in dat soort dingen. Veeg die grijns van je gezicht, knul, je bent er te onschuldig voor."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jace Dream Duval
    'Dat was ook zo,' antwoord ik terwijl ik mijn schouder ophaal met een lachje. 'Maar nu ik genezen ben, ben ik daar allemaal van af.' niet dat het nu zo geweldig was, maar dat hoefde Sasha toch niet te weten.
    'En vreemd is het niet, dat is wat normaal is, Sasha. Je had gelijk gister, wat je deed wás ook verkeerd.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    'Gedwongen? Nee hoor. Ik werd gewoon verliefd - op een meisje dus.' Ergens begon ik me af te vragen of dat wel liefde was geweest. Waarschijnlijk niet, toch? Dat was de ziekte. Ik was ziek, prentte ik mezelf in, maar ik ging beter worden. Dat ik het niet helemaal geloofde, schreef ik toe aan het feit dat ik pas net wist dat het zo was.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mignon

    "Hm, mooi geprobeerd, liefje, maar je zit nog een half uurtje aan me vast."
    Lachend schud ik mijn hoofd. Zowel om het antwoord dat hij tegen mij geeft en hoe hij tegen Jaco praat. Iemand moet inderdaad die arrogantie van zijn gezicht vegen.
    "Nou, dan heb ik een half uur goed gezelschap," lach ik en ik sta op van het bed. De kamer moet ik uit, nu. Het is Jace allemaal naar zijn hoofd gegroeid. Al die heteroseksualiteit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassia Sterling
    'Dus dat meisje heeft de ziekte aan jou gegeven,' zeg ik met een knikje. 'Vind je dat niet gemeen en walgelijk? Dat ze je zo gedwongen heeft om ziekt e worden. Als ze dat neit had gedaan, had jij hier niet gezeten. Dan was je thuis bij je ouders, gezellig toch?'

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 16:14 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [too much hetero, must leave room. Dat ken ik. (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    'Zij kon er niets aan doen,' zei ik twijfelend. 'Zij is ook ziek, toch?' Dat zou logisch zijn, en als het een ziekte was, was het niet haar schuld. Hoewel ik niets meer voor haar voelde en het sowieso maar anderhalve week had geduurd, toch vond ik het niet prettig om haar de schuld te geven.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [I'm bored to death with Aislyn, wie meld zich aan? :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    "Dat was ook zo. Maar nu ik genezen ben, ben ik daar allemaal van af. En vreemd is het niet, dat is wat normaal is, Sasha. Je had gelijk gister, wat je deed wás ook verkeerd."
    Wát zegt hij daar? Als ik hem niet eerder van het snijden afgeholpen had en ervoor vrees dat hij het weer zou doen mocht ik hem slaan dan lag hij nu op de grond te kermen van de pijn. Ik stap op hem af en grijp hem bij zijn t-shirt om hem vervolgens tegen de muur te drukken.
    "Genezen, zeg je? Bij wie volg je therapie?"
    Ik kijk hem streng aan, ik maak geen grapjes nu. Ik wil een antwoord.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Talisman schreef:
    [I'm bored to death with Aislyn, wie meld zich aan? :'D]


    [Me 2 with Danny.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mignon

    Ik kijk geschokken naar Sasha die Jace tegen de muur aanduwt.
    "Genezen, zeg je? Bij wie volg je therapie?"
    IK schud mijn hoofd.
    "Sasha, ga mee," zeg ik zachtjes. "Laat hem. Als hij dit gedoe gelooft moet hij dat weten. Jij hoeft je er niet mee te bemoeien."
    Van hij mag hij Jace alles aandoen, het maakt mij niet uit maar niet met mij in de zelfde kamer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."